Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/3/2010
TEST
Ανανεωμένο Seat Leon Cupra
Ανήσυχο όπως πάντα
Διαβάστηκε από 9960 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/3/2010
Στην ανανέωσή του, το Cupra, εκτός από την αναβάθμιση της εικόνας του, δέχτηκε και βελτιώσεις σε οδηγικό επίπεδο, με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού διαφορικού XDS.
H ανανέωση στην γκάμα του Leon του χάρισε πιο σύγχρονη εικόνα, κάτι που ισχύει και για την έκδοση Cupra, η οποία παρουσιάζει και πιο σπορ χαρακτήρα. Αισθητικά, σε εκείνο συναντούμε ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με εξίσου επιθετική όψη, νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών, καθρέφτες μαύρου γυαλιστερού χρώματος και νέα μάσκα εμπρός, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και ο διαχύτης αέρα στον πίσω προφυλακτήρα εξακολουθούν να δίνουν το "παρών" και να τονίζουν τη σπορτίφ του αισθητική. Το Cupra εφοδιάζεται με τον ίδιο δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 240 ίππων, που του χαρίζει κορυφαίες επιδόσεις και κοστίζει (με την έκπτωση των 2.000 ευρώ) 28.900 ευρώ.
Η εικόνα στο εσωτερικό του Cupra είναι αναβαθμισμένη, αν και παραμένει λιτή. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, παρά την εκτεταμένη χρήση σκληρών πλαστικών.

Εσωτερικό - Χώροι
Το εσωτερικό του Cupra έχει αναβαθμιστεί, με το νέο τριάκτινο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα να αποτελούν στοιχεία της ανανέωσης, ενώ και ο πίνακας οργάνων άλλαξε και παραπέμπει πλέον στην πιο συμβατική εικόνα των μικρότερων εκδόσεων. Μετά από την αρνητική κριτική που είχε δεχθεί ο επιλογέας για το μέγεθός του, η Seat τον αντικατέστησε με έναν πραγματικά αντάξιο του χαρακτήρα του Cupra, ενώ τα πολύ καλά μπάκετ καθίσματα συμπληρώνουν την εικόνα του. Οι χώροι παραμένουν ως είχαν και καλύπτουν τις ανάγκες 4 ή και 5 επιβατών, με χώρο για τις αποσκευές τους 341 λίτρων.
Αποτελεσματικό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις το Cupra, με το σύστημα XDS να περιορίζει (όπου αυτό είναι δυνατόν) την υποστροφική του συμπεριφορά.
Οδική συμπεριφορά
Η βασική διαφορά ή προσθήκη στο ανανεωμένο Cupra είναι το σύστημα XDS, που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα ηλεκτρονικό σύστημα που λειτουργεί ως διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σε συνεργασία με το ΕSP (που δεν απενεργοποιείται πλήρως). Στην πράξη αυτό το σύστημα μειώνει αισθητά την υποστροφική συμπεριφορά που γεννάται από τους 240 ίππους, φρενάροντας τον τροχό που ολισθαίνει τη δεδομένη στιγμή. Στην πράξη αυτό γίνεται αισθητό σε πολύ κλειστές και χαμηλής ταχύτητας στροφές. Από την άλλη, η ανάρτηση παρέμεινε το ίδιο σκληρή και ενδεχομένως να κουράσει στην καθημερινότητα με την απόσβεσή της, αλλά έτσι κι αλλιώς το Cupra είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία. Τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης προσφέρουν καλή αίσθηση και είναι αποτελεσματικά.

 
 Ανανεωμένο Seat Leon Cupra
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία