Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Test mtx
Volkswagen Golf Plus 1,6 FSI
Πόσο πιο Golf μπορεί να είναι;
Το Golf Plus είναι απόλυτα ασφαλές και προβάλλει έναν έντονα οικογενειακό χαρακτήρα οδηγικά
Εμφανισιακά μοιάζει στο Golf, δανείζεται τα μηχανικά μέρη του, δανείζεται ακόμα και το όνομά του, ωστόσο το Golf Plus αποτελεί μια νέα άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση της Volkswagen, η οποία ουσιαστικά αποτελεί αυτόνομη πρόταση μεταξύ των Golf και Touran.
To όνομα Golf είναι ιδιάζουσας σημασίας για την ίδια τη Volkswagen και έχει γίνει ταυτόσημο της υπεροχής στη μικρομεσαία κατηγορία, κάτι που εντείνεται ακόμα περισσότερο με την τελευταία του γενιά. Με βάση το παραπάνω καθίσταται σαφές ότι η χρησιμοποίηση του ονόματός του δεν έγινε τυχαία παρά το γεγονός ότι το Golf Plus εμφανίστηκε από το "πουθενά". Κάθε παρουσίαση αυτοκινήτου της συγκεκριμένης εταιρείας είναι σε θέση να γίνει ιδιαίτερα "ενοχλητική" για τον ανταγωνισμό, ο οποίος χωρίς καλά καλά καταλάβει περί τίνος πρόκειται έρχεται αντιμέτωπος και με το βαριάς κληρονομιάς όνομα που το συνοδεύει. Οι περισσότεροι ίσως σκεφτούν ότι το Golf Plus είναι ένα Golf με καλύτερους εσωτερικούς χώρους και πολυχρηστικά στοιχεία. Αυτό δεν χωράει αμφισβήτηση αλλά το σημαντικότερο δεν είναι ότι το Golf Plus προσεγγίζει καλύτερα τις οικογενειακές ανάγκες, αλλά ότι πρόκειται για Golf με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε συνολικό επίπεδο. Εμφανισιακά το Golf Plus δεν κρύβει τους σχεδιαστικούς του δεσμούς με το Golf, ωστόσο είναι σε θέση να χαρακτηριστεί διαφορετικό μέσω της τραπεζοειδούς σχεδίασης των εμπρόσθιων φωτιστικών σωμάτων, του αυξημένου κατά 9,5 εκ. ύψος του αμαξώματος και των τεχνολογίας LED πίσω φωτιστικών σωμάτων. Η συνολική εμφάνιση του Golf Plus χαρακτηρίζεται επιτυχημένη με βάση το κοινό που θέλει να προσελκύσει, αφού είναι πιο συντηρητικό από το Golf και περισσότερο σύγχρονο από το κλασικού σχήματος Touran. Διαφορές υπάρχουν και στη σχεδίαση του εσωτερικού, με τις θέσεις για μικροαντικείμενα και τα πολυχρηστικά στοιχεία να συνδυάζονται με τους μεγαλύτερους χώρους που προσφέρει έναντι του Golf ενώ η ποιότητα κατασκευής, το φινίρισμα και η συναρμολόγηση βρίσκονται παραδοσιακά σε πολύ καλά επίπεδα. Από και ύστερα ο διαφορετικός προσανατολισμός του Golf Plus εκφράζεται και στο δρόμο προσφέροντας περισσότερη άνεση μέσω της πιο μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Η τιμή του Golf Plus 1,6 FSI στην έκδοση Sportline (έκδοση δοκιμής) είναι 22.150 ευρώ (1.000 ευρώ ακριβότερο από το αντίστοιχο πεντάθυρο Golf) περιλαμβάνοντας στον εξοπλισμό του όλα τα σύγχρονα μέσα άνεσης και ασφαλείας ενώ και στη βασική έκδοση Trendline η μεταξύ τους διαφορά είναι 915 ευρώ (πάντα ακριβότερο το Plus).

Οι θέσεις για μικροαντικείμενα (με κόκκινο χρώμα) είναι πολλές στο εσωτερικό του Golf Plus.

Κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών υπάρχει επιπλέον χώρος για μικρά σε όγκο αντικείμενα.

Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά.Οι εσωτερικοί χώροι.
Δε μας άρεσε
O αεροδυναμικός θόρυβος που παρατηρείται σε αυξημένες ταχύτητες κίνησης.Ο παραγόμενος θόρυβος του κινητήρα που γίνεται αισθητός στην καμπίνα των επιβατών.
 
 Volkswagen Golf Plus 1,6 FSI
Κινητήρας
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα