Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/11/2007
TEST
Renault Twingo GT
Μικρός σίφουνας
Διαβάστηκε από 6285 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2007
Το turbo μοτέρ των 110 πραγματικών ίππων κινεί γρήγορα το Twingo GT, ενώ έχει γραμμική απόδοση και χαμηλή κατανάλωση.
Η κορυφαία έκδοση GT του νέου Twingo ενθουσιάζει με τον turbo κινητήρα των 1,2 λτ. καιτο "κράτημα" στο δρόμο, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση.
Το νέο σούπερ μίνι της Renault, εκτός από τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 1,2 λτ. με ισχύ 60 και 76 ονομαστικών ίππων, θα είναι διαθέσιμο κατά το επίσημο λανσάρισμά του τον ερχόμενο Ιανουάριο και με το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ίδιας χωρητικότητας, με ισχύ 100 ονομαστικών ίππων (110 απέδωσε στο δυναμόμετρο). Η εν λόγω έκδοση ονομάζεται "GT" και, εκτός από το πιο δυνατό μοτέρ, διακρίνεται επίσης για την αισθητική του διαφοροποίηση.
Εξωτερικές διαφορές
Η έκδοση GT ξεχωρίζει εξωτερικά σε σχέση με τα χαμηλότερης ισχύος Twingo, από τα ασημί χρώματος καλύμματα των καθρεφτών, την πίσω αεροτομή και ένα τμήμα του πλαισίου των φώτων ομίχλης, το οποίο παράλληλα φέρει το λογότυπο "GT". Ακόμη, στις πόρτες υπάρχει ένα καρό "μοτίβο", που θυμίζει τη σημαία του τερματισμού, ενώ στο πίσω μέρος διακρίνεται ακόμα η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης.
Σταθερό και προβλέψιμο στο δρόμο
Οι μηχανικοί της Renault έχουν "σφίξει" λίγο την ανάρτηση του Twingo GT, ενώ παράλληλα έχουν μειώσει τις στροφές του τιμονιού και έχουν τοποθετήσει μεγαλύτερες ζάντες 15 ιντσών με ελαστικά 185/55, προκειμένου να βελτιώσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Στην πράξη, οι 110 πραγματικοί ίπποι του μοτέρ περνούν με αρκετά ομαλό τρόπο στους μπροστινούς τροχούς, αφού ακόμη και με τέρμα γκάζι σε κλειστές στροφές, η απώλεια πρόσφυσης είναι ελάχιστη. Αυτό σημαίνει ότι το Twingo GT δύσκολα θα υποστρέψει, ενώ και το πίσω μέρος του είναι πολύ σταθερό στις αλλαγές φορτίου. Από την άλλη όμως πλευρά, η σχετικά αποκομμένη αίσθηση του τιμονιού, η ψηλή θέση οδήγησης και ο επιλογέας των ταχυτήτων με τις μακριές διαδρομές δε συμβαδίζουν με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά, που παρουσιάζει το τρίπτυχο κινητήρας - πλαίσιο - στήσιμο ανάρτησης.
Γραμμικός και δυνατός κινητήρας
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Twingo GT αποτελεί ο turbo κινητήρας των 1,2 λτ., απόδοσης 110 δυναμομετρημένων ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος, φτάνει με ευκολία μέχρι τον κόφτη, ειδικά με τις τρεις πρώτες ταχύτητες, και κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Εκεί που θα μπορούσε να είχε δοθεί περισσότερη προσοχή, είναι στην ηχομόνωση και στη σαφήνεια του επιλογέα των ταχυτήτων.

Μοντέρνο εσωτερικό με άνετους χώρους για 4 επιβάτες
Το εσωτερικό του GT είναι μοντέρνο αισθητικά, με ευχάριστο διάκοσμο, καλή ποιότητα και πλήρη εξοπλισμό.
Ο θάλαμος επιβατών του Twingo GT εμφανίζει ευχάριστο διάκοσμο και σύγχρονη αισθητική, ενώ ποιοτικά ικανοποιεί σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Τα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει, είναι η ύπαρξη του στροφόμετρου πάνω από την κολόνα του τιμονιού, ο αυτόματος κλιματισμός και οι επενδύσεις των καθισμάτων. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, 4 ενήλικα άτομα θα νιώσουν άνετα, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξομειώνεται (από 160 έως 285 λτ., ανάλογα με τη θέση των δύο πίσω συρόμενων καθισμάτων).