Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
BMW Z3 1,9 (1999 - 2003)
To Roadster της BMW είναι εξοπλισμένο με τον 6κύλινδρο κινητήρα των 2.000 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 146 πραγματικούς ίππους, προσφέροντας αρκετά καλές επιδόσεις. Ιδιαίτερα ευχάριστο "εργαλείο" για αυτούς που θα την επιλέξουν συνειδητά.
Η Ζ3 είναι ένα roadster με ξεχωριστή προσωπικότητα. Η 2λιτρη έκδοση τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της που διατίθεται στην ελληνική αγορά (η 2,8 έρχεται κατόπιν παραγγελίας). Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι 6κύλινδρο και μαζί με κάποιες ακόμη αλλαγές κυρίως εξωτερικές διαφοροποιεί τη νέα Ζ3 από τον προκάτοχό της. Πιο συγκεκριμένα στη νέα Ζ3 είναι επανασχεδιασμένος ο εμπρός προφυλακτήρας και διαθέτει μεγαλύτερο αεραγωγό και οι δείκτες πορείας βρίσκονται κάτω από ενιαίο κρύσταλλο με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα και έχουν λευκό και όχι πορτοκαλί χρώμα όπως παλιά. Μεγαλύτερες είναι βέβαια οι αλλαγές του πίσω μέρους, όπου πλέον αναγράφεται ο κυβισμός κάθε μοντέλου, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι διαφοροποιημένα, ενώ επανασχεδιασμένα είναι το καπό και ο πίσω προφυλακτήρας. Τέλος και το κουμπί ανοίγματος του χώρου αποσκευών διαθέτει πλέον μια διακριτική χρωμιωμένη χειρολαβή. Με τις αλλαγές αυτές έχει μεταβληθεί και το συνολικό μήκος και πλάτος του αυτοκινήτου που είναι πλέον κατά 2,5 και 2,8 εκ. μεγαλύτερο. Πέρα όμως από κάποιες αισθητικού χαρακτήρα διαφοροποιήσεις, το ζητούμενο σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα είναι η οδηγική ευχαρίστηση και στον τομέα αυτό η Ζ3 τα πάει πολύ καλά, καλύτερα και από την προκάτοχό της. Η δύναμη του 2λιτρου πλέον κινητήρα είναι πολύ καλή σε όλο το εύρος των στροφών λειτουργίας του και χωρίς ξεσπάσματα. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης προσφέρεται για διασκέδαση, αρκεί ο οδηγός να διαθέτει την απαραίτητη σύνεση. Σε αντίθετη περίπτωση, με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, το αυτοκίνητο κινείται ουδέτερα. Συνεργάτες του "πραγματικού" οδηγού αποδεικνύονται το άψογο κιβώτιο, το σαφές σύστημα διεύθυνσης και τα υποδειγματικά φρένα.

Αξίζει για :
1) Toν ξεχωριστό χαρακτήρα του

2) Το πολύ καλό κινητήρα με την ομαλή λειτουργία.

3) Την σπορτίφ οδική συμπεριφορά του
 
 BMW Z3 1,9 (1999 - 2003)
Περισσότερες φωτογραφίες