Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/3/2009
TEST
Lifan 1,3
Βασικών απαιτήσεων
Διαβάστηκε από 12809 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/3/2009
Η σχεδίαση του Lifan δηλώνει άμεσα ότι πρόκειται για ένα προσιτό οικογενειακό αυτοκίνητο.
Η China Motors συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα των μοντέλων της, προσθέτοντας αυτή τη φορά ένα μικρομεσαίο σεντάν, το οποίο διακρίνεται για τους χώρους του και την αρκετά δελεαστική του τιμή.
Η China Motors μπαίνει στην κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν αυτοκινήτων με το Lifan. Ο χαρακτήρας του κινέζικου μοντέλου είναι καθαρά οικογενειακός, αφού διαθέτει αυξημένους χώρους και ανταγωνιστική τιμή, xωρίς όμως όλα τα βασικά στοιχεία εξοπλισμού. Από πλευράς σχεδίασης, στο εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα αλλά και η χρωμιωμένη μάσκα, που φιλοξενεί το λογότυπο της εταιρείας. Συνεχίζοντας στο πίσω μέρος, τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα διαθέτουν και λαμπτήρες LED , δίνοντας μία ιδιαίτερη εικόνα κατά τις βραδινές ώρες.
Κινητήρας
Ο 16βάλβιδος κινητήρας του Lifan έχει χωρητικότητα 1,3 λίτρων και ισχύ 79 δυναμομετρημένων ίππων, 9 λιγότεροι από αυτούς που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Επιπλέον η ροπή των 106 Nm αποδίδεται σε πολύ υψηλές στροφές και το κιβώτιο ταχυτήτων με την αραιή κλιμάκωση δε συμβάλει για την επίτευξη καλών επιδόσεων. Έτσι, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 15,7 δλ., ενώ αργές είναι και οι ρεπρίζ, με αποτέλεσμα να μη δίνουν την ευκαιρία στον οδηγό να προσπεράσει γρήγορα και με ασφάλεια. Όσο επιταχύνει ο οδηγός του κινέζικου μοντέλου, τόσο περισσότερο αυξάνονται τα επίπεδα θορύβου από κινητήρα και μετάδοση, τα οποία κουράζουν τους επιβάτες, ιδιαίτερα σε πολύωρες διαδρομές με υψηλές ταχύτητες. Από την άλλη πλευρά, η κατανάλωση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας των μικρομεσαίων σεντάν.
Συν & Πλην
(+): Οι χώροι, η άνεση της ανάρτησης, η τιμή
(-): Η ποιότητα κατασκευής, η συναρμογή και η οσμή των πλαστικών στο εσωτερικό, οι επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά, ο θόρυβος στην καμπίνα
Εσωτερικό
Μέτριας ποιότητας υλικά με καλή σχετικά υφή θα συναντήσει κανείς στο εσωτερικό του Lifan.
Λιτό σχεδιαστικά με κακή ποιότητα κατασκευής
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Lifan, η εικόνα που αντικρίζεις είναι αρκετά λιτή αλλά όχι ξεπερασμένη. Το ταμπλό αποτελείται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά, τα οποία δεν πείθουν με την ποιότητά τους, αλλά έχουν σχετικά καλή υφή. Η συναρμολόγηση βρίσκεται σε μέτρια επίπεδα, κάτι που συμβάλει στην παρουσία τριγμών από διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και ο λευκός φωτισμός που διαθέτει είναι ιδιαίτερα ξεκούραστος κατά τη νυχτερινή οδήγηση όμως αυτό που ενοχλεί πολύ τους επιβάτες στην καμπίνα του κινέζικου μοντέλου, είναι η άσχημη οσμή των πλαστικών.
Ποια είναι η Lifan
Η βιομηχανία Lifan Chongqing ιδρύθηκε το 1992 και είναι μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Κίνα. Το Σεπτέμβριο του 2001 οι μοτοσικλέτες Lifan πωλήθηκαν αρχικά στην Ιαπωνία, ενώ από το 2003 πιστοποιήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δείχνοντας ότι τα προϊόντα της μπορούν να εισαχθούν σε 18 ευρωπαϊκές χώρες χωρίς περιορισμό. Την ίδια χρονιά έκανε την είσοδό της στο χώρο του αυτοκινήτου, εξαγοράζοντας την Chongqing Lifan Automobile Co Ltd. Σήμερα απασχολεί 12.000 υπαλλήλους και κατέχει ένα κέντρο τεχνολογίας, ενώ έχει επιλεγεί ως μέλος των κορυφαίων 500 κινέζικων επιχειρήσεων και κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις των 50 κορυφαίων ιδιωτικών επιχειρήσεων στην πόλη Chongqing.

 
 Lifan 1,3
Οδική συμπεριφορά
Χώροι
Συμπέρασμα