Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/9/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2003
Test mtx
Smart City-Coupe και Cabrio 0,7 λίτρων
Ικανότερο...
O νέος κινητήρας συνεργάζεται πιο άμεσα με το αυτόματο κα σειριακό κιβώτιο προσδίδοντας καλύτερες επιδόσεις
Η τοποθέτηση μεγαλύτερης χωρητικότητας, αλλά ίδιας απόδοσης κινητήρα στο Smart City Coupe και Cabrio, εντείνει τον αστικό χαρακτήρα του. Πέραν τούτου, οι διαφορές είναι μικρές αλλά σημαντικές για τη συνέχιση της καλής του πορείας.
Ο αστικός χαρακτήρας του Smart είναι δεδομένος αρχής γενομένης από τις μικρές διαστάσεις του αμαξώματός του. Η χωρητικότητα του κινητήρα συμβαδίζει με αυτήν τη λογική, όμως η Smart προέβη στον εφοδιασμό του μοντέλου με το νέο κινητήρα των 0,7 λίτρων, που εφοδιάζει και τα Smart Roadster και Smart Roadster Coupe, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 62 ίππους. Η αποδιδόμενη ισχύς είναι ίδια με αυτή του κινητήρα των 0,6 λίτρων που εφοδιάζει το Smart, όμως παρουσιάζει καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Εξωτερικά, τίποτα δεν έχει αλλάξει και δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σημείο που να υποδηλώνει τη διαφορά. Τα Smart City-Coupe και Cabrio παραμένουν ελκυστικής σχεδίασης και "παιχνιδιάρικης" αισθητικής, κάτι που ορίζεται από τις μικρές τους διαστάσεις και τους χρωματικούς συνδυασμούς που παρουσιάζουν τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό τους. Εκεί, η ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ οι χώροι για δύο επιβάτες είναι υπεράνω κριτικής καθώς εκείνοι έχουν αρκετό χώρο τόσο για τα κεφάλια όσο και για τα πόδια τους. Πίσω από τα αποκλειστικά δύο καθίσματα υπάρχει ένας "νοητός" χώρος αποσκευών ο οποίος μπορεί να μεταφέρει εύκολα τις αποσκευές των επιβατών αν αυτές δεν καταλαμβάνουν χώρο μεγαλύτερο των 150 λίτρων. Μέχρι εδώ, το Smart δεν έχει να επιδείξει κάτι καινούργιο. Εκεί όμως όπου η επιλογή του κινητήρα εμφανίζει λόγο ύπαρξης είναι στην εικόνα που επιδεικνύει το Smart στο δρόμο. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συνεργάζεται πιο άμεσα με το αυτόματο και σειριακό κιβώτιο των 6 σχέσεων του Smart, προσδίδοντας καλύτερες επιδόσεις. Στο δρόμο, το μικρό αυτοκίνητο παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά κίνησης ακόμα και σε ταχύτητες πλησίον της τελικής του (αρκετά εύκολη υπόθεση) και εκπλήσσει σε δρόμο με στροφές. Σε κάθε περίπτωση η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει σταθερότητα και καλή κατευθυντικότητα στο Smart, κάτι που ενισχύεται και από το καλό σε αίσθηση τιμόνι. Στις στροφές ο οδηγός θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα ενώ το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (Trust+), που διακρίνεται για την άμεση και πολλές φορές άσκοπη εμπλοκή του, αναιρεί την ύπαρξη κοντού μεταξονίου, που συνεπάγεται πιο απότομες αντιδράσεις, και τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Η τιμή είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, όμως ο χαρακτήρας του μικρού αυτοκινήτου είναι αδιαμφισβήτητα μοναδικός. Αν αυτό σας αρκεί και έχετε να διαθέσετε τα 9.950 ευρώ για το κουπέ ή τα 12.650 ευρώ για το κάμπριο, που απαιτούνται για την αγορά τους, τώρα είναι η πιο καλή στιγμή για να την πραγματοποιήσετε.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Cabrio
Τεχνικά χαρακτηριστικά City - Coupe
Ευχάριστο και πολύ καλής ποιότητας είναι το εσωτερικό τόσο της κάμπριο όσο και της κουπέ έκδοσης του Smart.