Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/1/2007
TEST
SsangYong Actyon 2,3
Φώτα, κάμερα…Actyon!
Διαβάστηκε από 11649 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/1/2007
Σε χωμάτινες διαδρομές το Actyon κινείται με μεγάλη ευκολία.
Το νεότερο μέλος της SsangYong στο …cast των εκτός δρόμου οχημάτων στα οποία άλλωστε ειδικεύεται η εταιρεία είναι το Actyon. To εάν θα αναδειχθεί σεπρωταγωνιστή θα το δούμε…
Ένα νέο εκτός δρόμου όχημα λάνσαρε η SsangYong στην ελληνική αγορά ενισχύοντας έτσι την αρκετά μεγάλη παλέτα επιλογών για οχήματα του είδους με το σήμα της.
O αετός κι ο καρχαρίας (μαζί)
Σε καμία περίπτωση το Actyon δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο, αφού είναι προφανές ότι οι σχεδιαστές της εταιρείας ήθελαν ένα πολύ δυναμικό ύφος κα το πέτυχαν. Ειδικά στο εμπρός μέρος όπου τα πολύ "θυμωμένα" φωτιστικά σώματα (σαν μάτια αετού όπως λέει η φίρμα) και η τονισμένη μάσκα εμπρός από το πολύ φουσκωμένο καπό (σαν ρύγχος καρχαρία) δημιουργούν μια απόλυτα ξεχωριστή και σίγουρα επιθετική εικόνα. Κοιτώντας το Actyon από το πλάι διακρίνεται αμέσως το αρκετά σφηνοειδές σχήμα του αμαξώματος ή αλλιώς, το πόσο ανυψωμένο είναι το πίσω άκρο του. Τα έντονα σχεδιαστικά "νεύρα" προσθέτουν μυώδες στιλ, ενώ περνώντας στο πίσω άκρο το βλέμμα του εξωτερικού παρατηρητή θα σταθεί στην πολύ έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ (σχεδόν οριζόντιο), καθώς και το κάθετο κόψιμο της πέμπτης πόρτας. Τα φωτιστικά σώματα και η όλη προσέγγιση στην περιοχή αυτή είναι ασύγκριτα πιο συγκρατημένη και βοηθά το σύνολο να αποκτά ισορροπία. Συνολικά, ίσως το Actyon χαρακτηριστεί επιτηδευμένα επιθετικό, αλλά η σχεδίαση συνολικά θα διχάσει το κοινό.
Δείχνει για SUV…
Σύμφωνα με την εταιρεία σκοπός ήταν να συνδυαστεί το ύφος ενός σύγχρονου SUV με χαρακτηριστικά που θα θυμίζουν κουπέ. Κι αυτό έγινε κατά κάποιον τρόπο. Ωστόσο, ενώ η σχεδίαση προϊδεάζει για ένα SUV το τεχνικό προφίλ και κυρίως το σασί τύπου σκάλας πάνω στο οποίο "κάθεται" όλο το Actyon δημιουργεί τις βάσεις για ένα κλασικό εκτός δρόμου όχημα κάτι που επιβεβαιώνεται και από την παρουσία συστήματος τετρακίνησης (και) με κοντές σχέσεις. Από πλευράς τοποθέτησης στην γκάμα της SsangYong το Actyon παίρνει τη θέση του στη βάση, καθώς είναι αισθητά μικρότερο (αφού λείπει πλέον το Korando), αλλά και πιο προσιτό τόσο έναντι του Kyron (το Actyon έχει το ίδιο μεταξόνιο) όσο και του Rexton.
Με πολύ καλό value for money
Το Actyon διατίθεται με κινητήρα βενζίνης στα 2,3 λίτρα, αλλά και με έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα. Η έκδοση της δοκιμής είναι η βενζινοκίνητη η οποία κοστίζει 26.950 ευρώ, ποσό που ικανοποιεί.
Μας άρεσε
Οι εκτός δρόμου δυνατότητες, η προσεγμένη ποιότητα κύλισης
Δεν μας άρεσε
Η πολύ περιορισμένη ορατότητα ευθεία πίσω, οι πολλές στροφές του τιμονιού από άκρη σε άκρη, η αισθητική της εξωτερικής σχεδίασης.
Κινητήρας-επιδόσεις
Ο κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το Actyon έχει χωρητικότητα 2,3 λίτρων και αποδίδει 150 ονομαστικούς ίππους. Η ευστροφία του όσο και η ελαστικότητά του είναι ικανοποιητικές, αν και στις χαμηλές στροφές ίσως χρειαζόταν κάτι περισσότερο. Από πλευράς χαρακτηριστικών λειτουργίας είναι αρκετά θορυβώδης χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικός στο εσωτερικό. Η συνεργασία του με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων είναι αρκετά αποδοτική, ωστόσο οι επιδόσεις δύσκολα ξεπερνούν το χαρακτηρισμό "μέτριες" κάτι που εν μέρει οφείλεται και στο αρκετά μεγάλο βάρος ενός οχήματος με αυτές τις διαστάσεις.

 
 SsangYong Actyon 2,3
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Xώροι