Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/7/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/7/2004
Test mtx
Ford Maverick 2,3 M.Y. 2004
Limit Up
To εξελιγμένο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
Μπορεί η πορεία του Maverick στην αγορά να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη, όμως η Ford δεν επαναπαύτηκε σε αυτό το γεγονός και το βελτίωσε σε πολλά σημεία στοχεύοντας ξεκάθαρα πλέον στην κορυφή.
Η περυσινή ανανέωση του Maverick αποτέλεσε την απαρχή μιας καλής πορείας στην αγορά. Στην ουσία το Maverick M.Y. 2003 σηματοδότησε την έναρξη του μεγάλου όγκου εισαγωγής Maverick από το εργοστάσιο του Κάνσας όπου κατασκευάζεται για την ελληνική αγορά, αφού μέχρι τότε υπήρχε περιορισμός εισαγόμενων αυτοκινήτων. Έτσι, και εφόσον η μετέπειτα πορεία του διαρκώς βελτιωνόταν, η Ford κάνει τώρα το μεγάλο βήμα για την κατάληψη της πρώτης θέσης. Το Maverick M.Y. 2004 λοιπόν βελτιώθηκε σε όλα τα σημεία όπου χρειαζόταν για να υπερισχύσει του ανταγωνισμού εμφανίζοντας παράλληλα και κάποιες στυλιστικές επεμβάσεις. Τα ανασχεδιασμένα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με το διαυγές κρύσταλλο φιλοξενούν πλέον δύο κάτοπτρα ενώ νέας σχεδίασης είναι επίσης οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και η κυψελοειδής μάσκα. Όλα τα παραπάνω στοιχεία σε συνδυασμό με τις νέες 16ιντσες ζάντες αλουμινίου προσδίδουν στο Maverick μια πιο σύγχρονη και αρκετά δυναμική εμφάνιση σε σχέση με το παρελθόν. Στο εσωτερικό o διάκοσμος είναι το ίδιο ευχάριστος, όμως κάποιες διαφορές στις επενδύσεις και στο τούνελ ανάμεσα στα εμπρόσθια καθίσματα (πλέον εφάπτεται με την κεντρική κονσόλα) αναβαθμίζουν αισθητά την εικόνα του Maverick. Αφήνοντας τις στυλιστικές διαφορές και την εικόνα του εσωτερικού του Maverick, περνάμε στα πιο σημαντικά στοιχεία της ανανέωσής του, που δεν είναι άλλα από το νέο κινητήρα των 2,3 λίτρων που το εφοδιάζει καθώς και το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης. Ο οδηγικός χαρακτήρας του Maverick δεν άλλαξε παραμένοντας το ίδιο ουδέτερος στην άσφαλτο, όμως στο χώμα έγινε ακόμα πιο ευχάριστος εμφανίζοντας καλύτερα αποθέματα ροπής σημαντικό στοιχείο για τέτοιου είδους κίνηση. Το Maverick Μ.Υ. 2004 λοιπόν έγινε καλύτερο και επάξια διεκδικεί την πρωτιά στην κατηγορία. Σημαντικό ρόλο σε αυτό αναμένεται να παίξει και η τιμή της βασικής έκδοσης που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με της απελθούσας γενιάς (29.999 ευρώ). Ωστόσο αυτή η έκδοση διατίθεται μόνο κατόπιν παραγγελίας ενώ η αμέσως επόμενη έκδοση κοστίζει 1.000 μόλις ευρώ περισσότερα, φτάνοντας έτσι τα 30.999 ευρώ με εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS με EBD, κλιματισμό, μετωπικούς αερόσακους καθώς και οροφής και πολλές ηλεκτρικές ευκολίες. Το αν θα πετύχει το στόχο του θα εξαρτηθεί και από έναν άλλο σημαντικό παράγοντα με δεδομένη την επικείμενη εισαγωγή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα μας, αφού το Maverick δε διαθέτει τέτοιο κινητήρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μας άρεσε
Η αναβάθμιση του εσωτερικού. Η βελτιωμένη αίσθηση στο χώμα.
Δε μας άρεσε
Η απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές. Η αίσθηση του επιλογέα στις γρήγορες αλλαγές.
Κινητήρας : Με νέα καρδιά για νέους στόχους
Αναμφισβήτητα ο νέος κινητήρας των 2,3 λίτρων απόδοσης 150 ονομαστικών ίππων του Maverick συμβαδίζει περισσότερο με το SUV χαρακτήρα του όντας δυνατότερος και με αυξημένα αποθέματα ροπής. Η λειτουργία του ικανοποιεί από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής του παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα, όμως στις υψηλές στροφές παρουσιάζει κόμπιασμα και αυξημένα επίπεδα θορύβου.

 
 Ford Maverick 2,3 M.Y. 2004
Εσωτερικό - Χώροι
Oδική συμπεριφορά