Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει συνολικά στο δρόμο το diesel Yaris, καθώς είναι σταθερό και ευχάριστο στην οδήγηση.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει συνολικά στο δρόμο το diesel Yaris, καθώς είναι σταθερό και ευχάριστο στην οδήγηση.

Δοκιμή: Toyota Yaris 1,4 D-4D diesel

36.574 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2012)

Με τον 1.400αρη diesel κινητήρα να ταιριάζει «γάντι» στο Yaris προσφέροντάς του πολύ χαμηλή κατανάλωση και γρήγορες επιδόσεις, το μικρό Toyota αποτελεί μια ιδανική επιλογή με πολλά πλεονεκτήματα. (Επικαιροποίηση 21/3/2013)

Το Toyota Yaris στην έκδοση με το diesel κινητήρα των 1,4 λίτρων και 90 ίππων, αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία, όντας παράλληλα και μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές στην κατηγορία. Στο κομμάτι της εμφάνισης, το αυτοκίνητο δεν διαφοροποιείται από αυτό με τους κινητήρες βενζίνης και έτσι, ακολουθώντας τα νέα αισθητικά πρότυπα της Toyota, διαθέτει μια πολύ μοντέρνα παρουσία. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επίσης, το παρότι μεγάλωσε κατά 100 χλστ. σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, συνεχίζει να είναι ένα από πιο compact μοντέλα της κατηγορίας (μήκος: 3,885 μέτρα). Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι το Yaris χάνει σε χώρους – τουναντίον, είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα μικρά της αγοράς.

Κινητήρας: Αποδοτικός, πολιτισμένος και οικονομικός
Το 1,4 D-4D μηχανικό σύνολο πετρελαίου με turbo, άμεσο ψεκασμό και κοινή γραμμή τροφοδοσίας ταιριάζει ιδανικά στο Yaris και μόνο θετικά σχόλια συγκεντρώνει. Καταρχήν η λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη, αφού ο θόρυβος που παράγει δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες, όπως και οι περιορισμένοι κραδασμοί που φτάνουν στην καμπίνα. 

Παράλληλα εκτιμάται το τράβηγμα και η ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπορεί να κινηθεί σβέλτα σε αστικούς ρυθμούς χωρίς να χρειάζεται να περάσει τις 2.000 σ.α.λ. Μάλιστα από τις στροφές αυτές και άνω ανεβάζει εύκολα και γρήγορα ρυθμούς μέχρι την τελική του ταχύτητα, ενώ οι 6 ταχύτητες του θετικού σε αίσθηση επιλογέα «γεμίζουν» δίχως να υπάρχουν κενά. Ένα ακόμα σημαντικό του πλεονέκτημα είναι η χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου, η οποία σε πραγματικές συνθήκες κυμάνθηκε στα 5,0 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την ένδειξη του trip computer.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33

Εσωτερικό: Στιβαρό και πρακτικό 
Στον θάλαμο των επιβατών του Yaris 1,4 D-4D το μόνο στοιχείο που μαρτυρά ότι πρόκειται για το diesel μοντέλο είναι το στροφόμετρο που «κοκκινίζει» λίγο πιο πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. (1.000 σ.α.λ. πιο κάτω από το 1,33). Κατά τα… γνωστά, το εσωτερικό του μικρού μοντέλου της Toyota διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και την στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων του, ωστόσο από πλευράς διακόσμου είναι κάπως μουντό. 

Σημείο αναφοράς ωστόσο, αποτελεί το σύστημα πολυμέσων Touch & Go με οθόνη αφής 6,1 ιντσών, δυνατότητα σύνδεσης Bluetooth και USB, σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας κ.α. Από πλευράς αποθηκευτικών χώρων τέλος, το Yaris συνεχίζει να προσφέρει πολλές θήκες για μικροαντικείμενα σε κονσόλα, εσωτερικό θυρών, αλλά και πάνω στο ταμπλό.

Χώροι: Κορυφαία ευρυχωρία
Σημαντικό πλεονέκτημα του Toyota Yaris αποτελούν και οι κορυφαίοι –για μικρό αυτοκίνητο- χώροι των επιβατών, οι οποίοι μπορούν να συγκριθούν ακόμα και με αυτούς μικρομεσαίου μοντέλου. Μάλιστα, στο πίσω τμήμα της καμπίνας, το δάπεδο είναι εντελώς επίπεδο εξυπηρετώντας τη μετακίνηση ενός τρίτου ατόμου. Σε ανάλογα επίπεδα βρίσκεται και το πορτ-μπαγκάζ, το οποίο με χωρητικότητα 286 λτ., τοποθετείται άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. 

Οδική συμπεριφορά: Σίγουρο και με ευχάριστη αίσθηση
Το στιβαρό πλαίσιο, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων και ο «ροπάτος» κινητήρας συνθέτουν ένα ευχάριστο και ασφαλές στην οδήγηση μικρό αυτοκίνητο, το οποίο παράλληλα είναι εύκολο στους χειρισμούς και ευέλικτο στην πόλη. Επίσης τα αναπαυτικά καθίσματα συμβάλλουν στην αρκετά ικανοποιητική προσφερόμενη άνεση, ενώ οι περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων «φιλτράρονται» αποτελεσματικά και μόνο βαθιές λακκούβες θα γίνουν αισθητές στους επιβάτες. 

Κινούμενο το Yaris 1,4 D-4D εκτός πόλεως παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες χάρη και στο συνδυασμό του μακριού μεταξονίου και των πλατιών μετατροχίων. Ασφαλές και με ουδέτερα χαρακτηριστικά παρουσιάζεται και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου ο οδηγός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα (και του πλαισίου). Επιπλέον το σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει την απαραίτητη αίσθηση και αμεσότητα, ενώ ιδιαίτερα αποτελεσματικά είναι τα φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.). 

Παθητική ασφάλεια: 5άστερο και με πλήρη εξοπλισμό
Με την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων έχει αξιολογηθεί το Toyota Yaris στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP, επιβεβαιώνοντας τα υψηλά επίπεδα που προσφέρει στο κομμάτι της παθητικής ασφάλειας. Σε αυτό, εκτός των άλλων, συμβάλει και ο πλήρης εξοπλισμός ασφαλείας του, με στάνταρ –μεταξύ άλλων– ζεύγη μετωπικών, πλευρικών και αερόσακων οροφής, αερόσακος γονάτων οδηγού, Σύστημα Ελέγχου της Ευστάθειας (VSC), ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου κ.α.

Συμπέρασμα
Το Toyota Yaris δικαιολογεί απόλυτα τη best-seller πορεία του στην Ελληνική αγορά και στο diesel κομμάτι, προσθέτοντας και την οικονομία κίνησης στα γνωστά του πλεονεκτήματα της ευρυχωρίας, της ασφάλειας και της εργονομίας του. Παράλληλα, οι τιμές του είναι ανταγωνιστικές, ενώ η 6ετής του εγγύηση σε συνδυασμό με το όνομα «Toyota», εξασφαλίζουν την αντοχή στο πέρασμα του χρόνου.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33

Τιμές και Εξοπλισμός του Toyota Yaris

200 διαθέσιμα στοιχεία για Toyota Yaris
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Περισσότερα θέματα για το Toyota Yaris

Toyota
test center