Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2006
Test mtx
Ανανεωμένο Saab 9-5 2,3T Aero
Εκτός από το εξωτερικό τμήμα, το 9-5 έχει να επιδείξει αλλαγές και στο εσωτερικό του, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο.
To Saab 9-5 είναι ένας παραδοσιακός παίχτης στη μεγάλη και πολυτελή κατηγορία. Στο ανανεωμένο μοντέλο ξεχωρίζει φυσικά το εντελώς νέο "πρόσωπο" του μοντέλου, το οποίο θα το βλέπουμε πιο συχνά στο μέλλον…
Ανανέωση τώρα…
Το 9-5 μετράει αρκετά χρόνια στην αγορά και η Saab βρέθηκε εμπρός στο δίλημμα της ριζικής αλλαγής του μεγάλου της μοντέλου ή στην ανανέωσή του. Η επιλογή είναι προφανής, όμως δεν αποφασίστηκε ένα απλό facelift, αλλά μια εκτενής "ρινοπλαστική" επέμβαση, η οποία έχει και δεύτερο στόχο (πέρα από τον προφανή, του φρεσκαρίσματος της εμφάνισης): την avant-premiere παρουσίαση του νέου προσώπου της Saab, όπως το είδαμε περίπου και στο 9-7Χ. Αυτό το ύφος του 9-5 η Saab το έχει εξετάσει σε πολλά πρωτότυπα και είναι αυτό που θα μας απασχολήσει και στο μέλλον.
Tech-talk
Εκτός φυσικά από το εξωτερικό τμήμα, το 9-5 έχει να επιδείξει αλλαγές και στο εσωτερικό του, αλλά και σε τεχνικό επίπεδο. Εν προκειμένω, η έκδοση 2,3 Aero που δοκιμάζουμε διαθέτει ισχύ 260 ίππων (από 250 που ήταν μέχρι πρότινος). Οι τιμές ξεκινούν από 44.500 ευρώ για τη βασική δίλιτρη έκδοση (185 ίπποι με turbo) και φτάνουν στα 59.500 ευρώ για το Aero.
Εντελώς νέο σχήμα και πολύ μεγάλο μέγεθος έχουν τα εμπρός φωτιστικά σώματα, με περισσότερες καμπύλες στο περίγραμμά τους. Γενικά, αυτή είναι η κορύφωση των αλλαγών, καθώς ολόκληρο το εμπρός μέρος (από την κολόνα του παρμπρίζ) φτιάχτηκε από την αρχή.
Στην έκδοση Aero πολλά τμήματα, όπως οι χειρολαβές των θυρών, είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος (option στις υπόλοιπες εκδόσεις).
Κόκκινο είναι το κάλυμμα σε όλη την επιφάνεια των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Η μάσκα συνεχίζει να διαιρείται σε τρία τμήματα, μόνο που πλέον τα δύο ακραία τμήματα περικλείονται από το πλαίσιο των φωτιστικών σωμάτων.
Σαφώς πιο τονισμένος είναι ο πίσω προφυλακτήρας, ο οποίος ξεχωρίζει αρκετά από την πόρτα του χώρου αποσκευών. Διατηρείται πάντως η ελαφρώς ανασηκωμένη άκρη του.
Νέες φαρδύτερες ζάντες και ελαστικά 235/45 17 φροντίζουν για καλύτερο πέρασμα της δύναμης στο δρόμο στο ανανεωμένο μοντέλο.

 
 Ανανεωμένο Saab 9-5 2,3T Aero
Με 10 ίππους επιπλέον ο κινητήρας
Γνώριμη αίσθηση στο δρόμο
Στο εσωτερικό