Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2003
Test mtx
Hyundai Elantra 1,6 facelift
Μέχρι τελευταίας δεκάρας...
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει πολύ καλή άνεση.
...ή λεπτού σύμφωνα με τις υποδιαιρέσεις του ευρώ, καλύπτει το ανανεωμένο Elantra την αξία του σε συνάρτηση και με τον αρκετά καλό εξοπλισμό. Ένα ιδιαίτερα προσιτό μεσαίο αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται με το παραπάνω στις ανάγκες μιας οικογένειας.
Μετά την ανανέωση του Accent και πιο πρόσφατα του Atos Prime, η Hyundai λανσάρει τρία χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή του το αναβαθμισμένο μεσαίο όχημά της, Elantra. Eξωτερικά οι διαφορές που φέρει είναι σχετικά περιορισμένες. Το Elantra f/l αναγνωρίζεται από το ανασχεδιασμένο κάτοπτρο των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα πιο έντονα "νεύρα" στο καπό, τη νέας σχεδίασης μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα (ο οποίος ευθύνεται για την αύξηση του μήκους του αμαξώματος κατά 15 χιλ.). Συνολικά τα παραπάνω στοιχεία έκαναν το αυτοκίνητο να δείχνει πιο ενδιαφέρον, αποκτώντας μια πιο σύγχρονη εικόνα. Μικροαλλαγές υπάρχουν και στο θάλαμο των επιβατών, σε επίπεδο διακόσμου και μικρών αισθητικών παρεμβάσεων. Το κύριο θετικό στοιχείο δεν είναι άλλο από τους άνετους χώρους για τους φιλοξενούμενους. Η ανάρτηση διατήρησε τη μαλακή ρύθμισή της, προσφέροντας στους επιβάτες πολύ καλή άνεση, η οποία ενισχύει τον "οικογενειακό" προσανατολισμό του ανανεωμένου Elantra. Αλλαγές δεν υπήρξαν στον κινητήρα των 1,6 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με την Hyundai 104 ίππους, ενώ με βάση τις πιστοποιημένες κατά ISO 9002 μετρήσεις επιδόσεων που πραγματοποιούμε το μηχανικό σύνολο είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το σεντάν μεσαίο αυτοκίνητο των 4,5 μέτρων περίπου. Από τη βασική πλέον έκδοση του ανανεωμένου Elantra διατίθενται στάνταρ το ABS, δύο μετωπικοί αερόσακοι, air condition και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις στην τιμή των 14.250 ευρώ. Παράλληλα έχει σημειωθεί μία αύξηση στην τιμή της τάξεως των 280 ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εκδοχή της προηγούμενης γενιάς. Εκτός από την έκδοση με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων, το μεσαίο όχημα της Hyundai διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το νέο δίλιτρο μηχανικό σύνολο απόδοσης 143 ίππων.
Τεχνικά χαρακτηριστικά


Οι εξωτερικές αλλαγές αφορούν τα ανασχεδιασμένα κάτοπτρα των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, τη μάσκα και τον εμπρός προφυλακτήρα.

Κινητήρας
Επαρκή δύναμη διαθέτει ο κινητήρας των 1,6 λίτρων και ικανοποιητική ελαστικότητα.
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων που κινεί το ανανεωμένο Elantra είναι ίδιο με αυτό του προγενέστερου αυτοκινήτου. Η ισχύς που διαθέτει επαρκεί για να κινήσει το όχημα σε ικανοποιητικούς ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο διατηρώντας με άνεση ταχύτητες γύρω στα 150 χλμ./ώρα. Παράλληλα στις αστικές μετακινήσεις, το θετικό τράβηγμα του κινητήρα από τις 1.500 σ.α.λ. περίπου ακόμα και με τρίτη σχέση μετάδοσης δεν αναγκάζει τον οδηγό να αλλάζει συχνά ταχύτητες. Η λειτουργία του μηχανικού συνόλου του Elantra ικανοποιεί στο μεγαλύτερο εύρος της με λογική ένταση παραγόμενου θορύβου. Κοντά στις 5.000 σ.α.λ. και άνω γίνεται πιο αντιληπτός στο θάλαμο των επιβατών ο θόρυβος του κινητήρα, όπως και η τραχύτητα. Ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει ικανοποιητική αίσθηση και ευχρηστία, ενώ ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς.

Μας άρεσε
Η ανάρτηση που αμβλύνει με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου προσφέροντας πολύ καλή άνεση. Οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες.
Δε μας άρεσε
Το τιμόνι που παρουσιάζει μέτρια αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Η σχεδίαση του πίνακα οργάνων που είναι πιο λιτή σε σχέση με του προγενέστερου Elantra την οποία θεωρούμε καλύτερη.
 
 Hyundai Elantra 1,6 facelift
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά
Ανετοι χώροι επιβατών