Μπορεί το αυτοκίνητο να δείχνει κούκλα, αν όμως δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης, όλα είναι υπό αμφισβήτηση.
Εσείς πόσο μετράτε τη σφραγίδα του συνεργείου όταν κάνετε σέρβις;
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κόστος στη χρήση του αυτοκινήτου; Η ασφάλεια; Το σέρβις; Τα λάστιχα; Όχι! Είναι η απαξίωση. Πόσο μετράτε λοιπόν τη σφραγίδα στο βιβλιαράκι όταν κάνετε σέρβις;
Για ένα αυτοκίνητο που
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
αγοράστηκε 20.000 και θα πουληθεί μετά από 8 χρόνια κοντά στα έξι, το σέρβις, ηασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας ακόμη και η βενζίνη, αθροιστικά, δε φτάνουν τις12.000 ευρώ που έχει χάσει.Η τιμή μεταπώλησης είναιγνωστό ότι εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όπως τα χιλιόμετρα και ηκατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτό όμως που είναι βέβαιο ότι θα «σκοτώσει» τημεταπώληση, είναι ένα βιβλιαράκι σέρβις χωρίς καμία σφραγίδα.
Μπορεί το αυτοκίνητο ναδείχνει κούκλα, τα χιλιόμετρα που έχει κάνει να είναι ελάχιστα και τα λάστιχακαινούργια, αν όμως δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης, όλα είναι υπό αμφισβήτηση.Όχι μόνο γιατί δεν ξέρει κανείς πότε και αν το αυτοκίνητο τύχαινε σέρβις, ανγινόντουσαν τακτικά και με σωστά υλικά, αλλά ακόμη γιατί δεν φαίνεται πουθενάένα αρχείο των χιλιομέτρων.
Γιατί άλλο είναι έναβιβλιαράκι που γράφει πως την τάδε του μηνός του τάδε έτους, το αυτοκίνητο πήγεσυνεργείο με τόσα χιλιόμετρα, και μετά ξανά από 2 χρόνια είχε πάλι τόσα κ.ο.κ,και άλλο ένας ξερός αριθμός στο κοντέρ, που μπορεί να βάλει υποψίες ότι δενείναι ο πραγματικός.
Δεν είναι δηλαδή μόνο ησυντήρηση αλλά και η βεβαίωση του συνεργείου για τα πραγματικά χιλιόμετρα πουέχει διανύσει.
Το πρόβλημα βέβαια είναιπως η συντήρηση σε συνεργείο του οποίου η σφραγίδα έχει μεγαλύτερη φερεγγυότητααπό τη σφραγίδα του συνεργείου της γειτονιάς, έχει κάποιο κόστος. Αυτό πουμένει να κάνετε είναι να το υπολογίσετε.
Γιατί πιο εύκολα κόβεταικάτι από τα δώδεκα χιλιάρικα της απαξίωσης παρά από τα άλλα. Είναι μεγάλο τοποσό και έχει περιθώριο. Πρέπει λοιπόν να βγει το μολύβι και το χαρτί και ναγίνει ένας απλός υπολογισμός.
Πόσο παραπάνω στοιχίζειτο σέρβις με σφραγίδα που στο τέλος θα αποδώσει καλύτερη τιμή πώλησης; Αν ηδιαφορά πολλαπλασιασμένη με τον αριθμό των σέρβις μπορεί να δώσει αντίστοιχακαλύτερη τιμή μεταπώλησης, τότε αξίζει. Αξίζει επίσης γιατί δίνει προβάδισμαστην πώληση του δικού σας αυτοκινήτου έναντι των άλλων, σε μια αγοράμουδιασμένη που αποφεύγει οτιδήποτε μπορεί να προξενήσει φόβο.
Πως βλέπετε λοιπόν τη σφραγίδατου συνεργείου; Την αποζητάτε; Βλέπετε όλες τις σφραγίδες από όλα τα συνεργείατο ίδιο; Εσείς αν αγοράζατε δεύτερο χέρι, τι σφραγίδα θα θέλατε να δείτε στοβιβλίο συντήρησης;
Θα συμφωνίσω με τον aggelos που γράφει πιο κάτω.Πείτε μου πόσα βιβλία service θέλετε να σας παραγγείλω απο e-bay οποιασδήποτε μάρκας και μοντέλου και πόσα χιλιόμετρα να σας κατεβάσω στο μοτέρ ακόμα και σε αμάξια 3ετίας. 5000klm να το αφήσω ή θέλετε παρακάτω για να φαίνεται το αμάξι 20ετίας με μηδενικά klm?Μη γελιόμαστε ρε παιδιά,ζούμε στην εποχή (και προπάντων στη χώρα) της κομπίνας... Ο μόνος τρόπος για να τσεκάρεις το μεταχειρισμένο είναι αυτός που αναφέρει ο "aggelos".
Τιποτα απο τα 2 (κοντερ, book service) δεν μπορει να επιβεβαιωσει οτι το χιλιομετρα ειναι πραγματικά. Και το κοντερ πειραζεται και το book service φτιαχνεται. Το μονο που μπορει να σε εξασφαλισει με ενα μεταχειρισμενο ειναι: α. Να προτιμησεις ιδιωτη που συνηθως, οχι βεβαια απολυτα, δεν εχει τα μεσα να "πειραξει" κοντερ ή book service. β. Να ελεγξεις μεσω ενος γνωστου σου ασφαλιστή, δινοντας του τον αριθμο κυκλοφοριας, αν το αυτοκινητο ειχε εμπλακει σε καποιο ατυχημα με υλικες ζημιες. Ολες οι ασφαλειες εχουν μια κοινη βαση δεδομενων οπου καταχωρουνται οι ζημιες/επιστροφες χρηματων σε ασφαλισμενους. β. Να τσεκαρει το αυτοκινητο ενας δικος σου μαστορας, καλο ειναι να ειναι και φιλος. Να το πας μια βολτα μαζι με τον μαστορα, καλο ειναι να οδηγησει αυτος, ωστε να τσεκαρει θορυβους απο κινητηρα ή απο το αμαξωμα που δεν συναγουν με τα χιλιομετρα του αυτ/του, να ανοιξει λιγο τον κινητηρα και διαφορους ελεγχους που κανουν οι ειδικοι. γ. Να εμπιστευτειτε το ενστικτο σας, που σημαινει οτι αν καποια απαντηση του πωλητη σε ενα ερωτημα σας δεν ειναι φυσιολογικη ή αν συνεχισετε πανω στο ιδιο θεμα αρνειται να απαντησει ή απανταει διφορουμενα, τοτε καλο ειναι να ακυρωσετε την αγορα. Αν εστω κατι σας ενοχλει, προχωρειστε στο επομενο αυτ/το, ουτως ή αλλως υπαρχει πληθωρα πλεον στην αγορα. Εχω αγορασει 2 φορες μεταχειρισμενα αυτ/τα, και ακολουθωντας πιστα τα παραπανω, δεν το εχω μετανιωσει τουλαχιστον μεχρι στιγμης
Προσωπικα δεν εμπιστευομαι το βιβλιο των service απλως θα κοιταξω εαν τα service εχουν την σφραγιδα καποιου επισημου - εξουσιοδοτιμενου συνεργιου που λογικα θα εκανε εστω και τα τυπικα στο αυτοκινητο. Αυτο που εχω κανει στο παρελθον ηταν να παω με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου που επειτα το αγορασα σε εξουσιοδοτιμενο συνεργιο , αντιπροσωπια δικης μου επιλογης και να γινει ενας καλος ελεγχος τοσο στο σασι για τυχον παλια ατυχηματα , να μπει στο εγκεφαλο για τυχον βλαβες στα ηλεκτρικα, και στην μηχανη και τελος να οδηγηθει απο μηχανικο που ετυχε να εχει και αυτος το ιδιο μοντελο αυτοκινητου για να ολοκληρωθει τελικα με επιτυχια ο ελεγχος. Εαν διαφωνουσε ο πρωην ιδιοκτητης να γινουν ολα αυτα, το σιγουρο ειναι οτι δεν θα εκανα ποτε την αγορα του αυτοκινητου.
όλα έχουν να κανουν με το ετος πρωτης κυκλοφοριας του μοντέλου και τα χλμ που έχει κάνει,,όλα τα αλλα ειναι αλλα λογια να αγαπιόμαστε....όλοι ψάχνουν λιγα χλμ μοντέλο 3ετιας και...τσάμπα....και εννοειται να εχει κανει τα σερβις στην ώρα του και να ειναι σε αριστη κατασταση.....το προβλημα δεν ειναι η σφραγιδα αρκει καπως να πιστοποιεί επωνυμα οτι εχει τόσα χλμ και οτι έχουν γινει τακτικα οι εργασιες και οτι δεν ειχε καποια βλάβη......το προβλημα ειναι οτι αν θελεις να αλλαξεις τα λαδια φιλτρα και κανενα μπουζι μόνος σου για μην πληρωνεις τα κερατιάτικα εκει τι γίνεται???καλα τα χοντρά (ιμαντες) αλλα τα ψιλολογια πρεπει να τα πληρώνουμε???
Κυρίες,κύριοι,ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,αλλά το θέμα στην χώρα μας τείνει,είναι ολίγον,πολύ,για ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ.Καταρχάς εφόσον δεν υπάρχει έλεγχος από το κράτος στα συνεργεία και στις αντιπροσωπείες και στους κεντρικούς αντιπροσώπους,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να είμαι ΠΟΤΕ σίγουρη,αν το μεταχειρισμένο όχημα που αγόρασα ΌΝΤΩΣ για παράδειγμα άλλαξε στα χ χιλιόμετρα ιμάντα χρονισμού,και άλλα,και αν ΌΝΤΩΣ έχει τα πραγματικά χιλιόμετρα.Όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν τόσο η απαξίωση είναι μεγαλύτερη και ας υπάρχει ΠΑΛΗΚΑΡΙΣΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.Και μην μου πείτε οι περισσότεροι,ότι θα προτιμήσετε ένα αμάξι για παράδειγμα 4 ετών με νωρίτερα service,γνήσια ανταλλακτικά σε ότι ήθελε να αλλαχτεί,ΑΛΛΑ με 300000 χιλιόμετρα και θα πληρώσετε και λίγο πιο κάτω από την αξία που είχε ως καινούργιο.Εξ ου και τα τραγελαφικά στου στυλ έχει τόσα χιλιόμετρα ενώ η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σκληρή. Όσο πιο μεγάλο και πιο ακριβό στην αγορά,τόσο μεγαλύτερη ασφάλεια,συντήρηση,καύσιμα και άλλα,αυτά είναι αυτονόητα πλέον. Αν δεν έχεις κάποια γνωστή,φίλη,σόι,γειτόνισσα,λίγη τύχη,κάποιον ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΑΝΘΡΩΠΟ και όχι απατεώνα,οπουδήποτε,είτε λέγεται ελεύθερο συνεργείο,είτε αντιπροσωπεία,ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΑΣΧΗΜΑ,και τα υπόλοιπα είναι φύκια για μεταξωτές κορδέλες.Κάνουμε μια έρευνα αγοράς,ακούμε τα όποια καλά ή κακά σχόλια για κάποιους επαγγελματίες,κάνουμε συζήτηση με τους ειδικούς που ΕΜΕΙΣ έχουμε κάποια εμπιστοσύνη,μελετάμε τις ανάγκες,τα οικονομικά μας,και προχωράμε στην όποια αγορά οχήματος.Το μεταχειρισμένο,είτε από την χώρα μας,είτε από το εξωτερικό ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.Γιατί αν είναι να αγοράσουμε ένα όχημα παράδειγμα με 1000 ευρώ και μας βγει 3000 ευρώ,και δεν έχουμε όχημα,και χάνουμε την όποια εργασία μας,και σπάνε τα νεύρα μας,Ε ΤΟΤΕ ΑΣΤΑ ΒΡΑΣΤΑ.
Αν εγω κανω 3000χλμ το χρονο ειμαι υποχρεωμενος να παω το αυτοκινητο για σερβις καθε χρονο για την σφραγιδα, γιατι χαλασε το λαδι και με την ιδια λογικη να πεταμε και τα μπουκαλια απο τα ραφια αμα περασουν το χρονο?Πολυ ακριβα νομιζω οτι κανει το μελανι τον αντιπροσωπειων!Ακομα το κουτακι απο τα μπουζι και το φιλτρο δεν με απασχολη εαν γραφουν επανω τη μαρκα του αυτοκινητου(υποθετικα το γνησιο οπως θελουν να το θεωρουν) η αν πραγματικα κανει το ανταλλακτικο στο αυτοκινητο μου και εχει αντικατασταθει.Εαν ο προηγουμενος ιδιοκτητης εκανε σερβις μονος του και μου δειξει τις αποδειξης αγορας των ανταλλακτηκων με τα χλμ επανω δεν με ενοχλει καθολου.ΣΕΡΒΙΣ Η ΜΗΧΑΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ.