Ένεση αδρεναλίνης τo kit esseesse, το οποίο εκτοξεύει το μικρό ανοιχτό σκορπιό στους 160 ίππους.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένεση αδρεναλίνης τo kit esseesse, το οποίο εκτοξεύει το μικρό ανοιχτό σκορπιό στους 160 ίππους.

Δοκιμάζουμε το Abarth 500C esseesse 1,4 160PS

(14/12/2011)

Το τσίμπημα από το κεντρί του Abarth 500C γίνεται πιο οξύ χάρη στο κιτ «esseesse» που εκτοξεύει την ιπποδύναμη στους 160 ίππους. Και την αδρεναλίνη βεβαίως -βεβαίως.

Αν το γκολ από τα αποδυτήρια για το Abarth 500C είναι η εμφάνισή του, τότε τα δυναμικά του χαρακτηριστικά είναι το «χατ τρικ». Με τον 1,4 T-Jet κινητήρα των 140 ίππων, το Abarth 500C, το συμπαθήσαμε όσο λίγα μικρά σπορ αυτοκίνητα. Το ομολογούμε. Όμως με το κιτ esseesse, που ανεβάζει στα ύψη την ιπποδύναμη και τη ροπή, σχεδόν το λατρέψαμε. Και εξηγούμαστε.

Καμία αλλαγή στο ευχάριστο και σπορτίφ εσωτερικό σε σχέση με τα «απλά» Abarth 500C. Τα σπορ καθίσματα ξεχωρίζουν.

Καμία αλλαγή στο ευχάριστο και σπορτίφ εσωτερικό σε σχέση με τα «απλά» Abarth 500C. Τα σπορ καθίσματα ξεχωρίζουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακόμα πιο Abarth
Στη μπιζουδένια και αγριεμένη ταυτόχρονα εμφάνιση, δεν έχει αλλάξει σχεδόν τίποτα. Το σχεδόν, μεταφράζεται σε νέες “esseesse” 17άρες ζάντες, πίσω λογότυπο “esseesse” και αεροτoμή-αεροδρόμιο, παχυλές εξατμίσεις και πίσω (ψευδο)διαχύτη. Αλλά μη γελιόμαστε. Η ουσία είναι κρυμμένη κάτω από το πετσί. Τόσο για τα σφιχτότερα αμορτισέρ της Koni με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping), τα πιο σκληρά κόκκινα ελατήρια, τα μεγαλύτερα και τα διάτρητα δισκόφρενα με τακάκια υψηλών επιδόσεων, όσο φυσικά και για την αναβάθμιση του τούρμπο 1,4 Τ-Jet κινητήρα. Οι 20 παραπάνω ίπποι και η ροπή κάνουν τη διαφορά, όπως και η ευρωστία του κινητήρα από χαμηλά μέχρι και το δυναμικό κόφτη. Με τo σπορ πρόγραμμα λειτουργίας μάλιστα ενεργοποιημένο, το πάτημα του γκαζιού είναι διεγερτικό. Όπως και ο ήχος. Σε κάθε περίπτωση, το πλαίσιο και οι σφιχτές (έως κουραστικές στην ελληνική πραγματικότητα των δρόμων) αναρτήσεις αναλαμβάνουν να περάσουν τη δύναμη στο δρόμο με απόλυτη ασφάλεια. Είναι και το στάνταρ σύστημα TTC, που συνοδεύει το ESP και σαν μπλοκέ διαφορικό, κρατά τη «μούρη» μέσα επιτρέποντας να εκμεταλλευτείς την πρόσφυση και το σφιχτό (το θέλαμε και πιο επικοινωνιακό) τιμόνι για να επιτεθείς στην επόμενη στροφή «παίζοντας» με το θετικό επιλογέα και «φορώντας» ένα μόνιμο χαμόγελο. Η τιμή του Abarth για το κιτ esseesse είναι 2.960 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Αλμυρό, αλλά και φαρμακερό!

Κινητήρας-Επιδόσεις: Κεντρίζουν
O αναβαθμισμένος στους 160 ίππους, 1,4 τούρμπο Τ-Jet, κινητήρας χαρακτηρίζεται από τη μεθυστική ροπή (230 Νm με overboost), τον όμορφο μπάσο ήχο από τις εξατμίσεις και την ικανότητα να εκτοξεύει το ιταλικό διαβολάκι στα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και την τελική στα 209 χλμ./ώρα, επιδόσεις που υπόσχονται γερές δόσεις αδρεναλίνης. Το καλό είναι πως η κατανάλωση είναι στα 6,5 λτ./100 και οι εκπομπές CO2 151 γρ./χλμ. Αν αποφασίσεις όμως να κινείσαι μόνιμα με το γκάζι στο πάτωμα, τότε η πραγματική κατανάλωση ανεβαίνει κατακόρυφα.

Kιτ esseesse
To κιτ esseesse έρχεται σε ξύλινο κουτί, όπως στα χρόνια της δόξας του ιδρυτή της φίρμας Καρλ ¶μπαρτ και περιλαμβάνει ακριβώς:
Διάτρητα, αεριζόμενα μπρος/πίσω δισκόφρενα (284/ 240 χλστ.)
Τακάκια υψηλών επιδόσεων
Μπρος Πίσω αμορτισέρ KONI με βαλβίδα FSD (Frequency Selective Dumping)
Ειδικά σχεδιασμένα ελατήρια σε κόκκινο χρώμα
Ζάντες αλουμινίου Abarth esseesse 7 x 17 (λευκές ή τιτάνιο)
Ελαστικά Michelin 205/40 ZR17
Φίλτρο αέρα BMC
Κιτ πίεσης
Λογότυπα esseesse

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.368
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
160/5.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
206/3.000**
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
7,6
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
209
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
151
*Εργοστασιακές τιμές, **230 Nm με overboost
SPRING SEAT
NISSAN