Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/9/2011
TEST
Ανανεωμένο Land Rover Freelander2 SD4
Δηλώνει «παρών»
Διαβάστηκε από 4342 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/9/2011
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία
ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο.
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο.
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία
ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο.
Συνδυάζοντας την άνεση στην άσφαλτο και τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες, το ανανεωμένο Land Rover Freelander2 δηλώνει «παρών».
Tο μεσαίο SUV της Land Rover (πλέον αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ) επέστρεψε ανανεωμένο, με τις αλλαγές στην εμφάνισή του να επικεντρώνονται στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, στα νέα και βελτιωμένης απόδοσης μπροστινά και πίσω φώτα, στην πίσω αεροτομή, στις νέες ζάντες 18 και 19 ιντσών και στα χρώματα. Στο εσωτερικό, βρίσκουμε νέα όργανα, νέους χρωματικούς συνδυασμούς για τις ταπετσαρίες και πιο πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις στα καθίσματα. Η ουσία όμως είναι ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2.179 κ.εκ, αλλά και το ότι είναι πλέον διαθέσιμο και σε δικίνητη έκδοση (eD4 150 ίππων). Υπάρχει φυσικά και η τετρακίνητη έκδοση βενζίνης των 3,2 λτ…
Turbodiesel-διαμάντι
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία
ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο.
Πολύ καλό το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο, ενώ το σύστημα Terrain Response «δουλεύει» στην πράξη και όχι μόνο στη θεωρία.
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις: TD4 150 ίππων και SD4 190 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (όπως η έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας). Στην πράξη, ο κινητήρας είναι πολύ πιο ζωηρός στις χαμηλές στροφές, δεν έχει αισθητή υστέρηση απόκρισης και έχει εμφανή δύναμη για να μην τίθεται θέμα αμφισβήτησης των ισχυρισμών της φίρμας για αισθητά βελτιωμένες επιδόσεις. Σύμφωνα με την Land Rover, ο νέος κινητήρας είναι οικονομικότερος και φιλικότερος προς το περιβάλλον. Κινηθήκαμε ιδιαίτερα ευχάριστα με το νέο Freelander2, χάρη και στο βελτιωμένο επίσης 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση στην άσφαλτο, με καλό κράτημα χάρη και στη μόνιμη τετρακίνηση, ενώ στο χώμα δεν έχεις παρά να επιλέξεις ένα από τα 4 προγράμματα του Terrain Response (άσφαλτος- χώμα καλής ποιότητας-ολισθηρές επιφάνειες-άμμος και σαθρά εδάφη) ώστε να καθοριστεί ανάλογα η κατανομή της ροπής, η λειτουργία του κινητήρα και η επέμβαση των ηλεκτρονικών για την πρόσφυση και την ευστάθεια. Αν και στη άσφαλτο θα θέλαμε κάπως καλύτερο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος (ειδικά στις απότομες μεταβολές της κατεύθυνσης) και πιο δυνατά φρένα., στο χώμα του βγάζουμε το καπέλο, αφού μπορεί να ακολουθήσει ακόμα και δύσβατα μονοπάτια…
Διαμάντι!
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία
ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο.
Ο νέος turbodiesel SD4 κάνει τη διαφορά στο ανανεωμένο Land Rover Freelander2.
O νέος 2,2 turbodiesel του Freelander2 στην έκδοση SD4 διαθέτει πλέον υγρόψυκτο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και νέο πρόγραμμα διαχείρισης. Η ροπή αυξήθηκε κατά 19,6 Nm (420 συνολικά) και η ισχύς κατά 30 ίππους. Σε συνδυασμό με επεμβάσεις στα σωθικά του κινητήρα, μείωση συμπίεσης από 16,5:1 σε 15,8:1 και αύξηση της δυνατότητας επανακυκλοφορίας καυσαερίων, ο νέος κινητήρας (που μπορεί να λειτουργήσει με μείγμα βιοντίζελ έως και 10%) είναι οικονομικότερος, λιγότερο θορυβώδης και φιλικότερος προς το περιβάλλον.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
2.179
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
190/3.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
420/1.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,5
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
185
Βάρος (κιλά)
1.880
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός
ESP + ASR
Αερόσακος οδηγ/συν/πλευρ./οροφ.
•/•/•/•
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω
•/•
Κεντρικό κλείδωμα
Ηλ. Καθρέφτες
Αir Condition
• (clima)
Ζάντες αλουμινίου
Ηχοσύστημα
Προβολείς ομίχλης
Τιμή από (ευρώ)
50.900
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Το Land Rover Freelander πίσω από την αισθητική ανανέωση κρύβει την ουσία
ενός αξιολάτρευτου πετρελαιοκινητήρα και επανέρχεται δριμύτερο. Τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν στο ανανεωμένο και με νέα όργανα εσωτερικό, αλλά η συναρμογή και το φινίρισμα δεν προβληματίζουν. Από τον εξοπλισμό δεν λείπει κάτι και δεν τίθεται θέμα ευρυχωρίας.