Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/12/2009
TEST
Νέο VW Polo 1,4 85 PS DSG7 5d
Στον… αυτόματο
Διαβάστηκε από 28101 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/12/2009
H οδική συμπεριφορά του νέου Polo είναι ασφαλής και ουδέτερη
Η έκδοση του νέου Polo με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG7 προσθέτει επιπλέον άνεση και ευκολία στις μετακινήσεις, χωρίς να λειτουργεί εις βάρος της κατανάλωσης και των επιδόσεων.
Το νέο μικρό μοντέλο της VW, το 5ης γενιάς Polo, διατίθεται και με το σύγχρονης τεχνολογίας αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων DSG των 7 σχέσεων μετάδοσης, αποκλειστικά με τον κινητήρα των 1,4 λτ., απόδοσης 85 ονομαστικών ίππων. Η τιμή της βασικής του έκδοσης Trendline κοστίζει από 14.800 ευρώ και είναι αυξημένη κατά 1.450 ευρώ, έναντι της αντίστοιχης με το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ποσόν που είναι σχετικά αυξημένο, με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο με κινητήρα "ήπιας" ισχύος.
Το 1,4 DSG7 σε σχέση με το 5τάχυτο manual
• Χαμηλότερη κατανάλωση κατά 0,1 λτ./100 χλμ.*
• Λιγότερες εκπομπές CO2 κατά γρ./χλμ.*
• Ακριβότερο κατά 1.450 ευρώ
• Πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,5 δλ.
*Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις

 
 Νέο VW Polo 1,4 85 PS DSG7 5d
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία