Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/11/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/11/2001

ΔΟΚΙΜΗ
Opel Astra 1,8 Cabrio Bertone
 

Τhe missing link
 

Η αλυσίδα της γκάμας του Opel Astra συμπληρώθηκε με την εισαγωγή και της cabrio έκδοσης του Γερμανικού μοντέλου στην Ελληνική αγορά. Ο "κρίκος" που έλειπε, διαθέτει όλα τα καλά χαρακτηριστικά του δημοφιλούς μοντέλου, με επιπλέον τη χάρη του ανοιχτού, που δίνει ξεχωριστή αίσθηση σε οδηγό και επιβάτες, κάνοντας ακόμα και τις πιο συνηθισμένες διαδρομές ξεχωριστές.
 

Το να υπάρχει και ένα ανοιχτό μοντέλο στην γκάμα ενός κατασκευαστή είναι σίγουρα υπέρ του σε επίπεδο πρεστίζ αλλά και κάλυψης όσο το δυνατόν περισσότερων εν δυνάμει αγοραστών. Η Opel συνεχίζει την παράδοση που θέλει το Astra να διατίθεται και Cabrio. Ετσι, όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το Astra με τη μαλακή αναδιπλούμενη οροφή είναι γεγονός. 
Με βάση την Coupe έκδοση του Astra, ο σχεδιαστικός οίκος Bertone παρουσίασε ένα ιδιαίτερα κομψό μοντέλο, το οποίο ακολουθώντας τις οικείες σχεδιαστικές γραμμές της Opel, αποπνέει στιβαρότητα. Το οπτικό ερέθισμα που δέχεται κανείς αντικρίζοντας το ανοιχτό Astra, είναι απόλυτα θετικό, καθώς εκτός από το ότι είναι γνώριμο σαν σχήμα, δείχνει αρκούντως στιβαρό και εμπνέει ασφάλεια. 
Εμφανισιακά, το Opel Astra Cabrio ισορροπεί ανάμεσα στην κομψότητα και το δυναμισμό. Διαφορετικά από τις κλειστές εκδόσεις είναι τα φανάρια εμπρός, με το σκούρο περίγραμμα, ενώ πίσω είναι πανομοιότυπα με αυτά των υπολοίπων. Η απουσία roll bar διασφαλίζει την αισθητική αρμονία του επάνω μέρους του μοντέλου. Οσο για την ασφάλεια των επιβατών σε ενδεχόμενη ανατροπή, φροντίζουν τα ενισχυμένα με ατσάλινο σωληνωτό σκελετό προσκέφαλα των πίσω επιβατών αλλά και το ανάλογο πλαίσιο του παρμπρίζ. 
Η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν αυτή με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων που φέρει τη διακριτική ονομασία Bertone Edition, η οποία είναι και η μόνη που εισάγεται με αυτής της χωρητικότητας τον κινητήρα. Ο εξοπλισμός της έκδοσης αυτής είναι αρκετά πλούσιος και περιλαμβάνει σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (χωρίς διακόπτη για την απενεργοποίησή του), ABS, 4 αερόσακους (δύο μετωπικούς και δύο πλευρικούς για οδηγό και συνοδηγό), δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα (τα εμπρός είναι θερμαινόμενα) και πόρτες, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα-καθρέφτες και κεντρικό κλείδωμα, καθώς και οροφή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη, χωρίς χειροκίνητα άγκιστρα. Επίσης οι 16άρες ζάντες αλουμινίου ανήκουν στον εξοπλισμό της εν λόγω έκδοσης, όπως και το ηχοσύστημα με το ραδιοκασετόφωνο και το CD των τεσσάρων δίσκων. 
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω ως εξοπλισμό αλλά και το ότι πρόκειται για τετραθέσιο ανοιχτό αυτοκίνητο με κινητήρα 1,8 λίτρων, η τιμή των 9.795.000 δραχμών κρίνεται ως αρκετά καλή. Οσο για αυτούς που δε θέλουν να διαθέσουν αυτό το ποσό, υπάρχει και η έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων που ξεκινάει από τα 7,5 εκατομμύρια δραχμές.


Χωρίς να διαφέρει καθόλου σχεδόν από τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που κατά καιρούς παρουσιάζονταν στις σελίδες του Auto Τρίτη, το Opel Astra Cabrio επιβεβαιώνει το κομψό του προφίλ.


To διπλό αλεξινέμιο καλύπτει και το πίσω κάθισμα. Είναι αποτελεσματικό, αν και όχι τόσο κομψό.


Τα εμπρός φανάρια του ανοιχτού Astra έχουν σκούρο περίγραμμα που τονίζει τη σπορτίφ υπόσταση του μοντέλου.


Η κλίση του παρμπρίζ είναι έντονη και έχει ως αποτέλεσμα το ελαφρώς μικρότερο εσωτερικό ύψος για τους εμπρός επιβαίνοντες.

 ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra 1,8 Cabrio Bertone
 
Τhe missing link
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μεστή απόδοση από τον 1.800άρη
Με πινελιές Bertone και ευχάριστη διχρωμία
Οριακά επαρκείς οι χώροι για 2 πίσω επιβάτες
Ασφαλές και ουδέτερο