• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το αυξημένο βάρος του A3 e-tron δεν κρύβεται όσο περισσότερο το πιέζεις στις στροφές.

Σβέλτη και απολαυστική στο δρόμο είναι η 225xe Active Tourer παρά το έξτρα βάρος των μπαταριών.

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης διαθέτει το VW Golf GTE, με την ανάρτηση να διαμαρτύρεται μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες.

Στο δρόμο: Πιο σπορτίφ η BMW, έμφαση στην ποιότητα κύλισης Audi και VW

Διαβάστηκε από 12629 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2017

Το Audi A3 Sportback e-tron είναι εξαιρετικά άνετο, συμπαγές και ραφιναρισμένο με κορυφαία ποιότητα κύλισης και εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα θορύβου. Ο λειτουργία του βενζινοκινητήρα μάλιστα στις χαμηλές στροφές γίνεται αντιληπτή μόνο από τη σχετική φωτεινή ένδειξη. Πιο ψηλά παράγει ένα βουητό. Από εκεί το πέρα, η κεντρικά και χαμηλά τοποθετημένη, βάρους 125 κιλών, συστοιχία μπαταριών, έχει βελτιώσει την κατανομή βάρους (55:45 από 60:40), αλλά όσο πιο πολύ το πιέζεις στις στροφές, τόσο το αυξημένο βάρος με τη σχετική αδράνεια, το άνευρο τιμόνι και η κάπως περίεργη αίσθηση των φρένων (με σύστημα ανάκτησης ενέργειας) θα γίνονται αισθητά σε βάρος της οδηγικής ευχαρίστησης, όχι όμως και τον ελεγχόμενων αντιδράσεων.
Μπορεί η Σειρά 2 Active Tourer λόγω του κοινού στο οποίο απευθύνεται να έχει έναν πιο οικογενειακό προσανατολισμό, όμως στο δρόμο είναι αρκούντως απολαυστική. Μάλιστα, παρά το έξτρα βάρος του ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών είναι σβέλτη και ανταποκρίνεται στις γρήγορες μεταφορές βάρους, και μόνο υπό πίεση εμφανίζει μια υποστροφική τάση. Το τιμόνι επίσης είναι άμεσο και πλούσιο σε πληροφόρηση, ενώ η ανάρτηση, σχετικά σφικτή, τουλάχιστον στο μοντέλο της δοκιμής που φόραγε το πακέτο M. Ικανοποιητική επίσης είναι η περιφερειακή ορατότητα, ωστόσο οι μπροστινές κολόνες είναι λίγο «φαρδιές».
Έμφαση στην ποιότητα κύλισης και στην ηχομόνωση δίνει και το VW Golf GTE, όπως φαίνεται ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος, η ανάρτηση ανταποκρίνεται πολύ καλά και μόνο σε ορισμένες εγκάρσιες ανωμαλίες διαμαρτύρεται. 
Σε στροφές τώρα, το αυξημένο βάρος, λόγω μπαταρίας και ηλεκτροκινητήρα δεν φαίνεται τόσο, με το τιμόνι να μεταφέρει επαρκή πληροφόρηση. Πρώτα θα κάνει την εμφάνιση της η υποστροφή (το ESP μαζεύει τις όποιες υπερβολές) ενώ το πίσω μέρος λόγω της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων και της κατανομής του βάρους μένει ουδέτερο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • 日本 旗

    Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε. Προτιμουμε τους αξιοπιστους Ιαπωνες οι οποιοι ηταν και οι εφευρετες αυτης της τεχνολογιας.

      58
  • Gianni

    Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!

      17
  • Antonis

    Ας ειναι καλα οι Γερμανοι που ειναι πρωτοι με διαφορα και στα αυτοκινητα... Γιατι απο τους Ιαπωνες χορτασαμε λογια και κινητηρες, τιποτα αλλο!

      1