Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2009
TEST
Νέο Chevrolet Spark 1,2
Spark(ling)* «Chevy»
Διαβάστηκε από 185906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2009
Ο δυνατός κινητήρας των 1,2 λτ. ταιριάζει «γάντι» με τον αστικό χαρακτήρα του Spark, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση
Η Chevrolet με το νέο μοντέλο της, το Spark, ανάβει… σπίθες στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων, με εμφάνιση που το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει, με αναβαθμισμένη ποιότητα, εξοπλισμό και ασφάλεια και τιμή που φέρνει σε ακόμα πιο δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό.
Η εξωτερική σχεδίαση του Spark παρουσιάζει ενδιαφέροντα αισθητικά στοιχεία από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς, τα οποία του προσδίδουν έναν ξεχωριστό και ιδιαίτερα νεανικό χαρακτήρα.
Μετά το μικρομεσαίο Cruze, το οποίο σηματοδότησε την αλλαγή φιλοσοφίας των αυτοκινήτων της Chevrolet, η εταιρεία πραγματοποιεί το δεύτερο κατά σειρά "χτύπημα" με ένα ακόμα παγκόσμιο αυτοκίνητο, το μίνι Spark. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, βασισμένο σε μια καινούργια πλατφόρμα, με νέους κινητήρες και συνολικά εκσυγχρονισμένο και πιο ανταγωνιστικό από ποτέ άλλοτε.
Με… σπινθηροβόλα εμφάνιση
Η εξωτερική εμφάνιση του Spark αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά του σημεία και φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία, αφού κεντρίζει έντονα το ενδιαφέρον και "προκαλεί" τον παρατηρητή στο να το περιεργαστεί στην κάθε του λεπτομέρεια. Περισσότερο εντυπωσιακό είναι το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος με τη μεγάλη μάσκα, τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, το μυώδη προφυλακτήρα και τα τονισμένα νεύρα στο καπό, συνθέτοντας μια δυναμική όψη. Από το πλάι διακρίνεται για τη σφηνοειδή μορφή του, ενώ τη μοντέρνα του σχεδίαση συμπληρώνουν τα ιδιόμορφα πίσω φανάρια, η μεγάλη αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών και ο σπορτίφ προφυλακτήρας, με την ενσωματωμένη στρογγυλή νίκελ απόληξη της εξάτμισης.
Από 8.980 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Το νέο μίνι Chevrolet, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2010, εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,2 λτ., απόδοσης 68 και 81 ονομαστικών ίππων. Η βασική έκδοση του 1,0 λτ. κοστίζει από 8.980 ευρώ στην έκδοση S και στον εξοπλισμό περιλαμβάνει 6 αερόσακους, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ράδιο CD με MP3 και θύρες USB και Aux-In, air condition και υδραυλικό τιμόνι, καθιστώντας το ιδιαίτερα συμφέρον. Παράλληλα, το 1,2 ξεκινά από την εξίσου ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή των 10.980 ευρώ στην πιο πλούσια έκδοση LS, με την πληρέστερη LT (αυτοκίνητο της δοκιμής) να φτάνει στα 11.740 ευρώ. Επιπλέον, προαιρετικά προσφέρεται το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (ESC).
Εξωτερικές διαστάσεις: Μήκος: 3.640 χλστ., πλάτος: 1.597 χλστ., ύψος: 1.545 χλστ. και μεταξόνιο: 2.375 χλστ.
Εκδόσεις - Τιμές
ΈκδοσηΤιμή
1,0 lt S8.980
1,0 lt L9.480
1,0 lt LS10.240
1,2 lt S10.980
1,2 lt LT11.740
Λεπτομέρειες αμαξώματος
Η ευμεγέθης διπλή μάσκα με το χρωμιωμένο περίγραμμα αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά εξωτερικά γνωρίσματα του Spark.

Τα μεγάλα μπροστινά φωτιστικά σώματα μαζί με το πρόσθετο πλαστικό κάλυμμα εκτείνονται μέχρι σχεδόν τη βάση του παρμπρίζ.

Ιδιαίτερα ξεχωριστή είναι και η σχεδίαση των πίσω φαναριών, με τα κυκλικά στοιχεία και το διάφανο κάλυμμα.

Οι ράγες οροφής, εκτός από την πρακτικότητα που προσφέρουν, ενισχύουν περαιτέρω τη μοντέρνα εικόνα του αμαξώματος.

Οι χειρολαβές των πίσω θυρών είναι τοποθετημένες ψηλά στο πλαίσιο των παραθύρων και αποτελούν ένα ευχάριστο οπτικό "τρικ", αφού δίνουν την ψευδαίσθηση ότι είναι 3θυρο.


 
 Νέο Chevrolet Spark 1,2
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην πόλη
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
To Spark στην… πασαρέλα
Από το Beat στο Spark
O ανταγωνισμός του Spark 1,2
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Αναρτήσεις - Φρένα - Εξοπλισμός - Βαθμολογία