Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2003
Test mtx
Suzuki Wagon R+ 94 PS
O... μπόμπιρας αγρίεψε
Η φιλικότητα που προσφέρει στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη το Wagon R+ είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του.
Το Wagon R+ έγινε ακόμα πιο δυνατό με την τοποθέτηση ενός πιο ισχυρού κινητήρα 1,3 λίτρων. Ένα ιδιαίτερα πρακτικό αυτοκίνητο με έντονη "σπιρτάδα".
Το Wagon R+ δεύτερης γενιάς είναι γνωστό στην αγορά εδώ και 3 χρόνια περίπου. Κατά καιρούς παρουσιάζονται εκδόσεις που διευρύνουν την γκάμα του αυτοκινήτου, (κινητήρας 1,0 λίτρου το 2001, τετρακίνητο το 2002). Πρόσφατα το ενός όγκου μίνι όχημα της Suzuki εφοδιάστηκε με ένα μηχανικό σύνολο 1,3 λίτρων (που προέρχεται από το ανανεωμένο Ignis), το οποίο διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και αποδίδει σύμφωνα με τη Suzuki 94 ίππους, που είναι η μεγαλύτερη ισχύς στην κατηγορία του. Εξωτερικά η κορυφαία έκδοση του Wagon R+, εκτός από τον ανασχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με την πιο "επιθετική" εμφάνιση, δε διαφέρει καθόλου από τις υπόλοιπες εκδοχές του. Βασικά γνωρίσματα του αμαξώματoς είναι οι επίπεδες επιφάνειες, το αυξημένο ύψος και οι πολλές γυάλινες επιφάνειες, που συνολικά δημιουργούν μία συμπαθητική εικόνα. Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό που αναδεικνύουν το πιο σπορτίφ του προφίλ. Η φιλικότητα που προσφέρει στην καθημερινή οδήγηση στην πόλη το Wagon R+ είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του. Παράλληλα ο δυνατός κινητήρας είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες ενός ταξιδιού, ενώ η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης συμβάλλει στην ικανοποιητική σταθερότητα του αμαξώματος. Την πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου σε σχέση με τον ανταγωνισμό ενισχύει και η τιμή διάθεσής του. Η βασική έκδοση ξεκινάει από τα 9.598 ευρώ, μόλις κατά 100 ευρώ περισσότερα από την αντίστοιχη έκδοση με τον χαμηλότερης ισχύος κινητήρα των 1,3 λίτρων αποτελώντας πιο συμφέρουσα επιλογή λόγω και του καλύτερου εξοπλισμού, ο οποίος περιλαμβάνει ABS και ρυθμιζόμενο καθ' ύψος κάθισμα του οδηγού έναντι του αερόσακου συνοδηγού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Η σχεδίαση του Wagon R+, χωρίς να έχει κάποιο ιδιαίτερο στοιχείο, είναι "χαριτωμένη".




Μας άρεσε
Η "ζωντάνια" του κινητήρα. Η ευχρηστία στην καθημερινή οδήγηση.
Δε μας άρεσε
Ο επιλογέας των ταχυτήτων "σκαλώνει" στις γρήγορες αλλαγές. Η μέτρια αίσθηση του πεντάλ των φρένων.
Κινητήρας
Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων είναι αρκετά "νευρικός" στο πάτημα του γκαζιού.
Η νέα έκδοση του μίνι ενός όγκου οχήματος της Suzuki κινείται από ένα μηχανικό σύνολο 1,3 λίτρων, το οποίο διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και αποδίδει 100 πραγματικούς ίππους σύμφωνα με τις ενδείξεις του δυναμόμετρου (έναντι 94 ίππων που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Κύριο χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι η άμεση απόκρισή του στο πάτημα του γκαζιού, ανεξάρτητα από τους ρυθμούς περιστροφής, στοιχείο θετικό για τις αστικές μετακινήσεις. Παράλληλα το μοτέρ αυτό είναι ιδιαίτερα εύστροφο, προσδίδοντας στο Wagon R+ των 94 ονομαστικών ίππων καλύτερες επιδόσεις από στάση σε σχέση με την έκδοση των 76 ίππων, όχι όμως και εν κινήσει. Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται από τον αισθητό θόρυβο που αυξάνεται σε υψηλή κλίμακα στροφών. Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει σχετικά αραιή διάταξη, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι "δύστροπος" στις γρήγορες κυρίως αλλαγές σχέσεων.

 
 Suzuki Wagon R+ 94 PS
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Παθητική ασφάλεια