Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/2/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο Suzuki Jimny 1,3 του 2004
Το «αειθαλές» μικρό 4x4
Διαβάστηκε από 18983 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/2/2010
Το Jimny της Suzuki διακρίνεται για τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του, την υψηλή αξιοπιστία που προσφέρει, αλλά και για τις compact διαστάσεις, που ευνοούν την ευελιξία και τις αναρριχητικές του δυνατότητες.
Κινητήρας
Κάτω από του καπό του μικρού εκτός δρόμου μοντέλου βρίσκεται ένα μηχανικό σύνολο 1,3 λίτρων, το οποίο αποδίδει 83 ονομαστικούς ίππους και 110 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που προσφέρει στο αμάξωμα των 1.098 κιλών είναι απλά ικανοποιητικές για την κίνηση εντός και εκτός πόλης.
Οδική συμπεριφορά
Σε ασφάλτινες διαδρομές η οδική συμπεριφορά του Jimny χαρακτηρίζεται καλή, χωρίς να προδιαθέτει βέβαια τον οδηγό για γρήγορη οδήγηση, διότι οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, σε συνδυασμό με τις αναπηδήσεις της ανάρτησης, δεν προδιαθέτουν τον οδηγό. Αντίθετα, μέσα στην πόλη, λόγω των μικρών του διαστάσεων, το Jimny θα κινηθεί εύκολα και με εξαιρετική άνεση λόγω των μικρών διαστάσεων, αλλά και του τετραγωνισμένου σχήματός του. Εκεί όμως όπου το Jimny δείχνει τα… δόντια του, είναι σε εκτός δρόμου περιηγήσεις. Δεν κολλάει πουθενά, αφού μπορεί να αναρριχηθεί ακόμα και στα πιο δύσβατα μέρη με χαρακτηριστική ευκολία. Στις μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες βέβαια του μοντέλου συμβάλλει τα μέγιστα και το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο με τη δυνατότητα υποδιπλασιασμού των σχέσεων που διαθέτει, βοηθάει το αμάξωμα στο "σκαρφάλωμα", ακόμα και σε μέρη που εκ πρώτης όψεως φαίνονται απροσπέλαστα.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Jimny παρατηρείς μία λιτή εικόνα, με το ταμπλό να αποτελείται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά. Όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, δυσκολία θα συναντήσουν οι πίσω επιβάτες με το διαθέσιμο πλάτος του καθίσματος. Επίσης, ο χώρος αποσκευών χωράει μόνο τα απαραίτητα, μιας και η χωρητικότητά του είναι 100 λτ.
Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του ιαπωνικού μοντέλου, λόγω του εκτός δρόμου χαρακτήρα του, σε συνδυασμό με τις μικρές του διαστάσεις, αλλά και λόγω της πολύ καλής αξιοπιστίας που έχει παρουσιάσει.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση - τιμής αξίας του μοντέλου, λόγω των πολύ καλών ικανοτήτων που προσφέρει στην εκτός δρόμου κίνηση, σε σχέση με την τιμή που πωλείται ως μεταχειρισμένο.
Συν & Πλην
(+): Εκτός δρόμου δυνατότητες, αξιοπιστία, κοντές σχέσεις
(-): Χώροι, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά
Το ταμπλό του Suzuki Jimny έχει λιτή σχεδίαση, χωρίς αυτό να ενοχλεί τόσο, ενώ τα πλαστικά που το αποτελούν είναι σκληρά.

Στην άσφαλτο το ιαπωνικό μοντέλο ικανοποιεί τον οδηγό, χωρίς όμως να τον εμπνέει για σβέλτη οδήγηση.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Daihatsu Terios 1,3
Lada Niva Club 1,7
Από το 1998 μέχρι σήμερα
Το Suzuki Jimny λανσαρίστηκε την Ευρώπη το 1998 και ένα χρόνο αργότερα παρουσιάστηκε σε cabrio έκδοση. Το 2005 δέχτηκε ανανέωση, με νέο κινητήρα και εσωτερικό, με το μοντέλο αυτό να συνεχίζει να διατίθεται σήμερα στις εκθέσεις Suzuki.
Πόσο αξιόπιστο είναι; Πολύ καλά είναι τα επίπεδα αξιοπιστίας που έχει παρουσιάσει το Suzuki Jimny. Κάποιες από τις βλάβες που έχουν αναφερθεί εντοπίζονται στη μετάδοση αλλά και στο σύστημα πέδησης, που όμως δε θα προβληματίσουν τον ιδιοκτήτη.
Τιμή αγοράς 2004: 15.748 ευρώ
Τιμή αγοράς 2010: 7.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 8.700 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο Suzuki Jimny 1,3 του 2004
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός