Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/7/2007
TEST
Mitsubishi Outlander DΙ-D
Αλλαγή διαβατηρίου
Διαβάστηκε από 33569 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/7/2007
Mitsubishi Outlander : Καλύτερο σε άσφαλτο και χώμα…
Το Outlander επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των SUV και μετά την ωρίμανση που παρουσιάζει σε όλους τους τομείς, φιλοδοξεί να πάρει ελληνική υπηκοότητα…
Outlander = Ξένος
Το απελθόν Outlander αποτέλεσε το πρώτο βήμα της Mitsubishi για να διεκδικήσει μια θέση στο ρόστερ των σύγχρονων SUV, αφού τα πιο ειδικά (πιο σκληροτράχηλα) Pajero ξέφευγαν από τις απαιτήσεις των αγοραστών της συγκεκριμένης κατηγορίας. Το Outlander, όμως, στη δεύτερη γενιά του ήρθε πιο κοντά στον κύριο ανταγωνισμό σε θέματα ποιότητας, οδικής συμπεριφοράς και, βέβαια, δυνατοτήτων.
Αλλαγές ουσίας
Εκτός από το βελτιωμένο αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο του νέου Outlander σε σχέση με τον προκάτοχό του, αυξημένες είναι και οι διαστάσεις του. Πιο συγκεκριμένα, το αμάξωμα είναι αυξημένο σε μήκος κατά 100 χλστ., ενώ από 50 χλστ. αύξηση έχουμε στο πλάτος και στο μήκος του μεταξονίου. Έτσι, το νέο Outlander προσφέρει αίσθηση ευρυχωρίας στο εσωτερικό του, που βέβαια στηρίζεται και στο γεγονός ότι έχουν αυξηθεί αρκετά οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Επιπλέον και μέσω της αύξησης των διαστάσεών του, το νέο Outlander έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 7 επιβατών (στάνταρ στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα).
Όλοι για έναν και ένας για όλους…
Το Outlander είναι το πρώτο SUV αυτοκίνητο, που προέκυψε από τη συνεργασία του ομίλου PSA Peugeot-Citroen με τη Mitsubishi. Αμφότερες οι εταιρείες εκμεταλλεύτηκαν τον καρπό αυτής της συνεργασίας (η Citroen το C-Crosser και η Peugeot το 4007, που αναμένουμε τους επόμενους μήνες), ενώ ιδιαίτερη σημασία για τις γαλλικές εταιρείες έχει το γεγονός, ότι εισέρχονται για πρώτη φορά στην κατηγορία των SUV. Άλλο ένα σημείο συνεργασίας αποτελεί και ο 2,4 λίτρων βενζινοκινητήρας του Outlander, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια του "παγκόσμιου κινητήρα" και έχει εξελιχθεί από κοινού με την DaimlerChrysler και τη Hyundai. Από την άλλη, ο κινητήρας πετρελαίου των 2 λίτρων προέρχεται από τη Volkswagen, ενώ αντίθετα οι κινητήρες πετρελαίου που θα εφοδιάζουν τα "αδελφά" Citroen C-Crosser και Peugeot 4007 προέρχονται από τη Ford και είναι χωρητικότητας 2,2 λίτρων…
Σχεδίαση
To νέο Outlander αναβαθμίστηκε αισθητικά, με το σύνολο να κρίνεται δυναμικό, εκφράζοντας έντονα το νέο προφίλ της εταιρείας. Στο εμπρός τμήμα, το έμβλημα της Mitsubishi, σε συνάρτηση με τους αεραγωγούς εκατέρωθεν αυτού, σχηματίζει το όρος Φούτζι, όπως συμβαίνει και στα νέα Pajero και L200. Από κει και ύστερα, οι έντονες ακμές και τα τόξα των φτερών, αλλά και η σχεδίαση στο πίσω μέρος προσδίδουν την απαραίτητη δυναμική που έλειπε από το προηγούμενο. Η χρήση LEDs στα πίσω φωτιστικά σώματα υποδηλώνει με τη σειρά της τη σύγχρονη αισθητική του νέου Outlander.
Mας άρεσε
Η οδική συμπεριφορά και άνεση, η ποιότητα κύλισης, οι χώροι, η ορατότητα, η θέση οδήγησης, η απόδοση του ηχοσυστήματος
Δε μας άρεσε
Η υστέρηση του κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., η ελκτική πρόσφυση, η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και του επιλογέα

 
  Mitsubishi Outlander DΙ-D
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Και πολυχρηστικά στοιχεία
Σύστημα τετρακίνησης
Κινητήρας - Επιδόσεις