Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/10/2009
TEST
Ανανεωμένο Mitsubishi L200 2,5 Di-D 178HP Double Cab - Long Bed
Περισσότερη ισχύς και… καρότσα
Διαβάστηκε από 8226 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Εκτός δρόμου το L200 θα προσπελάσει με ευκολία τα πιθανά εμπόδια, ενώ και στην άσφαλτο προσφέρει πολύ καλή άνεση.
To pick up της Mitsubishi εφοδιάζεται πλέον με πιο δυνατό κινητήρα 178 ίππων και με μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης, χαρακτηριστικά που το κάνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικό.
Τα στοιχεία που έκαναν την 4η κατά σειρά γενιά του L200 να ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε (το 2006) ήταν η δυναμική του εικόνα και οι ανέσεις επιβατικού που προσέφερε. Ωστόσο, έναντι του ανταγωνισμού μειονεκτούσε ως προς το μήκος της καρότσας, ενώ οι 136 ίπποι του κινητήρα των 2,5 λτ. δεν το έφερναν σε άμεσα ανταγωνιστική θέση.
Η καρότσα μεγάλωσε σε μήκος και σε ύψος κατά 180 και 55 χλστ. αντίστοιχα στην έκδοση Double Cab - Long Bed.
Έτσι στο ανανεωμένο μοντέλο αυξήθηκαν το μήκος και το ύψος του χώρου φόρτωσης κατά 180 και 55 χλστ. αντίστοιχα (στην έκδοση Double Cab - Long Bed), ενώ ο νέος κινητήρας 2,5 Di-D High Power αποδίδει 178 ονομαστικούς ίππους. Παράλληλα να σημειώσουμε ότι διατίθεται και με την πιο κοντή καρότσα, αλλά και με το μοτέρ 2,5 Di-D Mid Power (136 HP και 314 Nm ροπής) στις εκδόσεις Single Cab και Club Cab. Πρόσθετες αλλαγές αφορούν στα ελαφρώς αλλαγμένα πίσω φανάρια και στον αναβαθμισμένο εξοπλισμό.
Άνετο στο δρόμο και πολύ ικανό στο χώμα
Το L200 προσφέρει τις ανέσεις ενός επιβατικού στο δρόμο, αν και λόγω διαστάσεων (μήκος 5.180 χλστ.) μειονεκτεί σε ευελιξία. Κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω άκαμπτο άξονα με τα φύλλα σούστας σε διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι υπαρκτές, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ ημιφορτηγό, το οποίο "πατάει" καλύτερα όταν είναι φορτωμένο. Σε διαδρομές με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος γίνονται αισθητές και οι πίσω τροχοί θα σπινάρουν σε κάθε βίαιο πάτημα του γκαζιού, χαρακτηριστικό που "τιθασεύεται" με την επιλογή της τετρακίνησης από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (M-ASTC). Επιπλέον, το τιμόνι ικανοποιεί σε βάρος και πληροφόρηση (δεδομένου του χαρακτήρα του), όχι όμως και σε αμεσότητα, όπως ισχύει και για την αίσθηση του πεντάλ των φρένων. Εκτός δρόμου θα κινηθεί με χαρακτηριστική ευκολία και θα προσπελάσει χωρίς δυσκολία τις έντονες εδαφικές ανωμαλίες, με το μόνο μειονέκτημα να εντοπίζεται στο μακρύ πίσω πρόβολο. Παράλληλα η αποτελεσματική τετρακίνηση Super Select δίνει τη δυνατότητα επιλογής από 2WD σε 4WD εν κινήσει έως τα 100 χλμ./ώρα.
Το εσωτερικό δε φέρει καμία αλλαγή και διακρίνεται για τη σύγχρονη εικόνα του και τους άνετους χώρους.
Μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό
Ο θάλαμος των επιβατών δε φέρει καμία αλλαγή και διακρίνεται για τη μοντέρνα του αισθητική, την πολύ καλή εργονομία και την καλή ποιότητα κατασκευής. Επιπλέον, οι διαθέσιμοι χώροι είναι από τους πιο άνετους συγκριτικά με των υπολοίπων pick up, ενώ τα αναπαυτικά καθίσματα κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες σε μακρινές διαδρομές.
Δυνατός και πολιτισμένος κινητήρας
Η πιο ισχυρή εκδοχή του κινητήρα 2,5 Di-D με την ονομασία "High Power" των 178 ονομαστικών ίππων αντικαθιστά την έκδοση των 167 ίππων που προσέφερε η Mitsubishi με το τσιπάκι της Ralliart και διακρίνεται για την ικανότητά της να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το μεγάλο αμάξωμα. Η ωφέλιμη περιοχή κυμαίνεται μεταξύ περίπου των 1.800 έως των 4.200 σ.α.λ., όπου ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς, προσφέροντας πολύ καλές επιταχύνσεις εν κινήσει. Επίσης ο θόρυβος που παράγει κυμαίνεται σε λογικά πλαίσια, αν και θα ήταν επιθυμητή μια 6η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία θα κρατούσε χαμηλότερα τις στροφές του κινητήρα μαζί με την κατανάλωση πετρελαίου.

 
 Ανανεωμένο Mitsubishi L200 2,5 Di-D 178HP Double Cab - Long Bed
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Διαστάσεις χώρου φόρτωσης