Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2008
TEST
Subaru Impreza 2,0R Sport
Ατμοσφαιρική... πρόταση
Διαβάστηκε από 6037 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2008
Το νέο Impreza είναι το ίδιο ικανό με το προηγούμενο στο να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια
Μπορεί τα υπερτροφοδοτούμενα WRX και SΤi να γεμίζουν ή να ετοιμάζονται να γεμίσουν με ήχο τις συνοικίες και τις πίστες, το ισχυρότερο ατμοσφαιρικό Impreza ωστόσο "κόβει" βόλτες στη μικρομεσαία 2λιτρη κατηγορία…
Η νέα γενιά του Impreza, όπως την είδαμε και στην έκδοση με το μικρό 1,5 λίτρων κινητήρα, "σπέρνει" στα χωράφια της μικρομεσαίας κατηγορίας. Εκτός από τις διαστάσεις του και το γενικότερο οικογενειακό χαρακτήρα του, το Impreza έχει ως ενισχυμένο "καρπό" την παροχή υψηλού επιπέδου ενεργητικής ασφάλειας, κάτι που πηγάζει από την τετρακίνησή του. Ο κινητήρας των δύο λίτρων, μάλιστα, είναι σε θέση να προβάλλει και κάποιες -τηρουμένων των αναλογιών- σπορτίφ προεκτάσεις, που δε συναντάς σε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, κοστίζει όμως αρκετά παραπάνω…
Κινητήρας - Επιδόσεις
Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του Impreza αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με κλειστά κλιμακούμενο κιβώτιο ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας έτσι καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.402 κιλών. Είναι ελαστικός σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ παράγει και το γνωστό boxer ήχο που ευχαριστεί. Η κατανάλωσή του σε καύσιμο είναι καλή.
Εμφάνιση
Η εμφάνιση του νέου Impreza διαθέτει τυπικά ιαπωνικά γνωρίσματα. Ωστόσο, στη δίλιτρη έκδοση "R Sport" υπάρχουν κάποια στοιχεία που χαρίζουν μια πιο δυναμική αισθητική. Οι ζάντες των 17 ιντσών (1) και ο διαχύτης στο πίσω μέρος (2), σε συνδυασμό με την αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας (3), αρκούν για να υποδηλώσουν τη διαφορά στον κινητήρα αυτής την έκδοσης.
Οδική συμπεριφορά
Το Impreza ανέκαθεν αποτελούσε ένα αυτοκίνητο εστιασμένο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το νέο Impreza είναι το ίδιο ικανό με το προηγούμενο στο να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο προβάλλει πλέον πολύ καλύτερα επίπεδα άνεσης και ποιότητα κύλισης. Η τετρακίνηση συμβάλλει τα μέγιστα στην παροχή υψηλών επιπέδων πρόσφυσης ακόμη και σε γλιστερές επιφάνειες, ενώ το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας VDC επενεργεί όταν αυτά τα όρια ξεπεραστούν. Τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης είναι αποτελεσματικά και προσφέρουν καλή αίσθηση. Ένα άλλο ξεχωριστό στοιχείο του Impreza, τέλος, είναι το γεγονός ότι εφοδιάζεται με κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων.
Στο εσωτερικό του, το Impreza 2,0R εμφανίζει και εκεί πιο σπορτίφ χαρακτήρα, κάτι που οφείλεται στα μπάκετ καθίσματα. Το ταμπλό αποτελείται από σκληρά υλικά και εμφανίζει καλή συναρμολόγηση, ενώ η θέση οδήγησης ευχαριστεί, καθώς είναι χαμηλά τοποθετημένη αλλά προσφέρει καλή ορατότητα. Οι χώροι του Impreza επαρκούν για 4 επιβάτες και με μικρές παραχωρήσεις και για πέντε (αφού το εσωτερικό πλάτος δεν είναι επαρκές). Ο χώρος αποσκευών, αντίθετα, έχει όγκο 301 λίτρων και είναι μικρός για τα δεδομένα της κατηγορίας.