Opel Astra GTC 1,7 CDTI 130 PS
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Opel Astra GTC 1,7 CDTI 130 PS

Δοκιμή: Opel Astra GTC 1,7 CDTI 130 PS

(7/5/2012)

Η προκλητική σιλουέτα του Astra GTC συνδυάζεται με τον 1,7 diesel κινητήρα της Opel, σε ένα «μείγμα» που προσφέρει αισθητική μοναδικότητα παράλληλα με οικονομία κίνησης και χρήσης.

Η νέα γενιά του Opel Astra GTC λανσαρίστηκε στη χώρα μας τον Ιανουάριο, κερδίζοντας άμεσα τις εντυπώσεις με την εντυπωσιακή της εμφάνιση και το έντονα κουπέ αμάξωμά της. Και εάν για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις οι μικροί turbo κινητήρες των 1,4 λίτρων είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές, στα diesel μοτέρ ο νεότερος 1.700άρης CDTI κινητήρας αναδεικνύεται ως η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή. Και αυτό συμβαίνει όχι μόνο γιατί αυτή η έκδοση είναι η φθηνότερη στη γκάμα των diesel (από 22.850 ευρώ), αλλά κυρίως γιατί καταφέρνει να κρατά σε χαμηλά επίπεδα τις απαιτήσεις σε καύσιμο και να παρουσιάζει καλές επιδόσεις.

Η παρουσία του Opel Astra GTC στο δρόμο χαρακτηρίζεται από τους σπορτίφ προσανατολισμούς της ανάρτησης και του πλαισίου.

Η παρουσία του Opel Astra GTC στο δρόμο χαρακτηρίζεται από τους σπορτίφ προσανατολισμούς της ανάρτησης και του πλαισίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εμπνευσμένο και σπορτίφ στο δρόμο
Η παρουσία του Opel Astra GTC στο δρόμο χαρακτηρίζεται από τους σπορτίφ προσανατολισμούς της ανάρτησης και του πλαισίου, οι οποίοι επιτείνονται ακόμη περισσότερο στο αυτοκίνητο της δοκιμής με τους έξτρα τροχούς των 19 ιντσών. Έτσι, στο ταξίδι το diesel Astra GTC προσφέρει σταθερότητα και ευθυβολία, όμως εκεί όπου κερδίζει τις εντυπώσεις είναι στις στροφές, με τα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και τις μικρές κλίσεις από το αμάξωμα. Αντίστοιχα, το τιμόνι μπορεί να μην ενθουσιάζει σε αίσθηση, είναι όμως γρήγορο (2,5 στροφές απΆ άκρη σε άκρη) και με πολύ καλή πληροφόρηση, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους λάτρεις των γρήγορων περασμάτων. Από την άλλη βέβαια, η επιλογή της Sport επιλογής στο σύστημα πλαισίου FlexRide του αυτοκινήτου (Comfort και Normal οι άλλες 2) μαζί και με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (235/45 R19) του Astra GTC της δοκιμής, επηρεάζουν την άνεση και απαιτούν προσεκτική επιλογή της πορείας σε κακοτράχαλους δρόμους.

Δυνατό μοτέρ με περιορισμένη κατανάλωση
Ο turbodiesel κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Opel Astra GTC της δοκιμής μας, είναι ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1.686 κ.εκ. που διακρίνεται για την υψηλή του απόδοση, τόσο στην ισχύ (130 PS), όσο και στη ροπή (300 Νm από τις 2.000 στροφές). Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται από ένα αντιληπτό κροτάλισμα και κραδασμούς στο χαμηλό κυρίως φάσμα λειτουργίας του, το οποίο όμως μεταλλάσσεται στο χαρακτηριστικό «βράχνιασμα» των diesel, όταν ανέβουν οι στροφές του. Σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο σχετικά σφιχτής κλιμάκωσης, οι επιδόσεις που προσδίδει κρίνονται καλές για τα δεδομένα του μοτέρ αυτού, όμως εάν έλειπαν οι 19άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής, σίγουρα τα νούμερα θα ήταν καλύτερα. Από πλευράς κατανάλωσης, με τη βοήθεια και του στάνταρ start/stop με την πολύ καλή λειτουργία, το Astra GTC 1,7 CDTI αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό στις απαιτήσεις του.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και με πολύ καλούς χώρους
Στο εσωτερικό του Astra GTC η σχεδίαση ακολουθεί τις γνώριμες γραμμές του 5θυρου μοντέλου, είναι πολύ μοντέρνα και παράλληλα, λιγότερο εργονομική από αυτή που περιμένει κάποιος. Ποιοτικά, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το φινίρισμα βέβαια να παρουσιάζει κάποιες μικρές ατέλειες. Στους χώρους, το Astra GTC καταφέρνει να μεταφέρει με ευκολία 4 ενήλικες, χωρίς ιδιαίτερες θυσίες για αυτούς που θα κάτσουν στο πίσω κάθισμα, είτε στο χώρο για τα γόνατα, είτε σε αυτόν για τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών τέλος, με 380 λίτρα ωφέλιμο όγκο, χωρά αρκετά μπαγκάζια και είναι πρακτικός.
Hyundai
OPEL