Τι προτιμούν οι 3 διαφορετικοί οδηγοί του Auto Τρίτη
26.107 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2017)
Ο fun to drive τύπος δεν θα μπορούσε να καταλήξει σε ευκολία σε μία επιλογή, καθώς το αυξημένο βάρος των μοντέλων ελέω μπαταριών γίνεται αισθητό στην γρήγορη οδήγηση. Ένα μικρό προβάδισμα έχει η BMW 225xe Active Tourer, που μπορεί να χάνει σε άνεση, αλλά η έξτρα σφιχτή ανάρτηση του πακέτου Μ διαχειρίζεται καλύτερα το βάρος. Έχει «σωστό» τιμόνι, πιο δυναμικές επιδόσεις και κράτημα 4Χ4.
O Value for Money τύπος δεν θα επιλέξει κανένα από τα τρία μοντέλα. Κοστίζουν περίπου τα διπλάσια από τις συμβατικές τους εκδόσεις, όντας ακόμη πολύ ακριβά και από χρηματοοικονομικής άποψης, το όφελος από κατανάλωση και τέλη δεν αρκεί για εύλογη απόσβεση του έξτρα κόστους. Ο εξοπλισμός πάντως και των τριών είναι πλήρης τόσο σε άνεση, όσο και σε συστήματα ασφαλείας.
Ο high-tech τύπος θα αποζημιωνόταν όποιο μοντέλο και από τα τρία να αγόραζε. Τα υβριδικά plug-in φέρνουν το αύριο, σήμερα και συνδυάζουν αριστοτεχνικά τα πλεονεκτήματα δύο διαφορετικών κόσμων: των κινητήρων εσωτερικής και των ηλεκτροκινητήρων. Ουσιαστικά μπορούν να σε μεταφέρουν στην καθημερινότητα με μηδενική κατανάλωση, χωρίς άγχος αυτονομίας και δυνατότητα όταν τους ζητηθεί να προσφέρουν τις χάρες της βενζίνης.
Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!
Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε. Προτιμουμε τους αξιοπιστους Ιαπωνες οι οποιοι ηταν και οι εφευρετες αυτης της τεχνολογιας.
Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!
Ας ειναι καλα οι Γερμανοι που ειναι πρωτοι με διαφορα και στα αυτοκινητα... Γιατι απο τους Ιαπωνες χορτασαμε λογια και κινητηρες, τιποτα αλλο!