Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/3/2011
TEST
Chevrolet Orlando 1,8
Διαβάστηκε από 27540 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/3/2011
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο… …να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην "Ταξιδιάρα ψυχή". Λίγα χρόνια αργότερα, η Chevrolet λανσάρει το δικό της "magic bus", που παρά το εξ Αμερικής προερχόμενο όνομά του, υπόσχεται να κάνει το δικό του ευρωπαϊκό ταξίδι και να αναδείξει τη μάρκα σε μια νέα για αυτήν κατηγορία.
«Αθήνα, Άμστερνταμ ή Βερολίνο…

…να κάνεις βόλτες με το magic bus», τραγούδησαν οι Τρύπες τη δεκαετία του ´90 στην
Η σχεδίαση του Orlando δεν είναι αυτή που συνήθως συναντούμε στα MPV, αλλά ενσωματώνει πολλά στοιχεία που φέρουν τα Crossover μοντέλα.
Το 2011 είναι ένα από τα πλέον σημαντικά έτη στην ιστορία της Chevrolet και σίγουρα, το πλέον σημαντικό στην ευρωπαϊκή της παρουσία. Αυτό συμβαίνει επειδή από τη μάρκα, θα δούμε το λανσάρισμα τουλάχιστον τεσσάρων νέων και πολύ σημαντικών μοντέλων, που θα της επιτρέψουν μαζί με τα νεότερα Spark και Cruze Sedan, να δημιουργήσει την πλέον "ευρωπαϊκή" γκάμα στην ιστορία της. Πρώτο εξ αυτών των νέων μοντέλων είναι το Orlando - θα ακολουθήσουν το ανανεωμένο Captiva, το νέο Aveo (5d & 4d) και το 5θυρο Cruze - που υποδεχόμαστε και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα 7θέσιο πολυχρηστικό με στοιχεία από Crossover, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του Cruze και έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ειδικά για τις αγορές της Ευρώπης.
Κρυφοκοιτάζει στα Crossover
Το Orlando δεν είναι απλά και μόνο ένα νέο MPV, αλλά όπως αποκαλύπτει η σχεδίασή του, ρίχνει… κλεφτές ματιές και προς τα Crossover μοντέλα, παρότι δεν διαθέτει έκδοση με τετρακίνηση. Αυτό αποκαλύπτεται από το ψηλά τοποθετημένο καπό με την κάθετη μάσκα, τη χαμηλή οροφή και τους τονισμένους θόλους των τροχών, που προσθέτουν πόντους δυναμισμού στο όλο σχήμα. Έπειτα, τα μεγάλα εμπρόσθια και πίσω φωτιστικά τονίζουν την παρουσία του οχήματος, ενώ η άρχουσα διαιρούμενη μάσκα με το λογότυπο της Chevrolet, δεν αφήνει αμφισβητήσεις για την καταγωγή του Orlando. Σε κάθε περίπτωση, το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται πετυχημένο και σίγουρα, διαχωρίζει το αυτοκίνητο από τα συνήθη πρότυπα της κατηγορίας.
Από 18.480 ευρώ με απόσυρση
Η αρχική έκδοση LS του Chevrolet Orlando 1,8 έχει τιμή καταλόγου 21.480 ευρώ που μειώνεται στα 19.980 ευρώ με την έκπτωση της αντιπροσωπείας (18.480 ευρώ με απόσυρση). Το πλέον σημαντικό είναι ότι, από αυτή την έκδοση το Orlando έρχεται με καλό εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας ESP, 6 αερόσακους, air condition, ράδιο-cd με Mp3 κ.λπ. Η γκάμα συνεχίζεται με την έκδοση LT (21.980 ευρώ με έκπτωση - 20.480 ευρώ με απόσυρση) και καταλήγει στο πλουσιότερο LTZ της δοκιμής μας (23.480 ευρώ με έκπτωση - 21.780 ευρώ με απόσυρση).
(+): Σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού / Χώροι για 7 / Πρακτικότητα / Δυνατότητα εσωτερικής διαμόρφωσης / Σταθερότητα στο δρόμο 
(-): Θόρυβος κινητήρα  / Ελαφριά αίσθηση τιμονιού
Εγγυήσεις: Μηχανικά μέρη: 3 έτη, Σκουριά: 6 έτη, Χρώμα: 3 έτη, Οδική βοήθεια: 3 έτη
Service: Κάθε 30.000 χλμ. και κάθε 15.000 χλμ. αλλαγή λαδιών

 
 Chevrolet Orlando 1,8
Από πρωτότυπο, σε μοντέλο παραγωγής
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Διαμόρφωση καθισμάτων
Κινητήρας-Κιβώτιο
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Βαθμολογία