Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/4/2007
TEST
Jeep Wrangler Unlimited 3,8 4d Auto Hard Top Sport
Σπαρτιάτικη… πολυτέλεια
Διαβάστηκε από 5028 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
To 4θυρο Wrangler, παρ' όλο που είναι πιο μακρύ κατά 528 χλστ. από το 2πορτο και έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 523 χλστ., είναι "ασταμάτητο" εκτός δρόμου.
Το πρώτο 4θυρο Wrangler συνδυάζει την πρακτικότητα των 2 επιπλέον θυρών με περισσότερες ανέσεις στους επιβάτες, διατηρώντας τη "μιλιταριστική" του εικόνα και το σκληροτράχηλό του χαρακτήρα.
Για πρώτη φορά στη μακρόχρονη ιστορία του, το Wrangler λανσάρεται σε έκδοση με 4 πόρτες και μεγαλύτερο σε μήκος αμάξωμα, το οποίο προσφέρει θέσεις για 5 φιλοξενούμενους. Εξωτερικά, εκτός των 2 ακόμα πίσω θυρών, διακρίνεται σε σχέση με το 2πορτo Wrangler για το μεγαλύτερο μήκος και μεταξόνιο. Παράλληλα, λόγω κυρίως της αύξησης του μεταξονίου, έχει βελτιωθεί σημαντικά η σταθερότητα του στην ευθεία, ενώ στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος δεν ενοχλούν ιδιαίτερα, γεγονός που δεν ισχύει για το τιμόνι με την ανύπαρκτη σχεδόν αίσθηση. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το ESP, το οποίο επεμβαίνει ακαριαία μόλις αντιληφθεί πιθανή τάση αποσταθεροποίησης του αμαξώματος από την πιθανή πορεία. Η… δράση αρχίζει μόλις το Wrangler Unlimited πατήσει χώμα. Οι μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, οι αναρτήσεις με τις πολύ μεγάλες διαδρομές και ο ροπάτος κινητήρας εξασφαλίζουν μετακινήσεις σε σημεία που είναι δύσκολο να ακολουθήσουν άλλα 4x4.
Εσωτερικό - χώροι
To εσωτερικό χαρακτηρίζεται για τη συντηρητική του εικόνα με τα μέτριας ποιότητας σκληρά πλαστικά και το "φτωχό" διάκοσμο, στοιχεία τα οποία άλλωστε συμβαδίζουν με το λιτό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Σε επίπεδο χώρων, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα νιώσουν άνετα, ενώ πίσω το διαθέσιμο πλάτος και ο αέρας για τα γόνατα είναι αυξημένα. Το μόνο ίσως που μπορεί να ενοχλήσει πιο εύσωμα άτομα, είναι τα σχετικά στενά καθίσματα. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του είναι 1.315 λτ.
Κινητήρας
Τo V6 μηχανικό σύνολο των 3,8 λτ. με τους 201 ονομαστικούς ίππους είναι σε θέση να κινήσει σε σχετικά ικανοποιητικούς ρυθμούς το βαρύ αμάξωμα των 2+ τόνων, ενώ χαρακτηρίζεται για την τραχύτητά του -ειδικά στις υψηλές στροφές. Το αυτόματο κιβώτιο των 4 ταχυτήτων έχει ιδιαίτερα μακριές σχέσεις, οι οποίες "κονταίνουν" μέσω του πατήματος του διακόπτη "overdrive off". H αμεσότητά του στο πάτημα του γκαζιού ικανοποιεί, ενώ οι εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης πραγματοποιούνται με ομαλό τρόπο.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η “λιτότητα” σε ποιότητα και σχεδίαση.

Στο πίσω κάθισμα 3 επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις.