Περιοδικό - Test

Renault Twingo:
 
Μεγάλο σε μικρή συσκευασία.
 

Πρόκειται για το πρώτο πολυμορφικό αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, που κατάφερε να... πείσει τον κόσμο ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί κάλλιστα να είναι... μεγάλο. Με κύρια χαρακτηριστικά του την ιδιόμορφη αισθητική και τους μεγάλους, για την κατηγορία, χώρους, κατάφερε να έχει στην αγορά μια αρκετά αξιόλογη πορεία.
To σουπερμίνι της Renault βρίσκεται στην παραγωγή από το 1993. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε μόνο τον κινητήρα των 1.140 κ.εκ., ο οποίος είχε απόδοση 58 ίππων, μέχρι την παρουσίαση της βελτιωμένη έκδοσης το 1998, όπου και παρουσιάστηκε μια εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα με 65 ίππους. Στα τέλη του 2000 παρουσιάστηκε μια νέα έκδοση με βελτιώσεις στο αμάξωμα τις αναρτήσεις αλλά και με νέο 16βάλβιδο κινητήρα ίδιας χωρητικότητας, αλλά απόδοσης 76 ίππων.
Σχεδιαστικά το Twingo παραμένει το ίδιο, χωρίς να δείχνει την ηλικία του, μιας και όταν παρουσιάστηκε ήταν αρκετά μπροστά από την εποχή του. Το Twingo διατίθεται αποκλειστικά με 3θυρο αμάξωμα και διακρίνεται για τους άνετους εσωτερικούς του χώρους, αλλά και το ευχάριστο και αρκετά ποιοτικό εσωτερικό του. Χαρακτηριστικό της πολυμορφίας του είναι ότι το εσωτερικό μπορεί να μετατραπεί σε διπλό κρεβάτι, ενώ εντυπωσιακός είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες. Μειονεκτήματά του ο μικρός χώρος αποσκευών και οι ασθενείς επιδόσεις του κινητήρα, ειδικά στις πρώτες εκδόσεις του μοντέλου.
Η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή, όπως και η ευελιξία του μέσα στην πόλη όπου είναι και ο συνήθης χώρος μέσα στον οποίο κινείται. Η ανάρτησή του είναι άνετη και δεν μεταφέρει στους επιβάτες τις ανωμαλίες των δρόμων. Βέβαια όταν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί σβέλτα, τότε οι κλίσεις τις οποίες παίρνει το αμάξωμα στις στροφές είναι μεγάλες και δεν λείπουν και οι τάσεις υποστροφής.
Τα κιβώτια ταχυτήτων που χρησιμοποιούνται είναι χειροκίνητα και ημι-αυτόματα (στην έκδοση easy). Τέλος ο πλούσιος εξοπλισμός του και η σχετικά χαμηλή τιμή αγοράς του το κάνουν μια αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση. Ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου Twingo θα πρέπει να προσέξει ιδιαίτερα για τυχόν χτυπήματα στο αμάξωμα, καθώς τέτοιου είδους αυτοκίνητα κινούνται περισσότερο μέσα στις πόλεις, όπως επίσης και για κάποια προβλήματα τριγμών και διαρροών που συνήθως παρατηρούνται. Ειδικά στη χώρα μας ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να προσέξει στην αγορά μεταχειρισμένου, διότι το μοντέλο πωλήθηκε σε μεγάλους αριθμούς στους ενοικιαστές αυτοκινήτων με αποτέλεσμα η αγορά να βρίθει μεταχειρισμένων, πρώην ενοικιαζομένων μοντέλων. Ας σημειωθεί ότι σε αυτή την αγορά είχαν πωληθεί ιδιαίτερα τα μοντέλα με την ανοικτή οροφή.
Κυριότεροι ανταγωνιστές του είναι τo Ford Ka, το Nissan Micra και το Seat Arosa.

. Αξίζει για:
1. Είναι οικονομικό
2. Εχει άνετους χώρους
3. Ειναι αξιόπιστο και εύχρηστο.