Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/7/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/7/2002

ΔΟΚΙΜΗ
Suzuki Alto
 

ΒγALTO στην πόλη
 

H Suzuki επανατοποθετεί την πρότασή της στη μίνι κατηγορία, σημαντικά βελτιωμένη στο σύνολό της. Το νέο Alto, με νέο κινητήρα, νέα εμφάνιση και αναβαθμισμένους τους τομείς της ποιότητας και της ασφάλειας θέτει σοβαρή υποψηφιότητα στο τμήμα της αγοράς των μίνι μοντέλων.

Hρθε η ώρα της ανανέωσης του λιλιπούτειου Suzuki Alto, που εκπροσωπεί πολλά χρόνια τώρα την Ιαπωνική φίρμα στην κατηγορία των μίνι προτάσεων πόλης. Το απελθόν μοντέλο, που διατίθεται απαράλλαχτο από το 1995 σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, φάνταζε αρκετό καιρό τώρα "ανίκανο" να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών. Ο ανταγωνισμός που συστάθηκε από τα Fiat Seicento και Daihatsu Cuore (ανανεώθηκε και αυτό πρόσφατα) κατά κύριο λόγο καθώς και από το διθέσιο Smart άφηνε πολύ "πίσω" το Alto που διατηρούσε σε αξιοπρεπή επίπεδα τις πωλήσεις του χάρη και στα γραφεία ενοικίασης που το προτιμούσαν. 
Το νέο Alto καλείται να ανατρέψει αυτή την εικόνα και όπως φαίνεται έχει πλέον όλα τα προσόντα για το επιτύχει. Στον τομέα της σχεδίασης, το κόμπακτ αμάξωμα διαθέτει αρκετές καμπύλες γραμμές που αποπνέουν μεγαλύτερο δυναμισμό. Στο εμπρόσθιο τμήμα τα φωτιστικά σώματα είναι μεγάλα και περιλαμβάνουν στο εσωτερικό τους τους δείκτες αλλαγής πορείας. Το χώρο ανάμεσα στα φανάρια κοσμεί η ευμεγέθης μάσκα που φέρει το λογότυπο της εταιρείας ενώ λίγο πιο κάτω ο μεγάλος προφυλακτήρας (βαμμένος στο χρώμα το αμαξώματος) φιλοξενεί ένα μεγάλο αεραγωγό στο κέντρο του και τους προβολείς ομίχλης στις άκρες. Στο πίσω μέρος δεν υπάρχουν πλέον "φινιστρίνια" όπως στην 5θυρη έκδοση του παλιού Alto αλλά κολόνες που βελτιώνουν τη σχεδίαση του μοντέλου. Τα καλαίσθητα πίσω φωτιστικά σώματα είναι κάθετα τοποθετημένα, "αγκαλιάζοντας" τις γωνίες του αμαξώματος. 
Το συνολικό μήκος του αμαξώματος δε διαφοροποιήθηκε, ωστόσο αυξήθηκε το μήκος του μεταξονίου αλλά και το ύψος της οροφής, γεγονός που ωφέλησε τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Καθώς αλλαγές στη δομή των αναρτήσεων δεν υπάρχουν, την "είδηση" φέρνει ο νέος κινητήρας 1,1 λίτρων, που είναι ισχυρότερος από τον παλιό 1.000άρη και φιλικότερος προς το περιβάλλον. 
Το νέο Alto διατίθεται αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού που διαφέρουν στην ύπαρξη του αιρ κοντίσιον και κοστίζουν 7.998 και 8.798 ευρώ αντίστοιχα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα θυρών και ηλεκτρική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης. Σημαντική είναι επίσης η διάθεση του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) ως προαιρετική επιλογή.


Το χώρο ανάμεσα στα φανάρια κοσμεί η ευμεγέθης μάσκα που φέρει το λογότυπο της εταιρείας. O προφυλακτήρας εντυπωσιάζει με το μέγεθος του.


Τα καλαίσθητα πίσω φωτιστικά σώματα είναι κάθετα τοποθετημένα, "αγκαλιάζοντας" τις γωνίες του αμαξώματος.


Η διακριτική αερότομη στην κορυφή της 5ης πόρτας είναι απόλυτα εναρμονισμένη με το νέο, πιο δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

 ΔΟΚΙΜΗ - Suzuki Alto
 
ΒγALTO στην πόλη
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Νέος, ισχυρότερος κινητήρας
Βελτιωμένο σε χώρους και ποιότητα
Με στάνταρ δύο αερόσακους
Ασφαλές και ευέλικτο στην πόλη