Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/9/2001

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Seat Leon 4 Cupra 2,8 V6-Subaru Impreza WRX
 

Πομπώδης επιθετικότητα ή διακριτικότητα και πολυτέλεια;
 

Τετρακίνητα με παραπλήσια απόδοση ισχύος και αμαξώματα οικογενειακών καταβολών στοχεύουν την καρδιά των πραγματικών οδηγών προσφέροντας συγκινήσεις οι οποίες κάνουν την τιμή αγοράς τους να φαίνεται χαμηλή. Το ένα ατμοσφαιρικό, το άλλο υπερτροφοδοτούμενο, είναι ικανά για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων με υποδειγματική ευκολία, αναπτύσσοντας ταχύτητες που "μυρίζουν" αυτόφωρο...
 

Οι προτάσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών που απευθύνονται στους πραγματικούς οδηγούς όλο και περισσότερο σπανίζουν τα τελευταία χρόνια. Εταιρείες με τεχνογνωσία αλλά και αγωνιστική εμπλοκή εξακολουθούν και προσφέρουν οδηγικές "οάσεις" στους αμετανόητους, με κάποιο δραχμικό συναλλαγματικό τίμημα σχετικά υψηλό. 
Δύο κλασικές περιπτώσεις είναι και τα μοντέλα του συγκριτικού μας, που παρά τη διαφορά τους σε χωρητικότητα κινητήρων, εμφανίζουν πολλές ομοιότητες στον τρόπο προσέγγισης του πραγματικού οδηγού αλλά και χαρακτήρα γενικότερα. Και οι δύο εκδόσεις των μοντέλων αυτών είναι οι κορυφαίες, τόσο από απόψεως κυβισμού, όσο και από αυτή του εξοπλισμού. 
Το Seat Leon 4 Cupra είναι το δυνατότερο, μέχρι στιγμής, μοντέλο του Ισπανού κατασκευαστή. Εμφανισιακά διακριτικό, χωρίς “κραυγαλέες” διαφορές από τα υπόλοιπα πιο "ταπεινά" αδέρφια του, προβάλλει ένα συγκρατημένα σπορτίφ προφίλ, προσελκύοντας ανάλογο αγοραστικό κοινό. Με τεχνολογικά προηγμένες λύσεις σε κινητήρα και μετάδοση, το Leon κερδίζει τις εντυπώσεις αυτών που γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται ή έχουν πάρει μια "γεύση" των δυνατοτήτων του. Σε επίπεδο εξοπλισμού, το κορυφαίο Leon διαθέτει τα πάντα παρά το ότι είναι φθηνότερο από τον Ιάπωνα αντίπαλο. 
Από την άλλη μεριά, το Subaru Impreza WRX προβάλλει τις καταβολές του με λεπτομέρειες άκρως επιθετικές. Το αμάξωμα αισθητικά είναι αμφιλεγόμενο και σε αυτό συμβάλλουν οι μεγάλοι προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα, ο ευμεγεθής αεραγωγός στο καπώ και η πίσω αεροτομή. Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον προκλητικό. Οι εφαρμογές σε τεχνολογικό επίπεδο αναφορικά με τον κινητήρα και τη μετάδοση είναι εξίσου αποδοτικές αλλά σαφώς υποδεέστερες τεχνολογικά από αυτές τους Ισπανού αντιπάλου, καθώς μετρούν και ορισμένα χρόνια παραπάνω, αφού συναντώνται και στην προηγούμενη έκδοση του Impreza. Το WRX είναι πολύ καλά εξοπλισμένο και πρακτικά τίποτα δε θα λείψει από τους επιβαίνοντες, η πλάστιγγα όμως και πάλι στο συγκεκριμένο τομέα "γέρνει" υπέρ του Ισπανού.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Seat Leon 4 Cupra 2,8 V6-Subaru Impreza WRX
 
Πομπώδης επιθετικότητα ή διακριτικότητα και πολυτέλεια;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ατμοσφαιρικός 2,8 vs turbo δίλιτρου
Στην κορυφή της απόλαυσης