• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τρία μικρά που δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών τους ρύπων. Ο λόγος για τα Citroen C3, Renault Clio και Peugeot 208. Ποιο κερδίζει τελικά τον γαλλικό... εμφύλιο;

3 μικρά που βγάζουν γλώσσα στα τέλη

Διαβάστηκε από 9736 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2017

Συγκρίνουμε τα 208, C3 και Clio που δεν πληρώνουν τέλη. Διαβάστε τώρα γιατί το 208 έχει τις καλύτερες επιδόσεις, πόσο καίει το πιο οικονομικό Clio και τι είναι αυτό που κάνει τόσο ξεχωριστή τη σχεδίαση του C3.

 
208, C3, Clio: Τρία μικρά που δεν πληρώνουν τέλη

Η ιδιοκτησία ενός αυτοκινήτου, πέρα από το κόστος χρήσης απαιτεί και κάποια πάγια ετήσια έξοδα. Ένα από αυτά είναι και τα Τέλη Κυκλοφορίας. Ωστόσο στην αγορά υπάρχουν μοντέλα που απαλλάσσονται από αυτό το τέλος, χάρη στις αρκετά μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που διαθέτουν. Να θυμίσουμε πως μηδενικά τέλη αντιστοιχούν σε όσα οχήματα εκπέμπουν κάτω από 90 γρ. CO2/χλμ. 
 
Τρία από τα πιο εμπορικά μοντέλα, βάσει αριθμού πωλήσεων του 2016, που πληρούν την προϋπόθεση των μηδενικών τελών, είναι το ολόφρεσκο Citroen C3 στην έκδοση 1,6 BlueHDi 75 PS, το Peugeot 208 1,6 BlueHDi απόδοσης 100 ίππων, καθώς και το προσφάτως ανανεωμένο Renault Clio 1,5 dCi 90 PS, όλα εκπρόσωποι της γαλλικής σχολής.

Καλύτερο σε επιδόσεις οδική συμπεριφορά
Peugeot 208 1,6 BlueHDI 100 PS

+ Σχεδίαση, επιδόσεις, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό
- Ορατότητα προς τα πίσω, τσιμπημένη τιμή εκκίνησης

Το οικονομικότερο σε κατανάλωση
Renault Clio 1,5 dCi 90 PS

+ Σχεδίαση, κατανάλωση-οικονομία, οδική συμπεριφορά-άνεση
- Ρεπρίζ, ελαφρύ και με μεγάλη στεφάνη τιμόνι, πλάτος πίσω καθίσματος

Με πιο όμορφη σχεδίαση μέσα-έξω
Citroen C3 1,6 BlueHDi 75 PS


+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, AdBlue, πρακτικότητα
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων, εργονομικές ατέλειες

 
Σχεδίαση: Ο νέος είναι ωραίος 
 
Και τα τρία μοντέλα του θέματος είναι από τα πιο καλοσχεδιασμένα μικρά μοντέλα, ωστόσο το νέο C3 είναι αυτό που θα τραβήξει τα βλέμματα περισσότερo, χάρη στην πρωτοποριακή σχεδίασή του που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα στάνταρ. Κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισής του αποτελούν ο ογκώδης προφυλαχτήρας με τα ενσωματωμένα στενά LED φώτα ημέρας, καθώς και τα προαιρετικά προστατευτικά Airbumps στα πλαϊνά του αμαξώματος. 

Το Peugeot 208 από την άλλη συνδυάζει το κομψό στυλ με το δυναμισμό δείχνοντας το πιο σπορ από τα τρία μοντέλα. Μετά την τελευταία ανανέωσή του, τα στοιχεία που ξεχωρίζουν στην σχεδίασή του, είναι το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια και η μεγάλη μάσκα με το περίγραμμα από χρώμιο.

Τέλος το ανανεωμένο Clio δείχνει πιο μεγαλόσωμο και δυναμικό με τα βλέμματα να πέφτουν στη μεγάλη γρίλια του ανασχεδιασμένου προφυλαχτήρα, όπως και στη γρίλια της μάσκας. Γενικότερα η σχεδίαση του Clio είναι δυναμική και ιδιαίτερα σύγχρονη αποτελώντας ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Gianni

    Για το ποσο ηλιθιο κράτος έχουμε, το έχουμε γράψει χιλιάδες φορές! Να το γράψουμε άλλη μια. Το να βγάζουν γλώσσα αυτά τα μικρά στα τέλη κυκλοφορίας παει & έρχεται! Το να βγάζει γλώσσα το Q7 e-torn των 100000€+ πολυ παει όμως!

      15
  • sakis88

    Καλά οι Γάλλοι τα τελευταία χρόνια στους κινητήρες diesel έχει βάλει γυαλιά στους Γερμανούς..Και τα 3 φαίνονται άψογα

      5
  • Tasos

    Το clio το αγόρασε φίλος ακριβώς το ίδιο σε συζήτηση που είχαμε για την κατανάλωση, πάντα εντός Αθηνών, μου είπε ότι βλέπει και 6 lt.

      5
  • jimeta

    Το χθεσινό μου σχόλιο μου παρακαλώ γιατί το κόψατε;Επειδή λέμε αλήθειες και δεν σας συμφέρει;

      4
  • Drams

    Πολύ καλά αυτοκίνητα και τα 3.Σαν σχέδιο το renault είναι ένα Τσακ πιο ωραίο αλλά σε όλα τα υπόλοιπα κερδίζει το peugeot.Το cintroen λίγο περίεργα σχεδιαστικά αλλά όχι κακό...Τίμιες προτάσεις και οι 3.

      1