Στον αστερισμό του σκορπιού
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στον αστερισμό του σκορπιού

Δοκιμάζουμε το Abarth 500C

(28/9/2011)

Το «ανοιχτό» πεντακοσαράκι της Abarth συνδυάζει την απρόσκοπτη θέα στα αστέρια και το δυναμικό μπρίο χάρη στις γαργαλιστικές επιδόσεις του τούρμπο κινητήρα με τους 140 ίππους.

Ο αστερισμός του σκορπιού ξεχωρίζει εύκολα στον ουρανό, ακόμα και αν δεν είσαι μυημένος

Το Abarth 500C εκφράζει σπορ χαρακτήρα μέσω της σφιχτής ανάρτησης και
του συστήματος ελέγχου της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα (TCC).

Το Abarth 500C εκφράζει σπορ χαρακτήρα μέσω της σφιχτής ανάρτησης και του συστήματος ελέγχου της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα (TCC).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

στην αστρονομία: ένας ημιτελής ρόμβος αστεριών ενώνεται με μια σειράαπό κάποια, το τελευταίο από τα οποίασχηματίζει οξεία γωνία σα να πρόκειται για κεντρί. Είχα καιρό να τον δω,μέχρι πρόσφατα που δοκίμασα τοανοιχτό 500C by Abarth και σταμάτησα για να σκουπίσω τα ιδρωμένα χέρια μου σε μια γρήγορη νυχτερινήβόλτα στο Διόνυσο. Ασυναίσθητα κοίταξα ψηλά και έχοντας ανοίξει τέρματην ηλεκτρική οροφή είχα για ταβάνιτον ξάστερο ουρανό με τον αστερισμότου Σκορπιού να στέκει ακριβώς απόπάνω μου σα να ήθελε να μου επισημάνει πως τούτο το διαβολάκι τσιμπάεικαι μάλιστα γερά.

Δια χειρός Abarth
Το Abarth 500C δεν μας είναιάγνωστο μοντέλο, αφού το είχαμεδοκιμάσει και παλαιότερα, αλλά αυτήτη φορά διέθετε το 5άρι χειροκίνητοκαι όχι το σειριακό ημιαυτόματο κιβώτιο Abarth Competizione. Και γιανα πούμε την αλήθεια, το χαρήκαμεπερισσότερο, λόγω της αυξημένηςαμεσότητας σε σχέση με την hi-techεναλλακτική επιλογή. Όπως και ναέχει, στο δρόμο, το Abarth 500C εκφράζει σπορ χαρακτήρα μέσω τηςσφιχτής ανάρτησης και του συστήματος ελέγχου της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα (TCC), που μειώνει δραστικά την εμφάνιση της υποστροφής.Παρατηρήσαμε πως σε σχέση με την«κλειστή» έκδοση, η ανάρτηση είναιελάχιστα πιο μαλακή και ενδοτικήστις ανωμαλίες, προς όφελος τηςάνεσης, αλλά χωρίς να μειώνονται ταεπίπεδα αίσθησης και κρατήματος.Όπως πάντως και στην κλειστή έκδοση, το φρενάρισμα μέσα στη στροφή,ελαφραίνει την ουρά, στοιχείο πουβοηθά τις τοποθετήσεις και την σποραίσθηση. Επίσης, παρά την τεχνητήτου αίσθηση, το τιμόνι ικανοποιείόπως και τα φρένα. Αν και κατά1.150 ευρώ φθηνότερο από την έκδοση με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο (21.100 ευρώ) το χειροκίνητο Abarth 500C παραμένει τσιμπημένο. Μπρος στο lifestyle όμως τιείναι ο πόνος;

Κινητήρας-Επιδόσεις: Τσιμπάει
Αν μη τι άλλο ο ξεχωριστός χαρακτήρας του Abarth 500C οφείλεταιστον τούρμπο 1,4 T-Jet κινητήρα, ηαπόδοση του οποίου φτάνει στους140 ίππους.Οι επιδόσεις σε κάθε περίπτωσηείναι καυτές (0-100 χλμ./ώρα σε 8,1δλ. και τελική ταχύτητα 205χλμ./ώρα), ενώ ο κινητήρας είναιγραμμικός και γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Είναι στα… highτου όταν ο οδηγός έχει πατήσει τοκουμπί σπορ που κάνει πιο ακαριαίατην απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Παρά την ευκολία του κιβωτίουAbarth Competizione, το χειροκίνητομας «κάθισε» καλύτερα, ενώ ο επιλογέας είναι ακριβής και εύχρηστος.
Toyota
moto