Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/3/2008
TEST
BMW 135i Coupe
1 από τα λίγα…
Διαβάστηκε από 4027 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/3/2008
Μπορεί να μην ανήκει στην οικογένεια των "Μ", η BMW 135i Coupe όμως έχει τον τρόπο της…
H 135i coupe αναβιώνει τις θρυλικές BMW σειράς 2 της δεκαετίας του '70 και ειδικά την 2002 turbo. Ιεροσυλία;
Η κορυφαία έκδοση της σειράς 1 δεν είναι τρίθυρη ούτε πεντάθυρη. Είναι κουπέ, στοχεύοντας στην ταύτιση με την BMW 2002, ενώ εναποθέτει όλα της τα όπλα για να της μοιάσει. Ποια είναι αυτά; Η σχεδίαση αρχικά, που χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στο εμπρός μέρος (μόνο η μάσκα διαφέρει, που έχει χρωμιωμένες γρίλιες και ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα, που μπορεί να την βρει όμως κανείς και στα πακέτα M της Σειράς 1), καταφέρνει και δίνει το στίγμα της BMW, ενώ ο επιπλέον πίσω όγκος κρίνεται κομψός, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα κουπέ αυτοκίνητα της εταιρείας. Το μεγάλο της όπλο, βέβαια, είναι ο κινητήρας και η υιοθέτηση των σπορ γονιδίων της εταιρείας σε καθολικό βαθμό. Μπορεί να μην ανήκει στην οικογένεια των "Μ", η 135i Coupe όμως έχει τον τρόπο της…
Οδική συμπεριφορά
Ένεση Αδρ1λίνης 35 mgr
Οποιοδήποτε τιμόνι πιάσεις μετά από αυτό, σου φαίνεται ότι είναι "χαλασμένο". Από εκεί ξεκινά η αίσθηση, ότι συμμετέχεις ενεργά στην οδήγηση και αυτής της BMW και συνεχίζεται από τον επιλογέα και τη θέση οδήγησης. Τα 306 υπερτροφοδοτούμενα άλογα είναι σε θέση να σπρώξουν το πίσω μέρος προς το εξωτερικό οποιασδήποτε καμπής, ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, εφ' όσον η άσφαλτος είναι μέτρια και έχεις απενεργοποιήσει το VDC. Για σιγουριά, άσε ενεργοποιημένο το VDC και απενεργοποίησε το DTC (με ένα πάτημα μόνο του μπουτόν), το οποίο ναι μεν στερείται θεάματος, σε δασκαλεύει όμως για τη συνέχεια. Αν την μάθεις, η αδρεναλίνη χτυπάει… κόκκινα και εσύ αποκτάς συχνοουρία… Tέλος, τα φρένα με τις 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και τις 2πίστονες πίσω, ακινητοποιούν με ευκολία το βαρύ αμάξωμα.
Κινητήρας - Επιδόσεις
Από τα διπλά καρμπυρατέρ, στο διπλό τούρμπο
Ο κινητήρας της 135i προέρχεται από τη μεγαλύτερη 335i Coupe και διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές (Twin Turbo), αποδίδοντας 306 ίππους από 2.996 κ.εκ. Ο βραβευμένος αυτός κινητήρας εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, όντας πολιτισμένος και αποδοτικός σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ μόνο το ανεπαίσθητο turbo lag και ο πιο νορμάλ ήχος του, σε σχέση με την ατμοσφαιρική του εκδοχή (στις 130i 3θ/5θ), τον διαφοροποιούν από εκείνον. Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1.538 κιλών είναι κορυφαίες, ενώ και η κατανάλωσή του είναι καλή για τα δεδομένα του.
Πολύ καλή και σε αυτή την BMW είναι η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα, ενώ η σχεδίαση δε διαφοροποιείται σε σχέση με τις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις της σειράς 1. Θα θέλαμε καλύτερο πλαστικό στο "κάλυμμα" του πίνακα οργάνων. Ο τελευταίος, αντί του δείκτη κατανάλωσης, διαθέτει δείκτη θερμοκρασίας λαδιού, ελέω υπερτροφοδότησης.

Οι χώροι προορίζονται αποκλειστικά για 4 επιβάτες, με τους 2 των πίσω καθισμάτων να πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις, ιδιαίτερα όσον αφορά στο χώρο για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιεί τις μεταφορικές τους ανάγκες με όγκο 370 λίτρων.