To Audi A3 Sportback 1,6TDI 105PS S tronic προσφέρει οικονομία κίνησης και άνεση σε πόλη και ταξίδι.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Audi A3 Sportback 1,6TDI 105PS S tronic προσφέρει οικονομία κίνησης και άνεση σε πόλη και ταξίδι.

Audi A3 Sportback 1,6 TDI S tronic - Αυτόματη πολυτέλεια

(13/7/2012)

Με τον 1,6 TDI κινητήρα κάτω από το καπό του, το Audi A3 Sportback προσφέρει περαιτέρω οικονομία κίνησης και μαζί με το αυτόματο κιβώτιο S tronic, συμβάλλει και στην άνεση σε πόλη και ταξίδι.

Το Audi A3 διαθέτει και αυτό στη γκάμα του τον 1,6 TDI κινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος είναι μια από τις πλέον δημοφιλείς επιλογές του είδους στην Ευρώπη. Στη χώρα μας, μετά και την άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης τον περασμένο Νοέμβριο, η έκδοση με τον κινητήρα αυτό αποκτά επιπλέον ενδιαφέρον, ειδικά από τη στιγμή που προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και τέλη κυκλοφορίας (101 ευρώ/έτος) σε σχέση με τους χαμηλού κυβισμού TSI βενζινοκινητήρες. Βέβαια, όπως συμβαίνει με όλα τα diesel, έτσι και εδώ, το A3 Sportback 1,6 TDI των 105 ίππων είναι ακριβότερο του αντίστοιχου βενζίνης, με την τελική τιμή της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο S tronic της δοκιμής μας, να ορίζεται στα 27.850 ευρώ. Το θετικό εδώ είναι ότι, ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική κιόλας επιλογή Efficiency, ενώ εάν επιλέξετε την έκδοση χωρίς το S tronic, τότε θα «γλιτώσετε» 2.550 ευρώ (25.300 ευρώ).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Παραμένει σταθερό και άνετο στο δρόμο

Το A3 Sportback 1,6 TDI παρουσιάζει τον ίδιο φιλικό χαρακτήρα και αποπνέει το ίδιο αίσθημα ασφάλειας στο δρόμο, με αυτό που γνωρίζουμε από τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Παράλληλα, παρά τη χαμηλωμένη κατά 25 χλστ. πιο σφιχτή ανάρτηση και τις ζάντες των 17 ιντσών με ελαστικά 225/45 της έκδοσης S line της δοκιμής μας, η παρεχόμενη άνεση παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το τιμόνι με την καλή αμεσότητα είναι σχετικά ελαφρύ και το αμάξωμα παρουσιάζει κάποιες κλίσεις σε κλειστές στροφές, ωστόσο το A3 παραμένει υποδειγματικά σταθερό και με ήπιες και ελεγχόμενες αντιδράσεις στην πίεση.

Mercedes
test center