Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/7/2008
TEST
Hyundai i10 Autο
Ευκολία στην πράξη
Διαβάστηκε από 4113 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
Εμφανισιακά το i10 με το αυτόματο κιβώτιο δε διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα
Με το 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το i10 καθίσταται ακόμη πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση και δη σε αστικές συνθήκες
H Hyundai εφοδιάζει το νέο της όπλο στη μικρή κατηγορία και με αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων, αναδεικνύοντας έτσι την πρακτικότητα και την ευελιξία του i10 κατά την οδήγηση στην πόλη. Η τιμή του αυτόματου i10 ανέρχεται στα 10.800 ευρώ, κοστίζει δηλαδή 1.650 ευρώ περισσότερα από την αντίστοιχη έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Εμφάνιση
Εμφανισιακά το i10 με το αυτόματο κιβώτιο δε διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα, με το σύγχρονο σχεδιαστικό προφίλ του πεντάθυρου αμαξώματος να κρίνεται ελκυστικό.
Σε σχέση με το χειροκίνητο i10 1,1
• Πιο αργό κατά 3,6 δλ. στη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα
• 1.650 ευρώ πιο ακριβό
• 0,9 λίτρα περισσότερη κατανάλωση /100 χλμ.
• 20 γρ./χλμ. περισσότεροι ρύποι CO2
Οδική συμπεριφορά
Στην πράξη το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δεν αλλοιώνει την οδική συμπεριφορά του i10 παραμένοντας ασφαλής, ενώ είναι ουδέτερη στις περισσότερες των περιπτώσεων. Στην κίνηση σε δρόμο με στροφές, το κιβώτιο "φλυαρεί" με ανούσια kickdown, στερώντας έτσι από τον οδηγό την ευκαιρία να κινηθεί γρήγορα. Η ανάρτηση -αν και σφιχτή σχετικά- εμφανίζει καλά επίπεδα άνεσης, ενώ δεν επιτρέπει και την εμφάνιση αυξημένων κλίσεων του αμαξώματος.
Κινητήρας - Κιβώτιο
Ο κινητήρας, που συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο, είναι ο ίδιος που εφοδιάζει όλη τη σειρά των βενζινοκίνητων i10 και αποδίδει 66 ονομαστικούς ίππους. Το 4κύλινδο μηχανικό σύνολο εμφανίζει καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά στις χειροκίνητες εκδόσεις, ωστόσο με το αυτόματο κιβώτιο τα βρίσκει "σκούρα", λόγω της αραιής του κλιμάκωσης. Έτσι, αφ' ενός τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα αυξάνονται όταν ο οδηγός πιέζει το γκάζι (σε kickdown), ενώ και το τράβηγμά του δεν ικανοποιεί. Οι επιδόσεις κυμαίνονται στα ίδια μέτρια επίπεδα με τη χειροκίνητη έκδοση, ενώ η κατανάλωση είναι κατά 0,9 λίτρα πιο αυξημένη για κάθε 100 χλμ. απόστασης.
Κιβώτιο
Το 4τάχυτο πλήρως αυτόματο κιβώτιο του i10 προσφέρει 3 επιλογές-θέσεις για την κίνησή του. Στη θέση D οι σχέσεις είναι 4, ενώ στη θέση 2 εκείνες είναι 2, προσφέροντας καλύτερη ελκτική ικανότητα. Αν βρεθείτε σε δύσκολο σημείο (έντονη ανηφόρα κ.λπ), τότε με την κίνηση του επιλογέα στη θέση L η μία σχέση αναλαμβάνει να σας διευκολύνει.
Στο εσωτερικό του, το i10 με το αυτόματο κιβώτιο δε διαφοροποιείται αισθητικά, παραμένοντας καλό ποιοτικά για τα δεδομένα της κατηγορίας και με τον έντονα νεανικό διάκοσμο να ευχαριστεί. Οι χώροι κρίνονται επαρκείς για τέσσερις επιβάτες με μικρές παραχωρήσεις, ενώ ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας.