Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2001

ΔΟΚΙΜΗ
Peugeot 307 1,6 16V
 

Στόχος του η κορυφή
  

Eχει όλα τα προσόντα για να πρωταγωνιστήσει στις πωλήσεις της κατηγορίας. Διαθέτει πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, μεγάλους χώρους και ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, ενώ διατίθεται σε πολύ καλή τιμή. Ας καλωσορίσουμε το νέο Peugeot 307.
  

Λίγες μόλις ημέρες μετά την επαφή μας με το 307 στους δρόμους του Μαρόκου, το δοκιμάζουμε επί ελληνικού εδάφους και εντυπωσιαζόμαστε από την ομοιογένειά του και την πληρότητα που εμφανίζει σε επίπεδο εξοπλισμού από τη βασική του κιόλας έκδοση. Η αίσθηση που προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες είναι αυτή του στιβαρού μοντέλου, στοιχείο που συναντάται κατά κόρον στις εκ Γερμανίας προτάσεις της κατηγορίας. Η σχεδίαση του αμαξώματος αποπνέει στιβαρότητα, στοιχείο που θεωρείται θελκτικό από τους αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων. Η κλίση του μεγάλου παρμπρίζ είναι σχεδόν ίδια με αυτή του καπό, εντείνοντας το δυναμισμό του σχήματος. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, εκτός της καλύτερης περιφερειακής ορατότητας, εξασφαλίζουν και περισσότερη φωτεινότητα στην καμπίνα των επιβατών. Η εντύπωση που αποκομίζει κανείς κοιτώντας το 307 είναι πως βρίσκεται μπροστά σε ένα πολυμορφικό μοντέλο, καθώς το Γαλλικό αυτοκίνητο δίνει την αίσθηση του ασυνήθιστα ψηλού για τα δεδομένα της κατηγορίας αυτοκινήτου -είναι το πιο ψηλό μεταξύ των μικρομεσαίων. Το 307 συνολικά κερδίζει τις εντυπώσεις και όχι μόνο λόγω της σχεδιαστικής του φρεσκάδας που καταφέρνει και διατηρεί τα στοιχεία του family look των μοντέλων της εταιρείας, διαθέτοντας παράλληλα ξεχωριστή ταυτότητα. Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι σχετικά συντηρητική αλλά τα ποιοτικά υλικά καθιστούν την εικόνα ιδιαίτερα καλή, παρά τις κάποιες ατέλειες στο φινίρισμα. Η τιμή του αυτοκινήτου είναι αναμφισβήτητα ένα από τα δυνατότερά του "χαρτιά". Η έκδοση με τον 16βάλβιδο κινητήρα των 1,6 λίτρων που είχαμε στη διάθεσή μας, διατίθεται σε τιμή-πρόκληση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στη βασική έκδοση εξοπλισμού, το 307 διαθέτει έξι αερόσακους, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, υδραυλικό τιμόνι και ABS με EBD και διατίθεται στην τιμή των 4.980.000 (XR 3θ) δρχ. H έκδοση της δοκιμής μας είναι η αντίστοιχη με το πεντάθυρο αμάξωμα, το οποίο επιβαρύνει την τιμή αγοράς κατά 150.000 δρχ. Συνεπώς, το αντίτιμο είναι απολύτως λογικό για μια από τις πληρέστερες προτάσεις της κατηγορίας και αποτελεί και έναν πολύ καλό λόγο για επιτυχημένη εμπορική πορεία στη δύσκολη ελληνική αγορά.




Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω έχουν τη χαρακτηριστική αισθητική των μοντέλων της Peugeot, προσδίδοντας δυναμισμό στην εμφάνιση του νεότευκτου μοντέλου.


Οι τροχοί των 15 ιντσών με τα πλαστικά τάσια στη βασική έκδοση του μοντέλου φιλοξενούν ελαστικά διάστασης 195/65.


Σταθερό και ασφαλές, το 307 διαγράφει τις επιλεγμένες από τον οδηγό τροχιές με εξαιρετική ακρίβεια. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές αλλά ουδόλως επηρεάζουν την κατευθυντικότητα.

 ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 307 1,6 16V
 Στόχος του η κορυφή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
"Αξιόμαχο" το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων
Ακλόνητο το πίσω μέρος στις στροφές
Ησυχο, άνετο και πολυτελές το εσωτερικό
Ενεργητική ασφάλεια
Παθητική ασφάλεια