Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2005
TEST
Citroen C1 1,0 3d
French Kiss!
Πολύ καλή η οδική συμπεριφορά του C1, που δεν περιορίζει το αυτοκίνητο μόνο σε αστικές μετακινήσεις.
Μικρό και συμπαθητικό, γεμάτο καμπύλες και… περίεργους χρωματισμούς, το νέο Citroen C1 ήρθε για να δώσει τη δική του γαλλική πινελιά στον "καμβά" των μοντέλων της μίνι κατηγορίας.
Tι πρέπει να έχει ένα σύγχρονο μίνι για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του; Α) Να αρέσει στο νεανικό κοινό, Β) Να αρέσει στο νεανικό κοινό και ειδικά στο γυναικείο φύλο, Γ) Να αρέσει στο νεανικό κοινό και ειδικά στο γυναικείο φύλο που περιπλανάται καθημερινά μέσα στα όρια του εμπορικού κέντρου της πρωτεύουσας. Το πετυχαίνει αυτό το νέο Citroen C1; Σε μεγάλο βαθμό ναι. Το νέο Γαλλικό μίνι καταφέρνει με όπλο του τη γεμάτη καμπύλες σχεδίαση να ικανοποιήσει τα στυλιστικά "θέλω" του target group της κατηγορίας, σε βαθμό τέτοιο ώστε να διαχωρίζεται όχι μόνο από τους υπόλοιπους, αλλά ακόμα και από το όμορο Aygo της Toyota, με το οποίο άλλωστε μοιράζεται σχεδόν τα πάντα.
Μας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά, η νεανική εμφάνιση, η ευελιξία εντός πόλεως, ο "ζωηρός" κινητήρας, οι χώροι για τέσσερις επιβάτες.
Δεν μας άρεσε
Ο μικρός χώρος αποσκευών, ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης, η τραχύτητα του 3κύλινδρου κινητήρα, ορισμένες εργονομικές ατέλειες.

Κινητήρας
Το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο του C1 αποτελεί προϊόν εξέλιξης της θυγατρικής της Toyota, Daihatsu, διαθέτοντας χωρητικότητα 1,0 λίτρου. Οι 73 δυναμομετρημένοι ίπποι που αποδίδει κινούν με άνεση το Γαλλικό μίνι σε συνθήκες πόλης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, το C1 μπορεί να διατηρήσει υψηλές ταχύτητες στην ευθεία.

 
 Citroen C1 1,0 3d
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Νεανικό και παιχνιδιάρικο εσωτερικό