Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
TEST
Ford C-Max 1,6 EcoBoost 150PS
Ι did it MY WAY…* (*Στίχος από τραγούδι του Frank Sinatra)
Διαβάστηκε από 45658 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Ευχάριστο και πολύ μοντέρνο αισθητικά, το νέο C-Max προβάλλει ως η διακριτικά σπορτίφ και κάπως ζωηρή πρόταση της Ford για την κατηγορία των μικρομεσαίων MPV.
Έχοντας δημιουργήσει πλέον τη δική της παράδοση στα πολυχρηστικά μοντέλα, η Ford, με τη νέα γενιά του C-Max φιλοδοξεί να φέρει καινούργια και σημαντικά δεδομένα. Το καινούργιο MPV αποτελεί όχι απλά ένα νέο μοντέλο, αλλά τον πρώτο εκφραστή της νέας παγκόσμιας πλατφόρμας C που θα υποστηρίξει μια ολόκληρη γενιά προϊόντων της Ford, τα οποία θα πωλούνται σε όλο τον κόσμο. Αυτό γίνεται στο πλαίσιο της "στρατηγικής" που η φίρμα ονομάζει ONE Ford. Άλλωστε, σε αυτήν εντάσσεται και η νέα γενιά του Focus που θα λανσαριστεί το Μάϊο.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Η γραμμή παραγωγής της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας είναι από τις σημαντικότερες για τη φίρμα. Εκεί κατασκευάζεται και το νέο C-Max (και Grand C-Max).
Το νέο C-Max θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής της Ford στην ισπανική πόλη της Bαλένθια (μαζί με το επίσης νέο Grand C-Max) και θα σταδιοδρομήσει εμπορικά στις περισσότερες και σημαντικότερες αγορές της υφηλίου. Το Grand C-Max διαφέρει ως προς το γεγονός ότι είναι μεγαλύτερο, προσφέρει 7θέσια διάταξη καθισμάτων, ενώ διαθέτει στάνταρντ συρόμενες πίσω πόρτες επιβατών. Το συνολικό του μήκος είναι 4.520 χιλιοστά και ο χώρος αποσκευών του έχει όγκο που ξεκινά από τα 56 λίτρα (7θέσια, ως την εταζέρα με μίνι ρεζέρβα), διαμορφώνεται στα 439 λίτρα στην 5θέσια διάταξη και φτάνει ακόμα και τα 1.742 λίτρα με τη 2η και 3η σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένες. Η τιμές του ξεκινούν από τα 21.210 ευρώ, στην έκδοση Αmbiente με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων - 125 ίππων. Το Grand C-Max με τον 1,6 λίτρων EcoBoost 150PS ξεκινά από τα 24.030 ευρώ.
Καλαίσθητο και δυναμικό
Ιδιαίτερη έμφαση έχουν δώσει οι άνθρωποι της Ford στην εξωτερική εμφάνιση του C-Max, η οποία αποτελεί έκφραση της στρατηγικής-φιλοσοφίας kinetic design που εφαρμόζει στα τελευταία μοντέλα της η Ford (νέο Fiesta, Focus κ.λ.π.). Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά ενδιαφέρον και το αυτοκίνητο δείχνει ιδιαίτερα μοντέρνο, καλαίσθητο αλλά και αρκετά δυναμικό έτσι ώστε να διαφοροποιείται, στο επίπεδο που επιθυμεί η Ford, από τον ανταγωνισμό του (π.χ. Volkswagen
Touran, Renault Scenic). Επιμέρους στιλιστικά στοιχεία που ξεχωρίζουν στο νέο C-Max είναι η μακρόστενη μάσκα, η μεγάλη και τραπεζοειδούς σχήματος εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα, οι λεπτές πίσω κολώνες αλλά και η οροφή που στο πίσω άκρο της "πέφτει" κάπως απότομα, δίνοντας έτσι δυναμικά στοιχεία.
Σε επίπεδο διαστάσεων, το νέο C-Max παρουσιάζεται λίγο μεγαλύτερο από το μοντέλο που διαδέχεται στην αγορά. Συγκεκριμένα, το μήκος του είναι 4.380 χιλιοστά (+8 χλστ.), πλάτος 1.828 χλστ. (+3 χλστ.), ύψος 1.626 χλστ. (+38 χλστ.) και μεταξόνιο 2.648 χλστ. (+8 χλστ.).
(+): Επιδόσεις. Οδική συμπεριφορά. Εμφάνιση. Πλούσιος εξοπλισμός. Κατανάλωση
(-): Κάπως αυξημένη τιμή. Χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό

 
 Ford C-Max 1,6 EcoBoost 150PS
Εσωτερικό
Xώροι
«Ευκίνητα» καθίσματα και αρκετή πρακτικότητα
Με τεχνολογία αιχμής
5άστερο στην ασφάλεια
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία