Mπορεί οι 86 ίπποι της συγκεκριμένης Fabia να μοιάζουν λίγοι αλλά στην πράξη αρκούν με το παραπάνω.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mπορεί οι 86 ίπποι της συγκεκριμένης Fabia να μοιάζουν λίγοι αλλά στην πράξη αρκούν με το παραπάνω.

Κούρεμα 10% - Δοκιμή Fabia 1,2 TSI 86PS

(25/11/2011)

Παρά τη μειωμένη κατά περίπου 20% απόδοση, ο 1,2 TSI των 86 ίππων συνεχίζει να κολακεύει τη Fabia και το κυριότερο, συνοδεύεται από κούρεμα 10% στην τιμή.

Η νέα έκδοση 86 ίππων του γνώριμου πλέον 1,2 TSI κινητήρα ταιριάζει, και αυτή, γάντι στη Skoda Fabia. Χάρη στο ευγενικό χάϊδεμα του τούρμπο, δε δείχνει λιγότερο «γεμάτος» από την έκδοση των 105 ίππων στην κρίσιμη περιοχή των χαμηλομεσαίων στροφών (ροπή 160 Nm στις 1.500 έως 3.500 σ.α.λ.) και στην καθημερινή οδήγηση, δε διαπιστώνεις δραματικές διαφορές στις επιδόσεις. Εμείς «μετρήσαμε» 10,6 δλ για τα 0-100 χλμ./ώρα, 10,7 δλ. για τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 17,1 δλ για τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η, τιμές που δείχνουν και με αριθμούς την αίσθηση ότι με την Fabia 86 PS κινείσαι αξιοπρεπέστατα. Μάλιστα, η κατανάλωση είναι μειωμένη στα 5,2 λτ./100 χλμ (CO2: 121 γρ./χλμ.). Το καλύτερο είναι πως η νέα έκδοση της Fabia προσφέρεται με… κουρεμένη τιμή στα 11.720 ευρώ (έκδοση Ambiente), ήτοι 1.270 ευρώ λιγότερα από την έκδοση των 105 ίππων.

Η οδική συμπεριφορά της Fabia 1,2 ΤSI 86 PS συνδυάζει με επιτυχία την άνεση και την ασφάλεια.

Η οδική συμπεριφορά της Fabia 1,2 ΤSI 86 PS συνδυάζει με επιτυχία την άνεση και την ασφάλεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Λέμε ναι…
Σαφώς και δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην οικονομικότερη και φθηνότερη έκδοση 1,2 TSI 86 PS που, στην καθημερινότητα, ελάχιστα θα δείξει πως υπολείπεται 19 ίππων της μεγαλύτερης εκδοχής. Η διαφορά της τιμής είναι δελεαστική. Κατά τα άλλα, η Fabia της δοκιμής παραμένει… Fabia. Με άλλα λόγια, προσεγμένο σε ποιότητα, εργονομία και ευρυχωρία, αλλά λιτό και άχρωμο εσωτερικό, πολύ καλή σχέση αξίας-τιμής και οδική συμπεριφορά που μπορεί να μην συναρπάζει με την «κοψιά» ή την οδηγική αίσθηση, συνδυάζει όμως με επιτυχία την άνεση και την ασφάλεια ακόμα και στο όριο.

Απέναντι στην έκδοση 1,2 TSI 105 PS:
1,1 δλ. πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα
1,9 δλ. πιο αργό στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η
3,9 δλ. πιο αργό στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η
0,1 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση
3 γρ. CO2 λιγότερα ανά χλμ.
1.270 ευρώ φθηνότερη


&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.197
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*
86/4.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*
160/1.500-3500
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,6
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
10,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
17,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
177
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
121
Βάρος (κιλά)
1.098
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
ESP/ASR
π/σ
Αερόσακος οδ./συν.
σ
Πλευρικοί αερόσακοι
σ
Αερόσακοι οροφής
π/σ
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
σ
Υποβοήθηση τιμονιού
σ
Ηλ. παράθυρα μπρος/πίσω
σ/π
Κεντρικό κλείδωμα
σ
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
π
Κλιματισμός (ημιαυτόματος)
σ
Ηχοσύστημα
π
Υπολογιστής ταξιδιού
σ
Ζάντες αλουμινίου
π
Τιμή καταλόγου  (ευρώ)
12.990
Τιμή με έκπτωση (ευρώ)
11.720
Τιμή με απόσυρση (ευρώ)
10.900
Έκδοση
Ambiente
σ: στάνταρ, π: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Toyota
test center