Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/1/2009
TEST
VW Scirocco 2,0 TSI 200 PS
Ισχυρότερος άνεμος
Διαβάστηκε από 6403 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/1/2009
To Scirocco στην κορυφαία έκδοσή του τροφοδοτείται με το 2,0 TSI κινητήρα των 200 ίππων, ο οποίος τονίζει ακόμα περισσότερο το δυναμισμό του μικρομεσαίου κουπέ VW.
Η γκάμα του Scirocco περιλαμβάνει τρεις κινητήρες, τους 1,4 TSI των 122 και 160 ονομαστικών ίππων και το 2λιτρο TSI των 200 ίππων, ο οποίος αποτελεί και την ισχυρότερη έκδοση. Ωστόσο, από πλευράς τιμής, δεν είναι το ίδιο "ελκυστικό" συγκρινόμενο με το 1,4 TSI 160 PS, αφού είναι ακριβότερο κατά 7.150 ευρώ (30.700 έναντι 23.550 ευρώ).
Σίγουρο και ασφαλές "πάτημα"
Πρώτα απ' όλα να σημειώσουμε, ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιαζόταν με την προαιρετική, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC (Dynamic Chassis Control) με τις τρεις διαβαθμίσεις, normal, comfort και sport. Η πρώτη αποτελεί κάτι ενδιάμεσο των άλλων δύο, η comfort εστιάζει στην παροχή άνεσης και η sport κάνει πιο σφιχτή την ανάρτηση και πιο άμεση την υποβοήθηση του τιμονιού, προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση σε μια "σφιχτή" διαδρομή με στροφές. Σε κάθε περίπτωση, το Scirocco είναι ευχάριστο και σπορτίφ στο δρόμο με υποστροφικές τάσεις, οι οποίες εκδηλώνονται με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού και σε κακής ποιότητας άσφαλτο. Ωστόσο, το ESP, το οποίο δεν απενεργοποιείται πλήρως, φροντίζει να μην γίνει έντονο αυτό το φαινόμενο, αν και πάλι το αυτοκίνητο δεν εμπνέει κανένα λόγο ανησυχίας. Παράλληλα, το τιμόνι προσφέρει πολύ καλή ακρίβεια και τα φρένα είναι αποτελεσματικά σε μια απότομη επιβράδυνση (100-0 χλμ./ώρα σε 38,3 μ.).
Αρκετή δύναμη από το 2,0 TSI
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 200 ονομαστικών ίππων κινεί σε σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο, το οποίο σε σύγκριση με το 1,4 TSI 160 PS είναι πιο γρήγορο στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,5 δλ., στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η κατά 2,0/1,7 δλ. και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η κατά 2,2/2,6 δλ. Το 2λιτρο TSI μηχανικό σύνολο παρουσιάζει παράλληλα πολύ καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ελέω της άφθονης ροπής, και ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, όπου έχει δύναμη και παράγει ένα ευχάριστο σπορτίφ ήχο.
Ο 4θέσιος θάλαμος των επιβατών με τα σπορτίφ στοιχεία διακρίνεται για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τη συμπαγή αίσθηση που αποπνέει.

Το μόνο στοιχείο που μαρτυρά για ποια έκδοση πρόκειται είναι το λογότυπο "2,0 TSI" στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Πολύ καλή οδική συμπεριφορά παρουσιάζει το 2λιτρο Scirocco, με την υποστροφή να "τιθασεύεται" από το ESP.