Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2004
Test mtx
Opel Tigra Twin Top 1,4 Twinport
Όχι "λιονταράκι"… Τίγρης
O σπορτίφ προσανατολισμός του Tigra θα εκτιμηθεί από τον "ανήσυχο" οδηγό.
Το Tigra με τον 1,4 λίτρων κινητήρα παραπέμπει κατευθείαν στο κουπέ μοντέλο της δεκαετίας του '90. Μόνο στο όνομα όμως, γιατί πλέον αγοράζεις ένα εξίσου όμορφο κουπέ αλλά επιπλέον και κάμπριο αυτοκίνητο άμεσα ανταγωνιστικό προς το δημοφιλές 206CC που "έκλεψε" την παράσταση…
Πριν από μερικά χρόνια το Tigra ήταν ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά κουπέ αυτοκίνητα. Αρκετά χρόνια αργότερα η συγκεκριμένη κατηγορία λόγω του μικρού ενδιαφέροντος που παρουσίαζε, σταμάτησε να υφίσταται με μεταφορά του κοινού σε περισσότερο χρηστικές λύσεις (τετραθέσια κουπέ και όχι 2+2 θέσεων). Άλλωστε τα δύο προαναφερθέντα αυτοκίνητα είχαν εκ κατασκευής περιορισμένο ενδιαφέρον αφού αποτελούσαν ειδικές προτάσεις. Η Opel δεν ξέχασε το όνομα του Tigra και το επανέφερε στο νέο της αυτοκίνητο το οποίο βασίζεται -όπως ο προκάτοχός του- στο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη του Corsa (συγκεκριμένα στο GSi). Όμως πλέον το Tigra βρίσκεται αντιμέτωπο με τον κυρίαρχο στα μικρά κουπέ-κάμπριο αυτοκίνητα, το Peugeot 206 CC. Βασικό στοιχείο για την τοποθέτησή του απέναντι στο "λιονταράκι" Peugeot αποτελεί ο κινητήρας των 1,4 λίτρων αφού με δεδομένο ότι το Peugeot δεν διατίθεται σε αυτό τον κυβισμό, υπερτερεί στην τιμή. Ο κινητήρας αυτός μπορεί να μην προσφέρει τις επιδόσεις που θα ταίριαζαν στον χαρακτήρα του Tigra, ωστόσο είναι ικανός και διακρίνεται κυρίως για την χαμηλή του κατανάλωση. Φυσικά για εκείνους που θέλουν καλύτερες επιδόσεις υπάρχει και το 1,8 λίτρων Tigra που θα τους ανταμείψει. Εξωτερικά, το μικρό Tigra δεν διαφέρει από την μεγαλύτερη έκδοση που σε κάθε περίπτωση μαγνητίζει τα βλέμματα τόσο ως κουπέ όσο και ως κάμπριο. Το σπορτίφ αισθητικά Tigra έχει ως κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισής του τις έντονες ακμές του καπό, τα χαρακτηριστικά οπίσθια φωτιστικά σώματα και το ρολ-μπαρ πίσω από τα δύο καθίσματα. Αν λοιπόν θέλετε ένα ευχάριστο οδηγικά και ιδιαίτερα όμορφο κουπέ αυτοκίνητο που μετατρέπεται ηλεκτροϋδραυλικά σε κάμπριο μέσα σε 18 δλ. (τόσο διαρκεί το άνοιγμα-κλείσιμο της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής), πρέπει να εκταμιεύσετε κατά προσέγγιση περί τα 16.800 ευρώ.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων είναι της σειράς Ecotec της Opel και αποδίδει 90 ίππους. Η τεχνολογία Twinport που εφαρμόζει συμβάλλει τα μέγιστα στη διαμόρφωση οικονομικού χαρακτήρα ενώ λειτουργικά εμφανίζει καλή ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης. Ο θόρυβος ωστόσο που παράγει στις υψηλές στροφές είναι αισθητός ενώ το ηλεκτρονικό πεντάλ -by wire- ενοχλεί στο ξεκίνημα και κατά την γρήγορη κίνηση του αυτοκινήτου σε δρόμο με στροφές λόγω της μικρής υστέρησης που παρουσιάζει.

Συν και πλην
(+): Η ρύθμιση της ανάρτησης. Η οικονομία καυσίμου.
(-): Η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 
 Opel Tigra Twin Top 1,4 Twinport
Στο δρόμο
Εσωτερικό - Χώροι