Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/11/2007
TEST
Mercedes ML 500 (388 PS)
Γερμανικό Πάντσερ!
Διαβάστηκε από 3723 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2007
Mercedes ML 500 (388 PS): Αρχοντική στο δρόμο, πολύ ικανή εκτός
Με νέο, πιο ισχυρό κινητήρα έρχεται πλέον και στη χώρα μας η Mercedes ML 500, κερδίζοντας στον τομέα του δυναμισμού και, φυσικά, στο πεδίο των επιδόσεων.
Ο νέος κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζεται η κορυφαία έκδοση ML 500 του πολυτελούς γερμανικού SUV είναι και πάλι V8, διαθέτει όμως πλέον χωρητικότητα 5,5 λίτρων (από 5,0 λίτρων πριν), ενώ αποδίδει 82 ολόκληρους ίππους περισσότερους, με τη συνολική ισχύ να φτάνει στα 388 άλογα. Ανάλογη αύξηση έχουμε και στη ροπή, η μέγιστη τιμή της οποία φτάνει πλέον στα 530 Nm (από 460 πριν) στις 2.800 σ.α.λ. Όπως, λοιπόν, είναι φυσιολογικό, σε συνδυασμό και με το εξελιγμένο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 7G-Tronic, οι επιδόσεις της ML των 2,2 τόνων είναι απλά εκπληκτικές, προσεγγίζοντας αυτές των γρηγορότερων σπορ-κουπέ μοντέλων. Χαρακτηριστικό, επίσης, του συνδυασμού κινητήρα-κιβωτίου είναι και η ομαλή του λειτουργία στους χαμηλότερους ρυθμούς περιστροφής, η οποία βοηθά στον περιορισμό της -έτσι κι αλλιώς- πολύ αυξημένης κατανάλωσης.
Η νέα ML 500 με τους 388 ίππους, σε σχέση με την προηγούμενη των 306 ίππων…
… είναι πιο γρήγορη στην επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση κατά 1,5 δλ.
… είναι πιο γρήγορη στην επιτάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα με kickdown κατά 0,7 δλ.
… είναι πιο γρήγορη στην επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα με kickdown κατά 1,3 δλ.
… ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 2,1 μέτρα λιγότερα
… προσφέρει χαμηλότερη μέση κατανάλωση κατά 0,6 λτ./100 χλμ.
… κοστίζει 4.000 ευρώ ακριβότερα σε σχέση με πριν
Αρχοντική στο δρόμο, πολύ ικανή εκτός
Στο δρόμο, η ML είναι και πάλι υπερασφαλής και υπεράνετη, της λείπει όμως ένας πιο σπορτίφ χαρακτήρας, τόσο στη ρύθμιση των αναρτήσεών της, όσο και στην αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι. Εκτός δρόμου, το αυτοκίνητο είναι απλά ισοπεδωτικό, με τη μόνιμη τετρακίνηση 4Matic να δουλεύει αποτελεσματικά, κρατώντας το αυτοκίνητο στο δρόμο, εκεί όπου ακόμη και όταν αυτό γλιστρήσει, το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP θα επαναφέρει αμέσως τη βαριά ML στην τάξη. Εδώ, προσθέστε επιπλέον, ότι η ML 500 είναι εξοπλισμένη και με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα ελέγχου κατάβασης με μεταβλητό έλεγχο ταχύτητας, αλλά και ρυθμιζόμενη ανάρτηση Airmatic, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τις εκτός δρόμου δυνατότητές της. Ολοκληρώνοντας, θα πρέπει να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στα εκπληκτικά σε αποτελεσματικότητα και αίσθηση φρένα του οχήματος.
Το εσωτερικό της Mercedes ML 500, ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας, με το σαλόνι με το αλκαντάρα και το συνθετικό δέρμα, βρίθει από πολυτέλεια και τεχνολογία, ικανοποιώντας ακόμη και τον πιο απαιτητικό. Χαρακτηριστικό του γνώρισμα αποτελεί η παντελής απουσία εξωτερικών θορύβων, οι οποίοι δε θα ενοχλήσουν τα "ευαίσθητα" αυτιά των -εύπορων κυρίως- επιβατών του αυτοκινήτου.

Στις πίσω θέσεις της Mercedes ML, τρεις επιβάτες θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα στα αναπαυτικά καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών, με τη σειρά του, έχει πολύ καλή χωρητικότητα 551 λίτρων.