Βλέπετε το υγραέριο αρκετά ώριμο σαν τεχνολογία ώστε να προχωρήσετε σε εγκατάσταση και στο δικό σας αυτοκίνητο;

Πόσο πιο θετικά βλέπετε το υγραέριο τώρα που έχει ωριμάσει η χρήση τους στην ελληνική αγορά;

14250 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποιο είναι το φθηνότερο καύσιμο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα; Εντάξει το φυσικό αέριο έχει τον πρώτο λόγο, αλλά στο αυτοκίνητο ακόμη αργεί. Μέχρι τότε, το υγραέριο είναι ο φθηνότερος τρόπος να κινήσετε ένα αυτοκίνητο. Εσείς, τώρα που έχει χρόνια στην αγορά, είστε έτοιμοι;

 
Το υγραέριο είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια. Σαφώς η άρση της απαγόρευσης του ντίζελ έφερε τα πάνω κάτω, νέα μοντέλα, κινητήρες, τρόπους οδήγησης και μειωμένο κόστος, όμως άφησε εκτός προοπτικής δύο σημαντικά δεδομένα.

Πρώτον το υγραέριο κινεί αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης. Μπορεί να λέμε όλοι τα καλύτερα για το ντίζελ, αλλά οι βενζινοκινητήρες είναι ήσυχοι, ζωηροί και έχουν δύναμη. Που σημαίνει πως με το υγραέριο δεν υπάρχει καμία απαίτηση για συνολική αλλαγή στο θέμα του αυτοκινήτου. Αφού αρέσει η βενζίνη το υγραέριο κινεί τους ίδιους κινητήρες που μάθαμε και αγαπήσαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Το δεύτερο, και ίσως σημαντικότερο, είναι πως ενώ η απελευθέρωση του ντίζελ αποτέλεσε ανακούφιση για όσους ψάχνουν να αγοράσουν τώρα αυτοκίνητο, το υγραέριο ήταν ανακούφιση και για αυτούς που ήδη έχουν και δεν θέλουν, ή δεν μπορούν, να το αντικαταστήσουν. Γιατί με μία επένδυση στο υπάρχον αυτοκίνητό τους, το κόστος καυσίμου πέφτει κατακόρυφα. Μεγάλη υπόθεση.

Γιατί όμως δε βλέπουμε ουρές έξω από τα συνεργεία τοποθέτησης; Θα περίμενε κανείς η δημοφιλία του υγραερίου να είναι τεράστια. Και μάλλον είναι, αν και τα νούμερα να το επιβεβαιώσουν δεν υπάρχουν επίσημα. Το θέμα είναι ότι τα μικρά και πολύ παλιά αυτοκίνητα, που αποτελούν μεγάλο μέρος του στόλου, δεν πάνε για μετατροπή σε υγραέριο. Λίγο η χαμηλή κατανάλωση στα πρώτα, λίγο το κόστος στα δεύτερα, και οι ιδιοκτήτες τους τα αφήνουν ως έχουν.

Περισσότερα αυτοκίνητα μεγαλύτερου μεγέθους και υψηλότερης ισχύος, που με βενζίνη το κόστος καυσίμου είναι μεγάλο, κάνουν μετατροπή σε υγραέριο, από ποτέ. Οι λόγοι προφανείς, το αποτέλεσμα όμως όχι τόσο. Γιατί ενώ πριν δύο χρόνια το υγραέριο φάνταζε νέο, και αρκετοί φοβόντουσαν ότι δεν υπάρχει αρκετή εμπειρία στην τοποθέτηση από τα ελληνικά συνεργεία, σήμερα, με τέτοιον αριθμό μετατροπών, δεν υπάρχει μοντέλο ή κινητήρας που να μην έχει μελετηθεί, ερευνηθεί, δοκιμαστεί και τελικά τελειοποιηθεί στη λειτουργία του με υγραέριο.

Τι λέτε λοιπόν; Βλέπετε το υγραέριο αρκετά ώριμο σαν τεχνολογία ώστε να προχωρήσετε σε εγκατάσταση και στο δικό σας αυτοκίνητο; Σας απασχολούν τα οφέλη του; 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • mad_max

    Υγραέριο, το κοστος ανα χλμ δελεάζει.
    Ετσι λοιπον δελέασε και πολυ συγκενικό μου προσωπο.
    Mondeo του 09 που το 2010 εγινε υγραέριο σε μεγάλο και πολυδιαφημιζομενο συνεργείο. Σχεδόν 50% οικονομία στο κοστος μετακινησης, για ενα οχημα που κάνει περισοτερα απο 30 χιλιαδες χλμ το χρόνο. 
    Η μεγάλη εκπληψη ηρθε 2 χρόνια μετα που σχεδόν καηκε το μοτέρ. Και λέω σχεδόν διοτι οριακή ηταν η μη αντικατάσταση του. Βαλβιδες "μπάρμπεκιου" και κάποιος κυλινδρος, και τα χίλια ευρώ δεν εφτασαν για να σουλουποθεί το μοτεράκι!
    Δε νομιζω να ειναι το περιστατικό αυτό μεμονομένο... πέρα απο την προσωπική εμπειρία του καθενος,  το υγραέριο ειναι μια επισης επιλογή καυσίμου, ΑΡΚΕΙ να ειναι απο τη "μαμα" εταιρεία το μοτέρ κατασκευασμένο για αυτό το καυσιμο, για τη μειωμενη λυπανση που προσφέρει, μεγαλυτερες θερμοκρασίες, και οτι άλλο συμβάινει.

      3
  • giannhs74

    Η μετατροπη ειναι παντα μετατροπη με οτι αυτο συνεπαγεται. Τωρα για το κοστος χρησης με 17000 χιλ χιλιομετρα το χρονο γινεται  αποσβεση.



      2
  • Στάθης

    Συμφωνώ με όλους. Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σας. Θα ήθελα να προσθέσω επιπλέον κάποια στοιχεία, που δεν αναφέρθηκαν. Σε πολλά αυτοκίνητα τύπου τζιπ, δεν υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ του υγραερίου. Όταν π.χ. η ρεζέρβα τοποθετείται πάνω στην πίσω πόρτα, δεν επιτρέπεται να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί το ρεζερβουάρ στη θέση της, όπως γίνεται στις περιπτώσεις των άλλων αυτοκινήτων, όπου η ρεζέρβα τοποθετείται στο πορτ μπαγκάζ και το ρεζερβουάρ παίρνει τη θέση της ρεζέρβας. Επίσης η τοποθέτηση ενός επιπλέον ρεζερβουάρ (του υγραερίου), προσθέτει επιπλέον βάρος στο αυτοκίνητο, κάτι που μειώνει τις επιδόσεις και αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου, είτε αυτό κινείται με βενζίνη, είτε με υγραέριο. Ακόμη κάπου διάβασα ότι όταν κάνεις τη μετατροπή, τοποθετήσεις τη συσκευή του υγραερίου και τη δηλώσεις στο υπουργείο, αν κάποια στιγμή το μετανοιώσεις και θελήσεις να την αφαιρέσεις, δεν προβλέπεται η αφαίρεση της, από το νόμο και η επαναφορά του αυτοκινήτου στην προηγούμενη κατάσταση (αυτό χρειάζεται διερεύνηση, αν πραγματικά ισχύει και αν ισχύει πραγματικά, λυπάμαι για αυτούς που το νομοθέτησαν και δεν το πρόβλεψαν).

      2
  • konteo

    καλησπερα...εχω τοποθετησει lpg περιπου 2 χρονια.συμφωνω  οτι θελει σιγουρα μεγαλη προσοχη στον εγκαταστατη.εχω κανει περιπου 45000 χλμ. χωρις προβλημα (για την ωρα),το αυτοκινητο μου ειναι corolla 1.4  2004 και εχω κανει αποσβεση σε ενα χρονο.γνωμη μου ειναι οτι εαν δε κανεις πολλα χλμ. δεν αξιζει.ευχαριστω...

      1
  • Stefanos

    Αν και δε συμφωνώ με τα περισσότερα που διάβασα, είμαι της άποψης ότι κανένας έως τώρα δεν μπορεί να είναι σίγουρος για την ποιότητα του υγραερίου που κυκλοφορεί στην αγορά. Έτσι, ψάχνωντας στο Internet ανακάλυψα ότι στην Ελλάδα το υγραέριο κυκλοφορεί με αναλογία 60%-40% βουτάνιο και προπάνιο ενώ στο εξωτερικό η αναλογία είναι τελείως διαφορετική και συγκεκριμένα 80%-20% προπάνιο και βουτάνιο. Το πρόβλημα είναι σημαντικό διότι όταν τα επιμέρους συστατικά του καυσίμου (δλδ το προπάνιο και το βουτάνιο) είναι καθαρά (χωρίς νοθεία δλδ το τονίζω) προκύπτει σημαντική μεταβολή του τελικού καυσίμου ως προς τον αριθμό των οκτανίων. Έτσι για την Ελλάδα το LPG φαίνεται να πλησιάζει το ανώτερο τα 97 οκτάνια ενώ στο εξωτερικό αντίστοιχα τα 115 οκτάνια. Πέραν των παραπάνω όμως στη χώρα μας έχει παρατηρηθεί και μεγάλη έκταση νοθείας. Πιο αναλυτικά από έρευνες του Υπουργείου για τη βενζίνη η νοθεία ειναι στο 0,5% ενώ για το LPG δειλά δειλά ξεπερνά το 4%. Αυτό από μόνο του εξηγεί τις συχνές βλάβες, τις σκουριασμένες δεξαμενές LPG αλλά και πολλές από τις βλάβες που ανέφεραν όλοι όσοι σχολίασαν το θέμα αυτό. Ωστόσο σε καμία περίπτωση η νοθεία δεν αποτελεί "πανάκεια". Ο εγκαταστάτης είναι ο πρώτος υπεύθυνος αφού και από προσωπική μου εμπειρία διαπιστώνω ότι λίγοι είναι αυτοί που "γνωρίζουν". Προσωπικά πιστεύω, σαν κάτοχος κινητήρα TSi, ότι τα περίπου 3000€ αξίζει να τα δώσεις γιατί δεν πληρώνεις μόνο το σύστημα μετατροπής αλλά και τη "γνώση" του μηχανικού. Φυσικά σε όσους το σκέφτονται θα είχα να πω να το σκεφτούν καλά γιατί "είναι πολλά τα λεφτά" τόσο που θα γλιτώσεις με τη χρήση όσο και που θα δωσεις για τη μετατροπή. Τέλος, προσοχή στα σημεία ανεφοδιασμού. Προτιμάτε πάντα επώνυμα καύσιμα και μην τσιγγουνευτείτε μικροδιαφορές! Άλλωστε εάν είχατε πετρελαιοκινητήρα το ίδιο θα κάνατε....

      1
  • nikos

    βασικη προυποθεση εινια να πηγαινεις σε εξουωδοτημενο καταστημα και οχι της γειτονιας σου για να βαλεις κιτ υγραεριου, γιατι ετσι η μηχανη θα αντεξει πιο πολυ απο το αν πας αλλου. το θεμα ειναι να γινεται σωστα η συντηρηση του γιατι αλλιως θα μυριζει η εξατμιση υγραεριο και τοτε οι συνεπειες ειναι καταστροφικες.... (το εχω δει το φαινομενο αυτο να μυριζει εξατμιση αυτοκινητου υγραεριο!)

      1
  • loukia

    Κύριε Στάθη,απ ότι γνωρίζω ακολουθείται η αντίστροφη διαδικασία στο να γυρίσει η άδεια ενός αυτοκινήτου από υγραέριο σε βενζίνη.Δηλαδή απαιτείται ξανά δήλωση εγκαταστάτη για απεγκατάσταση,κ.τ.ε.ο.,αλλαγή αδείας-χαρτιού,κ.τ.λ.

      1
  • manolis andreadakis

    Το πιο φθηνό κ αξιόπιστο καύσιμο είναι το πετρέλαιο για όποιον βέβαια έχει πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο η μπορεί να αγοράσει.Το κόστος εγκατάστασης υγραεριοκίνησης είναι βέβαια ένα θέμα για τους πιο πολλούς από εμάς,αλλά η απόσβεσή του αργει απο την στιγμή που δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ετησίως.Το καθαρό αέριο είναι η λίση του μέλοντος, αλλά δεν είμασται έτοιμοι γι αυτό ακόμα λόγω μεγάλου κόστους αγοράς τέτοιον οχημάτων αλλά και λόγω της μή ύπαρξης ανάλογων πρατηρίων τουλάχιστον για το παρόν αλλά και τό άμεσο μέλλον. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      1
  • pan

    Εξακολουθώ να βλέπω θετικά την εγκατάσταση υγραερίου στα ΙΧ ακόμη και σήμερα μετά απο έξη χρόνια χρήσης και 75.000 χιλιόμετρα με το αέριο.

    Βασική προυπόθεση για να μην παρουσιάσει βλάβες η μηχανή είναι να διαθέτει υδραυλικές βαλβίδες.

    Το αυτοκίνητό μου έχει τώρα  140.000 χιλιόμετρα και αν απο την κατανάλωση λαδιού μπορώ να υπολογίσω την φθορά της μηχανής,   δεν έχω επιπρόσθετη φθορά διότι στις 15.000 χιλιόμετρα που αλλάζω λάδια (mobil1 5-50w) , η στάθμη λαδιού στον δείκτη δεν κατεβαίνει ούτε 1 χιλιοστό (δεν καίει καθόλου λάδια)

      1
  • panos

    Η καύση του υγραερίου είναι ξηρή, ενώ της βενζίνης υγρή. Η εφαρμογή συστήματος υγραεριοκίνησης θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μη λίπανση των βαλβίδων εισαγωγής και άλλων τμημάτων και, μακροχρόνια, τη φθορά του κινητήρα. Επίσης, το τρύπημα της πολλαπλής εγκυμονεί τον κίνδυνο του να πέσουν ρινίσματα στο εσωτερικό του κινητήρα και να προκαλέσουν φθορά. Υπάρχουν φυσικά, συστήματα που ψεκάζουν ανά κάποιους κύκλους, και λίγη βενζίνη για λίπανση, άλλα που χρησιμοποιούν τη γραμμή τροφοδοσίας της βενζίνης, αλλά το κόστος τους, ανεβαίνει σε τετραψήφια και απαγορευτικά νούμερα. 

    Εγώ, δε θα τοποθετούσα σύστημα υγραεριοκίνησης. Αν μου περίσσευαν 2-3000 ευρώ για σύστημα τελευταίας γενιάς κατάλληλο για tsi, θα τα έβαζα βενζίνη και όσα χλμ κάνω. Εκτός, αν κάποια εταιρεία, μου παράσχει εγγύηση και για τον κινητήρα, αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.


      1
  • pan

    Προσωπικά όχι, δεν είμαι έτοιμος. Δε βλέπω το υγραέριο τόσο ώριμο, ώστε να προχωρήσω σε εγκατάσταση στο αυτοκίνητό μου. Εντάξει, σίγουρα είναι πολύ οικονομικό στο γέμισμα. Αλλά: Πρώτον, προσωπικά δεν εμπιστεύομαι το αμάξι μου σε ξένο, άγνωστο - εντός εισαγωγικών - προς αυτό και τις προδιαγραφές του συνεργείο, ούτε σε μετατροπές. Επίσης, δεδομένου ότι το αμάξι μου είναι παλιό, πιστεύω ότι ούτε αξίζει, ούτε συμφέρει αυτή η επένδυση. Το κόστος της θα ξεπεράσει την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου! Τρίτον, δε γνωρίζω και την αξιοπιστία του ίδιου του υγραερίου ως καύσιμο στον δικό μου κινητήρα, ο οποίος δεν είχε σχεδιαστεί για αυτό. Τέλος, κάτι που γενικά αποκρύπτεται από τον Τύπο,  το υγραέριο παρουσιάζει αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη, ανεξαρτήτως από το ότι είναι οικονομικό στο γέμισμα, και μειωμένες επιδόσεις.

      1
  • ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΗ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ MHXANIΣΜΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΕ ΟΚΤΑΒΑΛΒΙΔΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ SEAT ALTEA .ΜΕ 100 e ΠΛΕΟΝ ΤΩΝ1500 χλμ.ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙ ΜΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.ΘΕΟΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΞΕΧΡΕΩΣΗ ΤΗΝ ΕΓΚΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ LPG .

      1
  • teo

    Στους καιρούς που ζούμε ο καθένας προσπαθεί να μειώσει το κόστος της καθημερινής ζωής του, έτσι και με τη μετακίνηση. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχούν.Το υγραέριο είναι μια λύση για αυτούς που κάνουν πάνω από 15 - 20.000 χλμ το χρόνο, με τη λογική ότι η απόσβεση της θα γίνει σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα και μετά θα υπάρχει καθαρό κέρδος. Βέβαια αυτό εξαρτάται από το αν το αυτοκητο θα βγάλει βλάβες (λόγω του υγραερίου) μεσο-μακροπρόθεσμα, και νομίζω εκεί είναι το στοίχημα. Προφανώς παίζει ρόλο και ο εγκαταστάτης. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι υπάρχει αυτή η μεγάλη εμπειρία στην τοποθέτηση και τη συντήρηση, που αναφέρει το άρθρο,καθώς ο κάθε μάστορας για να τσιμπίσει το χιλιάρικο σου κάνει την εγκατάσταση και μετά αν προκύψει πρόβλημα φταίει κάτι άλλο,πάντως όχι αυτός. Προσωπικά έχω βάλει υγραέριο εδώ και 1 χρόνο περίπου. Για να εξασφαλίσω όσο το δυνατό αξιοπιστία, επέλεξα συνεργείο που έβαζε υγραέριο και προ κρίσης.Επίσης προσπαθώ να οδηγώ χωρίς να πιέζω υπερβολικά τον κινητήρα και να κάνω τα προβλεπόμενα σέρβις στην ώρα τους. Εως τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα, συνήθως όμως αυτά βγαίνουν σε βάθος χρόνου. Στην απόφασή μου έπαιξε ρόλο ότι το αυτοκίνητό μου είναι 6ετίας και ότι άν βγάλει βλάβη σε 4-5 χρόνια πάλι κέρδος θα έχω αναλογικά, καθώς η αξία του τότε θα έχει μειωθεί πολύ. Η το πολύ πολύ (όπως εύστοχα αναφέρει η loukia) το πουλάω και παίρνω άλλο μεταχειρισμένο. Φυσικά δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση, αλλά είναι μια λύση. Θα προτιμούσα για παράδειγμα να πάρω ένα σύγχρονο diesel και να απαλλαγώ από τις παραπάνω σκέψεις ,αλλά το κόστος είναι απαγορευτικό προς το παρόν.

      1
  • sotos

    επειδη ρώτησα σε 5-6 συνεργεια τοποθέτησης,  στους καινούριας τεχνολογίας κινητήρες 2010 και μετά η μετατροπή ειναι πιο δύσκολη και κοστίζει πολυ πολύ περισσότερα...αλλά αλήθεια...ποιος θα κάνει τη μετατροπή όταν ΔΕΝ ειναι μόνο η βενζίνη που είναι ακριβή...ειναι τα σερβις, τα ελαστικά, τα διοδια, η ασφάλιση του οχήματος τα οποία άντε στη καλύτερη εμειναν με τις τιμές προ κρισης (σιγουρα δεν έπεσαν πάντως) ενω οι μισθοί έπεσαν στο μισό......αρα το κόστος κύλισης και συντήρησης του οχήματος σε σχέση με το μισθό ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΕ..αρα???ποιος θα κανει ουρές????αυτος που δεν κάνει χλμ? μα για μια 4αδα λαστιχα και ένα σερβις θες 1 μηνιατικο.....οσο αργήσουν και τα 2 τόσο το καλύτερο....συνεπώς δεν ειναι μονο η βενζίνη....αν συνυπολογίσεις λοιπον το κόστος μετατροπής και οτι θέλει πολλά χλμ σε ετήσια βάση για να αποσβάσεις αν τα κανεις μεγια σου με χαρα σου...αν  δεν επιβάλλεται να τα κάνεις αραζεις και περιμένεις τις καλυτερες ημέρες...αλήθεια ποιος πιστεύει οτι αν αυριο η βενζίνη πήγαινε στο 1€/λιτ θα γέμιζαν οι δρόμοι αυτοκίνητα όπως παλιά?

      1
  • AΠK

    Εγώ το βλέπω θετικά αλλά από την άλλη πλευρά υπάρχει μια σχετική δυσπιστία μήπως αποδειχθεί άνθρακες ο θυσαυρός. Σε τελική ανάλυση σημασία έχει πόσα χλμ διανύεις το χρόνο και πόσο καίει το αυτοκίνητο. Εσυ αξιολογείς αν πρέπει να πάρεις το ρίσκο. Και αν το αποφασίσεις καλό ειναι να κάνεις τη μετατροπή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για προφανείς λόγους.

      1
  • loukia

    Δεν είναι ακόμα ώριμη η αγορά στην Ελλάδα για το πετρέλαιο,θα είναι για το υγραέριο;Όσο για την χρήση του σε επίπεδο μετατροπής σε υγραέριο,είναι και πάλι σε νηπιακο στάδιο.Σε ώριμο,μέσα σε εισαγωγικά στάδιο,είναι στο θέμα των βλαβών,των ρυθμίσεων και στο κόστος χρήσης.Υπάρχουν συνεργεία που πριν μάθουν οι Έλληνες το υγραέριο,είχαν 15+ έτη προυπηρεσία σε αυτό.Με την γενική του έλευση,έγινε το μάστορα εγώ μαστορεύω.Στην αρχή δόθηκε το δικαίωμα της μετατροπής στους μηχανικούς οχημάτων και μετά με πίεση των ηλεκτρολόγων οχημάτων πέρασε και σε αυτούς.Καλώς όλοι να έχουν το δικαίωμα στον ήλιο,έχουν όμως όλοι την ίδια προυπηρεσία στο υγραέριο ή μαθαίνουνε ακόμα;Βλέπω ότι πολλοί μαθαίνουνε ακόμα.
    Στα παλιά αυτοκίνητα ή στα αυτοκίνητα που έχουν πολλά χιλιόμετρα στο οδόμετρό τους,η κατάσταση δεν είναι καλή ή όπως τα περίμεναν οι ιδιοκτήτες τους και οι μετατροπείς.Στα πιο νέα ή με λιγότερα χιλιόμετρα,σε κάποιους μετατροπείς με προυπηρεσία ακόμα αντέχουν,σε κάποιους μετατροπείς που ακόμα μαθαίνουν,υπάρχει πρόβλημα.Σε βάθος χρόνου οι όσο,όποιες καλές μετατροπές αφήνουν και τα σημάδια τους.Άλλο κινητήρας που από την αρχή σχεδιάστηκε,κατασκευάστηκε για υγραέριο και άλλο οι μετατροπές,που είπαμε τις κάνουν μετατροπείς με προυπηρεσία.
    Τα οφέλη του υγραερίου είναι ότι επειδή οι τιμές των οχημάτων και ειδικά των μεταχειρισμένων πέσανε οικτρά χαμηλά,δεν απασχολεί κάποιους το τι προβλήματα,βλάβες,κ.τ.λ.θα τους βγάλει στην μετατροπή του παλιού τους αυτοκίνητου.Λένε θα πάρω άλλο και θα ξαναβάλω αέριο,και ας ξαναχαλάσει,αρκεί να έχω φθηνό καύσιμο.Σεβαστή η άποψη τους.Η άλλη άποψη και η δική μου είναι ότι πάμε σε μικρότερο όχημα με κινητήρα και εξορθολογίζουμε τη χρήση του,ώστε να μην έχουμε προβλήματα,βλάβες,αγορές αυτοκινήτων περισσότερες από αυτές που υπολογίζαμε.
    Καθείς μελετάει το τι είναι καλύτερο για τον εαυτό του και μόνον,και πράττει.
    Σαν τεχνολογία το αέριο εξελίχθηκε αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό,συν του ότι η καύση του συγκεκριμένου καυσίμου έχει τις πρακτικές αδυναμίες του,που δεν μπορεί να ξεπεράσει τους νόμους της φυσικής,όσο και να λένε κάποιοι δίχως μεγάλη προυπηρεσία το αντίθετο.

      1

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)