Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2008
TEST
Ανανεωμένο Saab 9-3 Sport Sedan 2,0t Aero
“Aero” και σε εμφάνιση!
Διαβάστηκε από 7361 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2008
Η Saab ολοκληρώνει την ανανέωση του Saab 9-3, αφού μετά το εσωτερικό, στις αρχές του χρόνου, σειρά παίρνει και το εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, σε μια από τις πιο επιτυχημένες αισθητικές αλλαγές της χρονιάς.
Λίγους μόλις μήνες αφ' ότου δέχτηκε μια ανανέωση στο εσωτερικό του, το Saab 9-3 υπεβλήθη και σε μια εκτεταμένη εξωτερική ανανέωση. Το σουηδικό μεσαίο, λοιπόν, περιλαμβάνει ένα νέο εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο, προερχόμενο από το πρωτότυπο Aero X της Έκθεσης της Γενεύης του 2006, ευθύνεται για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού και αρκετά ελκυστικού αποτελέσματος. Οι αλλαγές αφορούν στο νέο προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερη τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, στη μάσκα με τα τρία ξεχωριστά χρωμιωμένα τμήματα και στα νέα φωτιστικά, που τραβιούνται προς το πλάι και ενσωματώνουν πλέον ένα μικρό "φρύδι" φωτισμού. Επιπλέον, νέο είναι και το καπό του αυτοκινήτου, το οποίο έχει αποκτήσει ένα πιο στρογγυλεμένο σχήμα. Στο πίσω μέρος του ανανεωμένου 9-3 ξεχωρίζουν τα φωτιστικά με το νέο λευκό κρύσταλλο, αλλά και η χρωμιωμένη χειρολαβή του χώρου αποσκευών. Από εκεί και πέρα, αλλαγές δεν έχουμε σε μηχανικά μέρη και στη ρύθμιση των αναρτήσεων, η οποία έχει παραμείνει μαλακή, δουλεύοντας υπέρ της άνεσης. Από την άλλη, η ρύθμιση αυτή, σε συνδυασμό με το υπολειπόμενο σε αίσθηση και εξαιρετικά μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι, δεν προσφέρει στον οδηγό την οδηγική αίσθηση που χρειάζεται -κυρίως σε πιο απαιτητικές διαδρομές.
Κινητήρας
Ο 2λιτρος 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του Saab 9-3 διαθέτει πολύ καλή απόδοση (213 ίππων στο δυναμόμετρο), προσφέροντας αντίστοιχα πολύ καλές επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Ξεχωριστό του σημείο αποτελεί η ύπαρξη πληθώρας δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στις ρεπρίζ του αυτοκινήτου, οι οποίες είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Σε αυτό ευθύνεται βέβαια και το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων του 9-3 2,0t Aero, με τη σωστή κλιμάκωση, το οποίο όμως υπολείπεται σε αίσθηση.
Το εσωτερικό του Saab 9-3 δεν άλλαξε σε αυτή τη δεύτερη φάση της ανανέωσης του αυτοκινήτου, παραμένοντας πολυτελές και όμορφο, ειδικά στην έκδοση Aero με τις χρωμιωμένες επενδύσεις σε ταμπλό, κονσόλα και τιμόνι.

Δυνατός και απολύτως ικανοποιητικός σε απόδοση, ο turbo κινητήρας του 9-3 2,0t Aero ξεχωρίζει και για τη "διακριτική" του λειτουργία, που δεν ενοχλεί στο εσωτερικό.