Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
BMW Z3 2.8 Coupe (1998 - 2003)
Oι σχεδιαστές της BMW δημιούργησαν ένα μοντέλο που δεν περνά απαρατήρητο.
Οι μηχανικοί της Γερμανικής εταιρείας υιοθέτησαν «σίγουρες» λύσεις σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις (ψαλίδια με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός-υστερούντες βραχίονες πίσω) προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους. Ποιός ήταν αυτός; Μα, φυσικά, η δημιουργία ενός γρήγορου και συγχρόνως διασκεδαστικού κουπέ αυτοκινήτου. Πράγματι η θηριώδης ροπή του 6κύλινδρου κινητήρα των 2,8 λίτρων, οι κοντές σχέσεις μετάδοσης (ειδικά η 1η και η 2η), το άκαμπτο αμάξωμα και φυσικά η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αποτελούν τους καθ' ύλην «υπεύθυνους» για την εμφάνιση έντονων τάσεων ανεξαρτητοποίησης του πίσω μέρους, κάτι που θα ικανοποιήσει ιδιαίτερα τον έμπειρο οδηγό. Σε δρόμους με μειωμένο συντελεστή τριβής και ειδικότερα στο βρεγμένο το φαινόμενο αυτό παίρνει μεγάλη έκταση, στοιχείο που απαιτεί την ύπαρξη «ειδικών» ικανοτήτων. Η λύση του προβλήματος είναι η ενεργοποίηση του ASC+T, του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης. Σε αυτήν την περίπτωση, όλα τα παραπάνω δεν εμφανίζονται καν. Σε δρόμους με καλή άσφαλτο η πιο συνηθισμένη αντίδραση της Ζ3 είναι η υποστροφή η οποία ελέγχεται εύκολα χάρη στο σαφές και ταχύ σύστημα διεύθυνσης. Από την άλλη, στην ευθεία η σταθερότητα του αυτοκινήτου δεν θα προβληματίσει. Για να είμαστε αυστηροί όμως, πρέπει να σημειώσουμε ότι οι εμπρός αναρτήσεις εμφανίζουν τάσεις πλεύσεις γύρω από το διαμήκη άξονα πάνω από τα 200 χλμ./ώρα, ενώ και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι του αμαξώματος στην περίπτωση αυτή πολλαπλασιάζονται. Τέλος τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή απόδοση αλλά και ικανοποιητική ανθεκτικότητα στη σκληρή χρήση. Κάτω από το ομολογουμένως εντυπωσιακό εμπρός καπό της Ζ3 φιλοξενείται ο γνωστός 6κύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 2,8 λίτρων που τοποθετείται τόσο στην 328, όσο και στην 528. Χάρη στην ύπαρξη πολυβάλβιδης κεφαλής, ηλεκτρονικής ρύθμισης της πεταλούδας του γκαζιού αλλά και διπλού Vanos (σύστημα μεταβλητού χρονισμού των δύο επικεφαλής εκκεντροφόρων), ο κινητήρας αυτός καταφέρνει να συνδυάσει την αμεσότητα στις μεσαίες και χαμηλές στροφές με την ευστροφία στις υψηλές. Στο εσωτερικό της καμπίνας τώρα, οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα πρακτικό, λιτό και παράλληλα απόλυτα ποιοτικό σύνολο, ενισχύοντας την ήδη κορυφαία εικόνα της εταιρείας. Η εργονομία βρίσκεται επίσης σε πολύ υψηλά επίπεδα καθώς όλα είναι τοποθετημένα στις σωστές θέσεις και αποστάσεις. Ο εξοπλισμός της Ζ3 δεν παρουσιάζει ελλείψεις, το αντίθετο μάλιστα , καθώς οι δύο μετωπικοί αερόσακοι είναι στάνταρ, κάτι που ισχύει και για το ABS, τον κλιματισμό και τα δερμάτινα καθίσματα.

Αξίζει για :
1) Tις επιδόσεις που προσφέρει ο θηριώδης κινητήρας

2) Την οδική συμπεριφορά του

3)Tην ποιότητα κατσκευής
 
 BMW Z3 2.8 Coupe (1998 - 2003)
Περισσότερες φωτογραφίες