Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/6/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/6/2005
Test mtx
Μercedes-Benz B 170
Tριπλό χτύπημα
Ευχάριστη και ασφαλής είναι η B-Class στο δρόμο.
Με τη νέα B-Class η Mercedes-Benz επιχειρεί να προσελκύσει ένα πολύπλοκο κοινό αποτελούμενο από οικογενειάρχες, από οδηγούς με ανάγκη για σπορ εμφάνιση και φυσικά τους απανταχού φίλους της πολυτέλειας.
Τα τελευταία χρόνια συναντούμε όλο και πιο συχνά περιπτώσεις καινούργιων αυτοκινήτων όπου ο οικογενειακός χαρακτήρας συνδυάζεται με σπορτίφ εμφάνιση και νεανίζουσα αισθητική.
Αυτό που έλειπε
Έχοντας ήδη λανσάρει στην αγορά με επιτυχία τη δεύτερη γενιά της A-Class η οποία έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού, η Mercedes-Benz προχώρησε στο δεύτερο σημαντικό βήμα που δεν είναι άλλο από την B-Class, ένα όχημα το οποίο ανήκει στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών και τοποθετείται φυσικά ένα σκαλί υψηλότερα τόσο από πλευράς μεγέθους, όσο και τιμής αγοράς.
Η γκάμα της B-Class περιλαμβάνει εκδόσεις στα 1,5, 1,7 και 2,0 λίτρα με ισχύ 95, 116 και 136 ίππων ενώ η κορυφαία επιλογή είναι η δίλιτρη και υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή των 193 ίππων. Οι τιμές ξεκινούν από τα 24.200 ευρώ (Β 150) και ανέρχονται σε 27.400 ευρώ για την B 170 που δοκιμάζουμε. Η συνέχεια θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2006 με την εμφάνιση της R-Class η οποία θα είναι η Grand εκδοχή της έννοιας Sports Tourer καθώς η B-Class είναι η Compact ερμηνεία του όρου. Η είσοδος σε αυτή την κλάση έγινε με τέτοιο τρόπο ώστε το νέο όχημα να συνδυάζει ευρυχωρία και οικογενειακό στυλ όπως αυτά εκφράζονται από το πεντάθυρο και ενός όγκου αμάξωμα συνδυασμένα όμως με ένα "αθλητικό" ύφος. Ένα πρακτικό, οικογενειακό όχημα το οποίο όμως δεν θα είναι απρόσωπο και καθαρά "χρηστικό" από πλευράς αισθητικής αλλά θα μπορεί να προκαλεί άμεσα τα βλέμματα ήταν ο στόχος που έθεσε και προφανώς πέτυχε η Mercedes-Benz. Η συνταγή αυτή όταν περιλαμβάνει σαν "γαρνιτούρα" το λαοφιλές τριάκτινο αστέρι στο εμπρός καπό συνεπάγεται και κάτι ακόμη: γνήσια, έμφυτη πολυτέλεια και μοναδικό κύρος, γεγονός που από μόνο του θα προσελκύσει αγοραστές.
Παθητική ασφάλεια
H B-Class διαθέτει το γνωστό δάπεδο τύπου “σάντουιτς” με τους επιβάτες να βρίσκονται σε σχετικά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος απ’ ό,τι σε άλλα οχήματα. Επιπλέον ο κινητήρας είναι τοποθετημένος με τέτοιο τρόπο ώστε να κινείται κάτω από την καμπίνα σε περίπτωση εμπρόσθιας σύγκρουσης. Στάνταρ είναι τέσσερις αερόσακοι (οι πλευρικοί είναι κεφαλής-θώρακος) ενώ έξτρα στοιχεία αποτελούν οι αερόσακοι οροφής και οι πλευρικοί για τις πίσω ακριανές θέσεις.

Μας άρεσε:
Ο αισθητήρας στάθμευσης με ξεχωριστή φωτεινή ένδειξη πάνω από το πίσω παρμπρίζ (ακριβώς μέσα στο πεδίο που καλύπτει ο εσωτερικός καθρέφτης) αποδείχτηκε πολύ βολικός.
Δε μας άρεσε:
Η απουσία της τηλεσκοπικής ρύθμισης του τιμονιού από τον βασικό εξοπλισμό.
Κανένας τομέας, σε κανένα μοντέλο της Mercedes δεν δέχεται περιορισμένη προσοχή και έμφαση. Η B-Class ωστόσο χωρίς να διαφέρει από πλευράς συνολικής αισθητικής δείχνει ότι αποτέλεσε προϊόν εντατικής επεξεργασίας ειδικά στον τομέα της σχεδίασης. Χαρακτηριστικά είναι τα φτερά τόσο των εμπρός, όσο και των πίσω τροχών, τα οποία είναι ιδιαίτερα τονισμένα.

Το εμπρός καπό είναι ανυψωμένο και ξεχωρίζει απόλυτα από τα φτερά των εμπρός των τροχών και στα σημεία όπου "συνορεύει" μαζί τους δημιουργεί βαθιές και χαρακτηριστικές αυλακώσεις ορατές από διάφορα σημεία.


 
 Μercedes-Benz B 170
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα