Αν ο οδηγός πατήσει πιο αποφασιστικά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η «αλλαγή» να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή.

Πως λειτουργεί το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (+video)

16915 Επισκέψεις στο άρθρο

Το σύστημα ACT (CoD η ονομασία του στην Audi) στον 1,4 TSI κινητήρα ενεργοποιείται μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και με ροπή εξόδου μεταξύ 25 Nm και 100 Nm. Σύμφωνα με την VW αυτό το μεγάλο εύρος χαρτογράφησης καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων στον ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης. Αν ο οδηγός πατήσει πιο αποφασιστικά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η «αλλαγή» να γίνεται ουσιαστικά αντιληπτή.

Η μηχανική διαδικασία εκτελείται μέσα σε μισή περιστροφή του εκκεντροφόρου και ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα χρειάζονται μόλις 13 - 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η συνεργασία με την ανάφλεξη και την πεταλούδα γκαζιού εξασφαλίζει ομαλή απενεργοποίηση ή ενεργοποίηση του 2ου και 3ου κυλίνδρου. Επιπλέον, χάρη σε έναν αισθητήρα στο πεντάλ του γκαζιού και ένα έξυπνο λογισμικό, το σύστημα μπορεί να ανιχνεύσει ιδιόρρυθμο προφίλ οδήγησης – όπως κατά την οδήγηση σε στροφές ή σε γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στην εθνική οδό. Σε τέτοιες περιπτώσεις το σύστημα ACT απενεργοποιείται.

Τέλος, ο οδηγός έχει γνώση του εάν δύο ή τέσσερις κύλινδροι είναι ενεργοί από σχετική ένδειξη στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στον πίνακα οργάνων.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • 日本 旗

    Εδω απενεργοποιουνται ολοι οι κυλινδροι λογω αστοχιας υλικου! Στους 2 κολλησαμε?...

      34
  • Tasos

    Oταν οι Γερμανοι πουλανε τεχνολογια,οι Γιαπωνεζοι κανουν ανακλησεις και ψαχνουν να βρουν αεροσακους για τα κουβαδακια τους!

      5

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ