Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2000
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ 
Daihatsu Sirion 1,3 4x4 - Suzuki Ignis 1,3 4x4
 
Oψεις του ίδιου νομίσματος...
 
Τα άρτι αφιχθέντα τετρακίνητα Daihatsu Sirion και Suzuki Ignis προσεγγίζουν από διαφορετική κατεύθυνση το (ίδιο) αγοραστικό κοινό που αναζητά ένα... εκκεντρικό αυτοκίνητο πόλης. Ποιά είναι τα θέλγητρα που προβάλλουν και για τα οποία κάθε ένα από αυτά "ζητά" από τον αγοραστή ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό;
Τα τετρακίνητα Daihatsu Sirion και Suzuki Ignis δεν αποτελούν απλά δύο αυτοκίνητα πόλης. Αποτελούν κυρίως δύο προϊόντα που δημιουργήθηκαν μέσα από το "άγχος" των τμημάτων Marketing να ικανοποιήσουν τις όλο και πιο σύνθετες και περίπλοκες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού. Τα δύο ιαπωνικά μοντέλα καλύπτουν τις ενδοαστικές μεταφορικές ανάγκες αυτών που αναζητούν ένα ευέλικτο και οικονομικό μέσο μετακίνησης αλλά ταυτόχρονα ενσωματώνουν έναν ακόμα “ρόλο” που προκύπτει από την ύπαρξη της μόνιμης τετρακίνησης. Και εδώ είναι το βασικό σημείο στο οποίο διαφέρουν τα Sirion και Ignis, δηλαδή στον δεύτερο “ρόλο” που καλούνται να παίξουν. Το μοντέλο της Daihatsu φέρει χαρακτηριστικά που δίνουν έμφαση στις επιδόσεις και στην ασφαλή οδική συμπεριφορά, με αρκετά τονισμένο τον σπορτίφ χαρακτήρα. Το Suzuki Ignis εξασφαλίζει μεν ανταγωνιστικές επιδόσεις αλλά εκεί που δίνει βαρύτητα είναι στην φιλικότητα προς τον χρήστη καθώς και στην δυνατότητα να κινηθεί αυτός σε ομαλές χωμάτινες διαδρομές. Το ίδιο μπορεί να κάνει κανείς και με το Daihatsu Sirion αλλά μόνο σε λείες χωμάτινες επιφάνειες και όχι στα πλαίσια μιας μικρής εξόρμησης. Το Sirion υπερισχύει σαφώς στην άσφαλτο.Στον τομέα της σχεδίασης, το κοινό έρχεται αντιμέτωπο με δύο διαφορετικές σχολές. Η Daihatsu προσφέρει μεν στο Sirion σύγχρονες σχεδιαστικές γραμμές αλλά μέσα από ένα συντηρητικό πλαίσιο, διατηρώντας τα βασικά γνωρίσματα ενός αυτοκινήτου πόλης. Από την άλλη μεριά ο στόχος της Suzuki ήταν να προσελκύσει κυρίως το νεανικό κοινό, δημιουργώντας ένα σύνολο δυναμικής αισθητικής που παραπέμπει μεν σε μικρό πολυμορφικό αυτοκίνητο, όντας στην ουσία απλά ένα πρακτικό όχημα πόλης. Ο εξοπλισμός και των δύο μοντέλων είναι αρκούντως ικανοποιητικός, ιδιαίτερα αυτός που αφορά την παθητική ασφάλεια, με το Suzuki Ignis να αποκτά προβάδισμα εδώ καθώς κοστίζει 700.000 δρχ. φθηνότερα. Ο "διπλός" χαρακτήρας των δύο μοντέλων επηρεάζει πάντως τις τιμές διάθεσής τους, καθώς αυτές ξεφεύγουν αρκετά από τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία ανήκουν βάσει μεγέθους και κυβισμού. Τι τελικά συμφέρει να αγοράσει ο ενδιαφερόμενος; Σίγουρα με γνώμονα την τιμή, το Suzuki Ignis. Εκτός και αν αυτό που αναζητά από την τετρακίνηση δεν είναι η “ελευθερία” στο χώμα αλλά η σπορτίφ οδική συμπεριφορά, επομένως επιλέγει το Daihatsu Sirion.



Τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα "σταγόνας" καθιστούν αξιοπρόσεκτο το Daihatsu Sirion. Αυτοκίνητο πόλης... με προσωπικότητα! 


Οι καλαίσθητες ζάντες αλουμινίου του τετρακίνητου Szuzuki Ignis ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.


Καθαρό, ενιαίο κρύσταλλο καλύπτει τους προβολείς των τραπεζοειδών φωτιστικών σωμάτων του Ignis στο εμπρόσθιο μέρος. 


Καθαρό, ενιαίο κρύσταλλο καλύπτει τους προβολείς των τραπεζοειδών φωτιστικών σωμάτων του Ignis στο εμπρόσθιο μέρος. 

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Daihatsu Sirion 1,3 4x4 - Suzuki Ignis 1,3 4x4
 
Oψεις του ίδιου νομίσματος...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με διαφορετική φιλοσοφία (και) στο εσωτερικό
Αυτοκίνητα πόλης με διαφορετικές προτεραιότητες
Υπερέχει ο κινητήρας του Sirion