Η BMW 225xe Αctive Tourer είναι εμφανώς πιο γρήγορη σε επιδόσεις.
Μέση κατανάλωση στην πράξη: Από .. λτ./100 χλμ.
26.102 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2017)
Κοινό στοιχείο των μοντέλων της δοκιμής είναι η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνεπώς μηδενική κατανάλωση και αντίστοιχες εκπομπές ρύπων. Η θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία της 225xe φτάνει στα 30 χλμ., ενώ στα e-tron και GTE είναι κατά 20 χλμ. μεγαλύτερη. Aπό εκεί και πέρα και με επιλεγμένο το βασικής πρόγραμμα λειτουργίας (αυτόματης εναλλαγής λειτουργιών) η μέση κατανάλωση στο ελαφρύτερο Golf GTE είναι η μικρότερη (4,1 λτ./100 χλμ), με το «αδελφό» A3 e-tron να ακολουθεί (4,3 λτ./100 χλμ.). Η βαρύτερη και ισχυρότερη 225xe χρειάζεται περί τα 4,8 λτ./100 χλμ. Με το γκάζι στο πάτωμα τα παραπάνω νούμερα φλερτάρουν ή και ξεπερνούν τα 7 λτ./100 χλμ, όντας και πάλι πολύ πιο λίγα από τα νούμερα των συμβατικών εκδόσεων βενζίνης ή και πετρελαίου.
O ηλεκτροκινητήρας της BMW 225xe Active Tourer κινεί τους πίσω τροχούς καθιστώντας την ουσιαστικά τετρακίνητη εξ ου και το X στο όνομά της.
Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!
Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε. Προτιμουμε τους αξιοπιστους Ιαπωνες οι οποιοι ηταν και οι εφευρετες αυτης της τεχνολογιας.
Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!
Ας ειναι καλα οι Γερμανοι που ειναι πρωτοι με διαφορα και στα αυτοκινητα... Γιατι απο τους Ιαπωνες χορτασαμε λογια και κινητηρες, τιποτα αλλο!