Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/9/2006
Test mtx
Renault Clio Renault Sport 200PS
Διαβάστηκε από 13956 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/9/2006
200 εργοστασιακοί ίπποι του κινητήρα του Clio Renault Sport θα φανούν εκεί, όπου άλλα αυτοκίνητα δεν μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν…
Ζήτημα τιμής...ήταν για τη Renault ν' αναβιώσει ένα από τα θρυλικά μικρά της σπορ αυτοκίνητα. Και το κάνει, τον καιρό που βρίσκεται στα αγωνιστικά της forte, με το νέο Clio Renault Sport.
Γράφει ιστορία
Η ιστορία της εταιρείας στην κατασκευή μικρών σπορ αυτοκινήτων ξεκινά τη δεκαετία του '70 με το Renault 5 Alpine και αργότερα με το 5 Turbo (δεκαετία του 80), για να συνεχίσει στη δεκαετία του '90 με τα 1ης γενιάς Clio 16V και, βέβαια, το Clio Williams.Παρά τις διαφορετικές εποχές -και κατά συνέπεια του διαφορετικού χαρακτήρα αυτοκινήτων - υπήρξε ένας συνδετικός κρίκος, που συνεχίζει να τα συνδέει ακόμα και σήμερα. Η εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες Formula 1 απέδωσε καρπούς και σε εκείνα, αφού το καθένα για την εποχή του ήταν σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Περνώντας στη σύγχρονη εποχή, το Clio Renault Sport (RS) 2ης και η άρτι αφιχθείσα -ίδια- έκδοση της 3ης γενιάς μπορούν να φιγουράρουν επάξια στο ιστορικό γενεαλογικό δέντρο της εταιρείας.
Ο νέος είναι…πιο ωRαίοS
Το νέο Clio Renault Sport απέκτησε περισσότερη δύναμη αλλά και περισσότερο βάρος, είναι -όπως και ο προκάτοχός του- δίλιτρο ατμοσφαιρικό και -αντίθετα με εκείνο- ξεχωρίζει άμεσα από τα υπόλοιπα Clio, όντας πιο φουσκωμένο (στα φτερά και στους προφυλακτήρες) και πιο πλατύ (μέσω της αύξησης των μετατροχίων κατά 48 και 50 χλστ. εμπρός και πίσω, αντίστοιχα). Επιπλέον, το νέο Clio RS διαθέτει για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας διαχύτη αέρα στον πίσω προφυλακτήρα, που, σε συνάρτηση με τη σχεδίαση του δαπέδου μέσω της τεχνογνωσίας από την F1, μειώνει την άντωση του πίσω μέρους σε υψηλές ταχύτητες και διατηρεί χαμηλά τον αεροδυναμικό συντελεστή. Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και οι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά συμπληρώνουν τη "θυμωμένη" εμφάνιση, αλλά πάνω απ' όλα έχουν λειτουργικό ρόλο στο Clio RS.
Η τιμή που λέγαμε…
Ελαφρά τη καρδία, το ποσόν των 26.500 ευρώ, που απαιτείται για την αγορά του νέου Clio RS, είναι υψηλό, αφού η ψαλίδα που το χωρίζει από τα μικρομεσαία GTi είναι μικρή και από τα μικρά GT μεγάλη. Αυτό που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας όμως είναι, ότι οι εποχές που με λίγα χρήματα έβγαζες οδηγικό γούστο έχουν περάσει, όπως όλα δείχνουν, και τουλάχιστον το Clio διασφαλίζει αυτό το γούστο, κάτι που ακόμα και σε ακριβότερα σπορ αυτοκίνητα δεν είναι απαραίτητο να συμβαίνει…
Μας άρεσε
Η σχεδόν αγωνιστική του οδική συμπεριφορά και αίσθηση, τα μπάκετ καθίσματα και η χοντρή στεφάνη του τιμονιού, η εμφάνιση, ο ήχος του κινητήρα
Δεν μας άρεσε
Η κοντή 6η ταχύτητα επιφέρει αυξημένη κατανάλωση, ενώ και τα επίπεδα θορύβου είναι αυξημένα

 
  Renault Clio Renault Sport 200PS
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά